מולד הירח של מזל גדי, ראש חודש שבט, מסמל סיום של שנה היסטורית. לפני קצת יותר משנה שבתאי ופלוטו נפגשו במעלה 22 בגדי והוירוס החל להתפשט בעולם. ביום רביעי מולד הירח במעלה 23 גדי מסמל את המעבר לדבר הבא.

שבוע שמצד אחד יש אנרגיה תקועה לגמרי ומורגשת עם הסגר, אבל תוך כדי מבחינה אסטרולוגית מגיעה אנרגיה שעוזרת לראות את החיים אחרת ומאפשרת לדברים שהיו תקועים הרבה זמן, יותר משנה, להתחיל להשתחרר. האנרגיה הזו מציפה את המאבק בין הדור הצעיר לדור המבוגר ובין אלו שרוצים להתעורר לבין אלו שלא מבינים בכלל מה זו המילה הזו להתעורר.

ביום חמישי השמש בגדי פוגשת את פלוטו ובאותו יום מרס בריבוע לשבתאי, ויופיטר בריבוע לאוראנוס. זו אווירה של מאבקי כוחות, שיכולה גם להזיז את הכוח מצד אחד לצד אחר. האנרגיה הזו רלוונטית גם לפוליטיקה הכללית, אבל יותר מזה, למערכות היחסים שלכם, ושל הקרובים לכם. זה סוג של אנרגיה שיכולה להחליף את זה שמקבל להיות זה שאומר את המילה האחרונה והקובעת.

מרקורי בדלי פוגש את יופיטר בתחילת השבוע וממשיך למפגש עם אוראנוס. זה סוג של התחלה של תהליכים לשחרור אישי וכללי. החיבורים האלה קודם כל מציפים את המאבק בין מי שמעדיף להמשיך כמו שהיה לבין אלו שלא. כששני הצדדים מרגישים שאין להם מה להפסיד ולכן מעצימים את הקונפליקט. התנודות האלו שיוציאו הרבה אנשים מאזורי הנוחות שלהם ימשכו עד לאמצע פברואר עם סיום נסיגת מרקורי. מרקורי מביא איתו רעיונות חדשים, והרבה אומץ ללכת בדרך עצמאית ואישית גם אם היא לא מקובלת על מי שקרוב אלינו. המימוש וההעזה של אלו יתאפשרו רק אחרי סיום הנסיגה, באמצע פברואר.

הבלתי צפוי מגיע לקראת הסופ"ש עם כל כך הרבה זוויות פעולה ומאבק, ותנודות אנרגטיות שמוציאות אותנו מאיזורי הנוחות, מגבולות ההגיון, לתוך מקומות שאולי לא נוחים אבל מאוד מעניינים.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע עם קצב איטי שאתם לא מסתדרים איתו. שימו לב בימים חמישי ושישי שלא להיכנס למאבקים מיותרים. כל דבר קטן יכול לצאת מפרופורציות מהר מאוד ואי אפשר יהיה להמשיך אותו הדבר.

מזל שור: שבוע שבו אתם עסוקים מאוד והזמן כאילו מתמלא מעצמו ועובר יחסית מהר. שבוע טוב ליצירת קשר עם אנשים שלא דיברתם איתם בשנה האחרונה או לפני כן, כדי להפגש ולתכנן קדימה.  

מזל תאומים: שבוע עם כמה השפעות אסטרולוגיות שונות, שהעיקרית שבהן היא הרצון ליותר חופש מחשבתי ואישי. שבוע שבו יחסית לעצמכם, תהיו פחות מוכנים לפשרות.

מזל סרטן: מולד הירח של יום רביעי מתחיל לשחרר אתכם מחרדות שליוו אתכם לא רק בתקופה האחרונה, אלא הרבה יותר מזה. פשוט נמאס לכם לפחד.

מזל אריה: שבוע שבו אתם קצת לא מוצאים את עצמכם. האווירה של מאבקי הכוחות על מי מקבל להחליט חזקה במיוחד אצלכם ואולי השבוע תבינו שיש מקום לעוד דעות ועוד דרכים לביצוע.  

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מחליטים להיות אופטימיים, ולהיות פחות מושפעים ממה שקורה מסביב. מכאן יכולות להגיע תובנות מפתיעות לגבי מה אתם רוצים הלאה.

מזל מאזניים: שבוע שבו רבים מכם מחזקים מערכות יחסים שהוזנחו קצת בשנה האחרונה ולפניה וגם מטפחים ומטפלים בעצמכם.  

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מנסים להמשיך כרגיל ומגלים שהאנשים מסביבכם משתנים ומבקשים מכם להשתנות גם, מה שמוביל לאווירה לא פשוטה.

מזל קשת: לקראת הסופ"ש אתם מתמלאים באומץ ומוכנים לוותר על מה שהיה נראה הכי חשוב לטובת המאבק על תחושה של חופש.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם שוב באותם מאבקי כוחות שמלווים אתכם כבר שנים. עם התנודות האנרגטיות של השבוע אתם מגלים שאתם לא יודעים באיזה צד אתם רוצים להיות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של טרנספורמציה אישית גדולה שכוללת את כל תחומי החיים.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שיוצאים ראשונים מאזור הנוחות. חלק מכם יאבקו לשמר את מה שאתם רגילים אליו, אחרים יאבקו כדי לצאת מההרגלים. בכל מקרה, שבוע עמוס אנרגטית.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם במאבק על גבולות. התחושה היא שנמאס לכם מהכל, ואתם חסרי סבלנות. הקרובים אליכם לא יקבלו בהבנה את חוסר השקט שלכם.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם הרבה אומץ למימוש עצמי.

להרשמה לקורסים שנפתחים בתחילת 2021:
מעין - 052-5643732
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.