שבוע שמתחיל באווירה של תשעה באב ומסתיים בט"ו באב והמיקוד העיקרי שלו קשור במערכות יחסים. יחסית לשבועיים האחרונים, יש תחושה של ירידה קלה באינטנסיביות. אבל זה השבוע שבו כל התובנות שהגיעו עד עכשיו מחפשות את הדרך שלהן להשתלב בחיי היום יום ומשפיעות קודם כל על קשרים זוגיים.  מה שמבצבצת פתאום היא אווירה של רומנטיקה שהיתה כל כך חסרה בשנתיים האחרונות והשבוע עושה את הקמ-בק הרשמי שלה.

הזווית המעניינת של השבוע היא זווית של מולות בין ונוס בסרטן לפלוטו בגדי שתהיה מדוייקת בימים שני ושלישי. הנושא העיקרי שהיא מעלה הוא נושא של נאמנות. קודם כל נאמנות זוגית, אבל יותר מזה – מדובר גם בנאמנות למקום עבודה, לחברים, למשפחה, לאידיאולוגיה ולאמונה. זו זווית שבה הקארמה מדברת, ופתאום אנחנו מגלים שאולי שמנו את הנאמנות שלנו במקום שלא נאמן לנו בחזרה. מצד שני, זו האנרגיה שבה אפשר להרים מחדש מערכות יחסים שבהם מגלים שיש קשר עמוק ואמיתי שממנו אפשר לסלוח ולהמשיך הלאה.

בימים רביעי וחמישי השמש בזווית מרובעת לאוראנוס נותנת את הדרייב, את האומץ ואת הרצון לנסות לעלות כיתה ולקדם את עצמנו למשהו שהיה נראה בלתי מושג רק לפני שבועיים. אותה זווית יכולה להביא כשלים טכנולוגיים בלתי צפויים או פתרונות מחוץ לקופסא שעד עכשיו לא חשבו עליהם.

לקראת הסופ"ש והירח המלא של ט"ו באב, השמש במזל אריה מביאה איתה את אווירת הרומנטיקה, החיזור, ומצליחה להכניס למעגל הדייטים גם כאלו שכבר ויתרו על כל העניין, ופתאום מתעוררים מחדש ומוכנים לנסות שוב.

אותה השמש במולות לשבתאי על רקע שאלות הנאמנות ואווירת הקארמה עם תחושת הצורך, שולחת רבים מאיתנו לעשות פשרות לא פשוטות. זו אווירה שכאילו מכריחה לבחור צד גם בעימותים שבכלל לא קשורים אלינו. גם מי שמנסה "להסתדר עם כולם" יגלה השבוע שהוא או מתויגים כנאמנים לצד אחד או לצד שני.

יופיטר בתחילת הנסיגה ללא זוויות ממשיך לכווץ את הכלכלות, לעצור את ההשקעות ומהצד השני גם לבלום קצת את העליות.

החדשות הטובות של השבוע הקרוב מגיעות ממרקורי שנמצא במזל בתולה בו הוא מצליח לתכנן נכון, לחשוב טיפה בהגיון, ולתת כמה רעיונות פרקטיים שמהם אפשר להתקדם קדימה.

ובדיוק בזמן לקראת ט"ו באב ונוס עוברת למזל אריה ומזכירה לכולנו שעדיף להנות, לבלות, לרקוד, לצחוק, לחזר ולהסכים לקבל חיזורים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שמתחיל עם התמודדות לא פשוטה וצורך לעשות פשרות לא קלות, ממשיך בתחושה של ירידת מתח וירידה במוטיבציה. לקראת הסופ"ש גם אתם נזכרים בכיף שברומנטיקה.

מזל שור: ימים שני ושלישי לא פשוטים עם תחושה של מפגש עם קארמה וחיבור עם עצמי פנימי שלא מקשיב להגיון. המשך השבוע כבר קל יותר ואפילו נותן מקום לאהבה.

מזל תאומים: שבוע שנותן לכם תמיכה, עם רצון מחודש לתכנן, להוציא לפועל והרגיש יותר עסוקים במה שאתם רוצים ולא במה שמכריחים אתכם.  

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא שמביא איתו התעוררות בתחום הרומנטי אצל רבים מכם. שבוע שבו אתם מעדיפים לצאת יותר, לטייל יותר ולדאוג פחות בנושאי קריירה או כלכלה.

מזל אריה: שבוע שבו אתם נזכרים שאתם יכולים יותר ומוכנים לשים רגע בצד את הנאמנות ותחושת הבטחון כדי לנסות ולראות איזה אפשרויות נפתחות בפניכם. ימים רביעי וחמישי יכולים להביא איתם אירועים בלתי צפויים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים והזדמנויות בלתי צפויות בעיקר בתחום הקריירה, עם יותר אומץ ונכונות לקבל על עצמכם יותר אחריות.

מזל בתולה: שבוע שבו יש לכם תמיכה אנרגטית ואתם מצליחים להרים קצת את הראש, לחייך ולתכנן קדימה. שבוע שבו אתם מקבלים יותר מקום לבחירה חופשית ויותר זמן לעצמכם לעשות דברים כפי שנראה לכם.

מזל מאזניים: בתחילת השבוע אתם נתקלים בקארמה ומגלים את הקשרים העמוקים שיש לכם עם אנשים מיוחדים בחיים שלכם. בהמשך השבוע נהיה קל יותר ואתם מובילים את המגמה של להיזכר ברומנטיקה.

מזל עקרב: בתחילת השבוע נדרשות מכם פשרות לא פשוטות. בהמשך השבוע יש תחושה של ירידה במוטיבציה ובאינטנסיביות, ויחד איתם גם קצת הקלה שמגיעה מהויתורים שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו המוטיבציה, התנופה וההתלהבות קצת נעלמות, ובמקומם הצד הפרקטי שלכם ממשיך פשוט לעשות את מה שנדרש מכם. שבוע שבו אתם מקבלים יותר זמן פנוי ותחושה של קצת לבד שלא מבהילה אתכם, אלא להפך נותנת לכם קצת שקט.

מזל גדי: שבוע שבו אתם במרכז העניינים גם אם אתם רוצים בזה וגם אם לא. שבוע שבו תדרשו להוביל, להחליט ובעיקר להתעמת מול אלו שחושבים שונה מכם. שבוע שבו הלחץ הוא עליכם ואפשר לסמוך עליכם שתדעו לבחור נכון.

מזל דלי: שבוע של ירח מלא במזל שלכם שמביא איתו הצפות רגשיות לא פשוטות ושאלות על מערכות יחסים, קארמה ונאמנות. שבוע שבו עדיף שתקחו את ההחלטות ותוציאו לפועל. שבוע שבו עדיף שלא לדחות או להתחמק משום מחוייבות.

מזל דגים: שבוע שבו יש לכם פחות כוחות ותחושה שאתם מעדיים קצת להסתגר בעצמכם במקום לצאת החוצה. שבוע שבו גם האמונה לא מגיעה בקלות, אבל בתוך תחושה הריק הלא ברורה אתם זוכים לשקט מבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.