ביום ראשון ה-19.12.21 ונוס תתחיל את הנסיגה שלה במזל גדי. בינתיים, ברוב השבוע הקרוב היא נמצאת בעצירה בצמידות לפלוטו, ומביאה אווירה של תהום לתוך מערכות יחסים ונושאים כלכליים.

ברקע, עם מצבור כוכבים במזל קשת שאוהב להגיד את האמת שלו, יש סיכוי שהשבוע יבצבצו עוד ועוד אמירות ומשפטים שבהם האמת יוצאת החוצה, והסודות השמורים נחשפים. ההשפעה היא בעיקר אישית, עם אנשים שפשוט מספרים את הסודות לבני או בנות הזוג שלהם, אבל יש סיכוי שגם במישור הכללי יצאו עוד אמיתות מהסוג שמרסק את האמון ומוביל לזעזוע בשווקים הכלכליים.

מרס עובר למזל קשת ומוריד את תחושת הנחישות שליוותה אותנו בחודשיים האחרונים, ומחליף אותה בתחושה של פיזור. מרס בקשת אוהב טיולים, אוהב חופש, אבל בעיקר הוא אוהב להטיף ולכפות את תפיסת העולם שלו על כל מי שמוכן להקשיב ויותר חזק על מי שלא מוכן להקשיב. כך שהשבוע יהיה מוצף במונולוגים והטפות, ולא ישאיר כמעט מקום לדיאלוג או להקשבה. ושוב, חשוב מאוד שתשימו לב למה שאתם אומרים תוך כדי שאתם נסחפים במונולוג שלכם, כי יכול להיות שתחשפו עניינים אישיים אינטימיים שלכם ושל אחרים שישפיעו מאוד על המשך מערכות היחסים שלכם ושלהם.

בד"כ התקופה של השמש במזל קשת מביאה איתה אופטימיות ושמחת חיים, רצון לצאת החוצה ולהתמלא בחוויות, והשבועיים האחרונים הביאו איתם קצת מהאווירה הזו. אבל השבוע, עם מרס בצמידות לזנב הדרקון, התחושה היא שהרצון לכל אלו קצת מתפוגג ובמקומו מגיעה תחושה שבה לא מוצאים את הכוח להתחיל דברים חדשים. ואכן, באופן עקרוני עדיף שלא להתחיל משהו חדש: לא בתחום העסקי ולא בתחום מערכות היחסים בחודשיים הקרובים.

עוד השבוע, מרקורי עובר למזל גדי ומביא איתו אוירה של רצינות, ומעלה את נושא העבודה לראש סדר העדיפויות אצל רבים מאיתנו.

לקראת נסיגת ונוס מגיע שבוע חורפי עם אווירה שמזמנת קצת ניתוק מהמעגל החברתי הרגיל, קצת פחות שיתופים ברשתות החברתיות, כדי לאפשר מקום לכנות וביטוי של תחושות אמיתיות.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם אווירה מוזרה, בתחילת השבוע פתאום אין לכם כוח, ותחושה שלא אכפת לכם מהדברים שהיו הכי חשובים רק לפני כמה ימים.  לקראת הסופ"ש אתם כמהים ליותר חופש.

מזל שור: שבוע שמביא איתו תחושה של תהום בלתי ברורה שמשפיעה על כל מערכות היחסים שלכם. אצל חלקכם סודות מבצבצים החוצה והאמת מתחילה לבצבץ החוצה ומחייבת אתכם להתמודד איתה.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם רציניים. אתם מדרבנים את עצמכם למטרות ארוכות טווח ומוכנים לקחת על עצמכם אחריות יותר מהרגיל. זכרו, נכון שאתם רוצים להתחיל מחדש, אבל עדיף לכם לחכות עוד קצת.

מזל סרטן: שבוע שבו האמת פשוט יוצאת לכם מהפה, בעיקר בגלל שאתם נסחפים ולא שמים לב מה אתם אומרים. ועדיין, אולי הגיע הזמן פשוט להגיד את מה שיש לכם?

מזל אריה: שבוע שבו אתם מסמנים לעצמכם מטרות שחלקן יכול להיות קצת מוגזמות, ובאותו הזמן, עצם החתירה למטרות האלו כבר ממלאת אתכם בעניין ותחושה של אתגר שאתם זקוקים לה.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה רצינית ודגש על נושאי קריירה. שבוע שבו הכנות שמסביבכם לא מפתיעה אתכם, אלא להפך, מקלה עליכם. שבוע שבו אתם מעדיפים לקחת צעד קטן אחורה מהקרובים לכם כדי להשקיע יותר במה שחשוב לכם.

מזל מאזניים: שבוע של דגש על מערכות יחסים שמביא איתו עוצמות רגש שאתם לא רגילים להם. נסו שלא להיבהל מעצמכם או מהקרובים לכם שפתאום חושפים בפניכם צדדים שלא הכרתם.

מזל עקרב: שבוע שמרגיש מוזר, עם תחושה של חוסר שליטה, שגורמת לכם לפקפק במה שחשבתם שהוא האמת שלכם. שבוע שיכול להביא איתו חשיפה של נושאים לא פתורים מהעבר שיהיה לכם לא קל להתמודד איתם.  

מזל קשת: שבוע עם אווירה פילוסופית מהסוג שאתם מחבבים. כניסת מרס למזל שלכם נותנת לכם קצת יותר כוחות וקצת אמביציה שהיתה חסרה לכם. שבוע שאפילו יכול להזכיר לכם שלפעמים יש לכם קצת מזל.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם השראה, והזדמנות להתקדמות בקריירה. שנה שבה תוכלו לראות איך חלום הופך למציאות, אבל לא בדרך נס, אלא בדרך ההשקעה והנחישות.

מזל גדי: שבוע שבו נושאים שקשורים למערכות יחסים שהיו לכם במקומות העבודה שלכם כאילו צצים משום מקום ומחייבים אתכם להתמודדויות רגשיות לא פשוטות.

מזל דלי: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה. יהיו לכם הזדמנויות השבוע, אבל זכרו שעדיף שלא להתחיל דברים חדשים, אלא להתמקד בפיתוח מה שכבר יש לכם.

מזל דגים: שבוע שבו גם אתם מתמודדים עם אמיתות שמתגלות, וכבר אי אפשר להתעלם מהן. לרובכם יש את היכולת למצוא את זווית הראייה שממנה יהיה לכם קל יותר לעכל את המידע החדש.

תחזית שבועית 24.03.23

https://youtu.be/CtGO551uWgM שבוע של ליקוי לבנה במזל מאזניים שמשפיע מאוד על מערכות יחסים. הליקוי מדבר על סיום של מערכות יחסים. זה סיום שקט, עם לא מעט דמעות, אבל כזה שבו אין ריב גדול, אין חילופי האשמות, אין משא ומתן – יש

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.