12.4.20 18.4.20:

 

השבוע בשמיים מצד אחד הרמוניה ומצד אחר דיסהרמוניה:

השבוע מרקורי במזל טלה, בקצב מהיר יחסית מראה לכולנו שאולי מה שעובר עלינו הוא זהה, אבל הפרשנות והסיפור האישי של כל אחד ואחת מאיתנו הם אישיים וייחודיים. אפילו באותו בית מתגלה שהסיפור של כל חוויה יכול לקבל כמה נקודות מבט.

רוב השבוע מרקורי יהיה במשולש הרמוני עם מרס בדלי וונוס בתאומים, מה שמאפשר שיחות ארוכות יותר עם פחות אנשים.

מי יושפע:  

הטלאים (אולי) מבינים שלא כולם חושבים כמותם, ואפילו מוכנים להקשיב קצת יותר ולהבין שלא חייבים להילחם על המקום שלהם, ושאם מישהו חושב אחרת זה לא מהווה איום מיידי. מזלות תאומים ובתולה יהנו מהיכולת להיות בשיחות ארוכות יותר, ויגלו את הכיף של להכיר את מי שאיתם קצת יותר. מזלות שור ומאזניים תמיד רצו את האווירה הזו וסה"כ נהנים ממנה יותר מאחרים.

שבתאי בתחילת דלי, רוב השבוע בלי זוויות, משאיר את הגדאים והדליים בתוך עצמם. פחות רוצים לדבר ולשתף, ואפילו כבר לא מנסים למלא את הזמן בצורה יעילה כמו קודם. רוב השבוע גם הסרטנים יצטרפו לאווירה הזו ויעדיפו לדבר פחות, ולהקשיב פחות (ולדאוג הרבה). רובם גם יתנתקו קצת מהחדשות וינסו לדאוג פחות, למרות שזה לא יהיה קל.

 

יופיטר מתרחק מפלוטו בגדי, ומעמיק סוג של משבר אמונה. הקשתים והדגים שבד"כ מלאי אופטימיות וסוג של אמונה בטוב, קצת יוותרו על אלה השבוע וירגישו שהם עוברים מסע של התפכחות.

רוב השבוע השמש בטלה בזווית מרובעת לפלוטו ויופיטר בגדי, מה שרק מעמיק את המשבר השלטוני. אותם נושאים שנאבקים עליהם כבר שנה וחצי ממשיכים ואותן מלחמות אישיות מחריפות.  

המושפעים: מזלות אריה ועקרב שמרגישים שהם נלחמים על המקום שלהם ועל מה שנראה להם שהם איבדו. 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.