שבוע שבו שלוש פלנטות מתחילות את הנסיגה המחזורית שלהן. בד"כ יש פערי זמן בין תחילת נסיגות של פלנטות, אבל בשנת הזו שבה הכל יכול לקרות, גם זה מגיע. בראייה שלי לא מדובר ב"גל שני" של הוירוס, לפחות לא השבוע. מדובר בכל שאר ההשלכות של החודשים האחרונים.

הפלנטות הנסוגות הן שבתאי, יופיטר וונוס. סה"כ התחושה המובילה היא של איטיות וכבדות. שכל דבר קטן לוקח המון זמן לביצוע. יחד עם זה מגיעה גם עייפות. אלו שכן עבדו בחודשים האחרונים, עבדו המון ועכשיו הם מותשים. מתוך אלו שחוזרים, יהיו רבים שיגלו עד כמה קשה להם להשתלב מחדש, אחרי פסק הזמן.

החשובה מכל היא נסיגת ונוס בתאומים. ההשפעה היא על כל המזלות. ההשפעה הראשונה היא על מערכות יחסים. זה הזמן שבו מערכות יחסים שהיו על הקצה מגיעות לנקודת השבירה שלהן. ונוס גם שולטת במושג שנקרא "ערך". ערך מדבר על תחושה של "שווה" או לא "שווה". תהיה השפעה מיידית על מחירים של הרבה מאוד דברים: חלק יעלו בצורה לא פרופורציונלית וחלק ירדו מאוד. גם יופיטר נכנס לנסיגה השבוע ומעצים את תחושת החסר והחסך. השילוב של שתי הנסיגות קצת "מוריד" את מצב הרוח. עד כמה שאתם יכולים תזכרו שזו רק תחושה, ושגם היא תעבור עוד כמה שבועות שבהם המציאות תראה קצת יותר אופטימית.

לכל מי שלא מוצא את עצמו בזמן הנסיגה חשוב להדגיש שזה לא זמן נכון להתחיל דברים חדשים. נסיגת ונוס נמשכת שישה שבועות. כל זמן שהיא כוכב ערב, עד תחילת יוני, עדיף שלא לקחת שום החלטה גדולה. כשהיא עוברת לכוכב בוקר יש סיכוי שתהיו חייבים להחליט.

ודווקא בשבוע כזה מתחילה ממשלה, שבעיקר נועדה למנוע בחירות נוספות. עם אנרגיה כזו כבדה יהיה לה קשה "להתרומם" ולהוביל משהו חדש. הממשלה מיוצגת על ידי השמש בשור שמנסה בעיקר להחזיק במה שיש, בזווית הרמונית לפלוטו כנראה שאת עצמה היא תצליח להחזיק.

והנה לכל המזלות השבוע הקרוב:

טלה: שבוע שבו מדברים יותר מדי ואומרים את הדברים הלא נכונים. ביום חמישי מרס עובר למזל דגים ואתם תרגישו שאתם מתעייפים יחסית מהר.

שור: רבים מכם מרגישים חסרי כוחות ויותר מזה חסרי סבלנות. חלק מכם ירגישו את תחושת חוסר הערך. זה הזמן פשוט לעשות את מה שתמיד עשיתם ולתת לזמן להראות לכם מה כדאי לשנות (תחילת יוני).

תאומים: יחסית לשאר המזלות, אתם עוד נשארים עם כוח. אתם חושבים הרבה על מערכות היחסים שהיו, חלקכם גם מנסים אולי ליצור קשר עם אנשים מהעבר שלכם.

סרטן: רוב השבוע יש לכם תחושה של "כובד", לקראת יום חמישי כבר יהיה קצת קל יותר.

אריה: אתם מנסים בכל הכוח להחזיק במה שיש.

בתולה: יחסית לשאר המזלות אתם פחות מושפעים מהנסיגות. אבל שימו לב שיש סיכוי גבוה לויכוחים מיותרים השבוע. הערה קטנה שיכולה להתנפח לסיפור גדול.

מאזניים: שבוע שבו התחושה היא שבסרט הזה כבר הייתם, ואתם לא יודעים איך לצאת לסרט אחר.

עקרב: מכל המזלות (חוץ מבתולה) אתם הכי פחות מושפעים מהאנרגיה של השבוע ואפילו מוכנים להתחלות חדשות. ועדיין, עם כל הנכונות, זכרו זה לא שבוע להחלטות.

קשת: שבוע שבו גם אתם עייפים יותר מהרגיל וגם האופטימיות גם לא ברמה גבוהה. זה שבוע שבו עדיף לא לתכנן את העתיד.

גדי: שבוע שבו נראה לכם שאף אחד לא מבין אתכם, גם לא עושה מאמץ להבין אתכם.

דלי: שבוע שבו אתם בעיקר מרגישים את האיטיות.

דגים: יהיו לכם המון רעיונות נהדרים השבוע. פשוט תרשמו אותם בשביל לזכור אותם ותזכרו שלא מומלץ להתחיל משהו חדש בחודש הקרוב. 

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.