שבוע של מזל תאומים עם כפילויות אנרגטיות שבהם נראה כאילו אנחנו חיים בשתי מציאויות במקביל. באחת, יש חג, עם אווירה של חג. בשנייה יש מלחמה. אנחנו חיים את זה כבר כמה חודשים, והשבוע היכולת הזו של להמשיך ולחגוג תהיה מאותגרת, אבל זה לא יפריע לה.

השבוע מביא איתו פיצוץ מצד אחד והתחדשות ממקום אחר. זווית בין מרס לפלוטו קשורה להתעצמות מלחמות, במיוחד כשבאותו יום יש גם זווית אתגרית בין השמש לשבתאי. מהצד השני בהמשך השבוע מתחיל להפתח ערוץ של חמלה, של הבנה ושל עזרה לאלו שזקוקים לזה.

שבוע שממשיך את מגמת הפיזור, היציאה של רבים מהשייכות ימין שמאל מתחילה להיות ברורה יותר ויחד איתה נפתחות עוד כמה דלתות שמאפשרות יציאה ממקומות תקועים, שבהם נמאס להיות בצד א או בצד ב, ומחפשים למצוא מקום בצד שאין לו צד.

נתחיל במרס ופלוטו. מרס נכנס למזל שור ביום ראשון, ומיד מקבל את ההשפעה של פלוטו בתחילת מזל דלי. מרס במזל שור מביא איתו רכושנות ונחישות, אווירה של "ראש בקיר" ואם זה לא עובד, אז הוא ינגח חזק יותר.

מרס בשור מדגיש את הצד ההישרדותי, ואת היכולת להמשיך לא משנה מהם התנאים מסביב. מרס בשור יכול להיות עצלן, כזה שמעדיף לשבת עם עצמו ועם הנוף, אבל אם ההישרדות שלו מאוימת, או שמישהו לוקח ממנו את מה שנראה לו כשייך לו, הוא לא יפסיק, הוא לא יוותר.

מרס פוגש את פלוטו ויצר ההישרדות מתעורר ואיתו גם רכושנות לא בריאה, נחישות ועקשנות שלא מוכנות להקשיב לשום מילה של הגיון. גם העובדות לא מעניינות אותו.

זו אכן זווית של מלחמה, ויש סיכוי שההתפרצות וההתלקחות לאו דווקא תהיה פה, אלא במקומות אחרים בעולם.

באותם שמיים, באותו הזמן, רק במקום אחר ישנן ארבע פלנטות במזל תאומים. הן מעדיפות ללמוד משהו, לנוע, לטייל, לסחור, לדבר, למכור ולרכל.

הדגש על מזל תאומים מדגיש את הרצון לצאת, לדבר עם כולם, על הכל, ולתת מקום לכולם. מזל תאומים יודע איך להסתדר עם כולם, יודע כמו זיקית, להתאים את עצמו לסביבה, והוא לא סנוב. הוא מנסה לחבר בין אנשים מרקע שונה ולמצוא את המשותף ביניהם. הוא מעדיף שיהיה מעניין יותר, ורווחי יותר בלי המגבלות של "צד שלי" או "צד שלך".

כבר בסופ"ש ונוס בתאומים תהיה בזווית אתגרית לשבתאי, ביום ראשון זו תהיה השמש, ובהמשך השבוע גם מרקורי. שילוב של ונוס ביחד עם השמש בזווית אתגרית לשבתאי מביא איתו המון מגבלות, מביא איתו את אימת החוק, מביא איתו מקלות בגלגלים. מזל תאומים אלוף בדיבורים, כששבתאי מגיע ומאתגר את הפלנטות שנמצאות בו, יש השלכות למילים שנאמרות.

בקיצור השילוב לערב החג ויום החג הוא כזה שמעורר מתקפות זעם. זה שילוב לא פשוט בתוך אווירה של חג שבה זה שתמיד מנהל את המשפחה דרך מתקפות זעם, מגלה שהן כבר לא עובדות. זה רק מעצים את הזעם והוא כמובן מושלך על אלו שלא מגיע להם. רק שהפעם, הם לא יסכימו להיות שוב הקורבן, לא יסכימו לספוג ויש להם מספיק גמישות וכוח למצוא דרכים להחזיר.

זה המקום גם להבהיר שלפעמים יש מקום לתת לזעם לשנות את המציאות, במיוחד אצל אלו שתמיד מותקפים, תמיד נותנים מעצמם, תמיד מנסים להיות בסדר ותמיד סופגים את הכעס. השבוע, הם אלו שמחזירים ומלמדים את הזועמים הקבועים שיעור חשוב בהצבת גבולות.

בהמשך השבוע, הפלנטות במזל תאומים ממשיכות לנוע ונכנסות לזווית אתגרית עם נפטון. זו זווית שמביאה איתה בלבול, כאוס, המון חמלה, ורצון לברוח מהכל. הזווית תהיה מדוייקת בשבוע הבא, ויש לה את היכולת למוסס את הנחישות של מרס בשור.

ביום שישי ה-8.6 מרקורי יהיה בלב השמש, וגם הוא יחליף פאזה מכוכב ערב לכוכב בוקר. המיקום הזה של מרקורי במזל תאומים, בצמידות לשמש, הוא מיקום מעולה שנותן דחיפה לכל נושאי מרקורי: משאים ומתנים, נסיעות, מסחר, מדיה, בקיצור רוב מה שממלא לנו את החיים שהוא ההפך ממלחמה.

כשמרקורי או ונוס בהילוך ישיר נמצאים בלב השמש, זה לא הזמן להתחלות חדשות. זה הזמן לקחת את מה שיש ולעבור איתו אל השלב הבא. הדחיפה האנרגטית מתאימה למשהו שכבר יש לכם, ואתם מנסים לדחוף אותו קדימה או למעלה, והאנרגיה של החצי השני של השבוע היא בדיוק זו.

מרס יהיה במזל שור למשך החודשיים הקרובים, אבל מסוף השבוע ועד למפגש שלו עם אוראנוס בשבוע השני של יולי, יהיו לו רק זוויות חיוביות, כאלה שלא מדליקות אותו, אלא יושבות איתו בצל ועסוקות בלבשל משהו טעים לאכול.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם אלו שגם תוקפים, גם סופגים בחזרה, ובעיקר מבינים על מה אתם נלחמים. שבוע שבו תצליחו למצוא מיקוד וסדרי עדיפויות.  

מזל שור: שבוע שבו אתם עסוקים בנושאים של חוק, מוסר, מי צודק ולמה זה לא משנה. שבוע שמתחיל באווירה קשה וככל שהימים עוברים כך נהיה קל יותר, עם יותר חמלה ולב שנפתח.  

מזל תאומים: שבוע של המשך ימי ההולדת ואתם אלו שמעדיפים להמשיך ולחגוג, ופשוט להנות מהרגע. שבוע שבו היכולת שלכם לחבר בין אנשים יכולה ממש לעשות קסמים. שימו לב שיום שישי ה-8.6 הוא יום מיוחד עם הרבה מזל.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם התבגרות, עם לקיחת יותר אחריות. שנה של לימודים ושנה שיש בה מזל.

מזל סרטן: שבוע שמתחיל עם לא מעט פחד וגם זעם וגם כעס, וממשיך לתוך אווירה יותר רגועה, כזו שבה אתם מעדיפים למצוא דרך לקבל באהבה את השונה ולהמשיך הלאה.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מתמודדים עם דברים שאמרתם, הבטחות שפיזרתם ועכשיו אתם נקראים לעמוד בהן. רובכם תמצאו את הדרך להתמודד עם זה, וגם תדעו איך להחזיר את הכעס חזרה למי ששולח אותו.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מנסים להספיק יותר מדי דברים בפחות מדי זמן. שבוע שבו אתם אלו שתדעו לנטרל את מתקפות הזעם מסביבכם, בשיטה של לא להתקפל אלא לעמוד מולן. לקראת הסופ"ש יש לכם גם קצת מזל.

מזל מאזניים:  שבוע שמתחיל באווירה קשה אתם מתמודדים עם שאלות שקשורות למוסר, לחוק. ככל שהימים עוברים כך נהיה פחות אכפת מכל אלו, האווירה הופכת לכזו שיש בה יותר חמלה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתמודדים עם מתקפות זעם, גם אלו שמגיעות מכם גם אלו שחוזרות אליכם. שבוע לא פשוט למערכות יחסים, ולפעמים עדיף לעבור כבר את הפיצוץ מאשר להמשיך ולהחזיק בבטן.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מצליחים לעמוד מהצד בזמן שכל הדרמות מתרחשות סביבכם. שבוע שבו אתם מקבלים זריקת נחישות והשאלה היא לאן אתם מכוונים אותה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם נמצאים במרכז העימותים, לא מוכנים לוותר, לא מוכנים להתפשר. שבוע שבו יש לכם את העובדות הנכונות יותר, ולכן הפעם לא תרתעו מלעמוד על שלכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מגיעים להתמודדויות יותר מוכנים מאחרים. שבוע שבו אתם לוקחים לעצמכם את הזכות להחזיר כמה מתקפות וכמה מילים שהומטרו עליכם חזרה לשולחיהן.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם כל ההשפעות שתוארו לעיל. גם מתקפות הזעם, גם רגעי החמלה , גם רגעים של לעמוד על שלכם וגם רגעים שבהם אתם מקבלים בחזרה את מה שנתתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.