השבוע מתחיל עם צמידות בין השמש לבין יופיטר במזל דגים וזו אנרגיה שבה נסחפים בלי לשים לב, והשאלה שעומדת בפניכם היא: לאן הסחף לוקח אתכם?

יופיטר מייצג את האמונה הטהורה, כזו שיש לה כוח בל יתואר להוציא מכולנו את הצדדים הכי יפים שלנו, הנתינה, התפילה למען אלו שזקוקים לזה, והשראה ליצירתיות ולשבירה של תקרות זכוכית. אותו יופיטר גם יכול לנפח את האגו, להוציא אותו מפרופורציות עד לרמה של תסביך משיחיות או סתם שגעון גדלות.

יופיטר אחראי גם על השפע, ולכן זה שבוע שיכול לשנות את חוקי המשחק הכלכליים, בעיקר בגלל היסחפות לכיוונים בלתי צפויים ומשחקי כסף מהסוג של הבטחות גדולות, רושם נהדר, אבל חוץ מהחלום אין שם יותר מדי. באותה המידה, זה כן השבוע שבו נכון לעשות השקעות או צעדים לשיפור איכות החיים האישיים. גם אם לא היתה מלחמה זה שבוע שבו היו מגיעים השינויים הכלכליים, ויחד עם המלחמה התנודות הכלכליות עוצמתיות יותר.

בהמשך השבוע השמש מתקדמת לקראת הצמידות עם נפטון וזו אנרגיה של אשליה שמתנפצת בתחילת שבוע הבא עם התפכחות לא פשוטה. החיבור של השמש קודם ליופיטר ואז לנפטון מביא איתו קודם כל את אנרגיית האמונה, ויחד איתה גם את האהבה, ויחד עם שניהם גם סוג של עיוורון. יש נטייה עם נפטון לצבוע את המציאות בצבעים ורודים מדי או כהים מדי – בכל מקרה, מאבדים קצת את השכל הישר.

מה שחשוב להדגיש הוא שאין כמעט את יסוד האדמה במפות האסטרולוגיות של השבועות הקרובים ולכן חשוב להקפיד להתקרקע בכל דרך שנכונה לכם.

צמידות ונוס מרס נפרדת סוף סוף מפלוטו והם עוברים למזל דלי בו שניהם מכניסים סוג של קרירות למערכות היחסים, ויחד איתם עקשנות. זו אנרגיה שבה מעדיפים לתפוס מרחק מכל מה ומי שלא מתאים לנו, ובמקום עימותים ישירים כמו של השבועיים האחרונים, עוברים לעימותים עקיפים, מהאוויר או דרך התקשורת. מה שחשוב הוא שזו אנרגיה שבה לא מוכנים לוותר. היתרון העצום של האנרגיה הזו היא שהיא מביאה איתה סבלנות והיכולת להתמקד יותר זמן במה שחשוב לנו.

אז השבוע מצד אחד ישנה אנרגיה של אמונה טהורה ונתינה מופלאה יחד עם היסחפות והליכה אחרי אגו עיוור שמבטיח הבטחות, מצד שני ישנה קרירות עיקשת שלא מוכנה לוותר. התפקיד שלנו זה איכשהו למצוא את האיזון בין הניגודים הללו – ובעיקר לשמור על החיבור לאדמה ולשכל הישר.  

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שמביא איתו עיקשות ועקשנות ובעיקר סבלנות שבדרך כלל אין לכם. נצלו את החודש-חודשיים הקרובים לדברים שדורשים מכם סבלנות והתמדה ותפתיעו את עצמכם ביכולת שלכם לשפר את איכות החיים שלכם בלי המלחמה שבד"כ מתלווה לזה.  

מזל שור: ונוס עוברת למזל דלי ומביאה איתה קרירות וריחוק שאתם לא רגילים אליהם. זו אווירה שבה בד"כ אין לכם מוטיבציה ולכן אל תבהלו אם לא בא לכם לעשות כלום.  

מזל תאומים: שבוע קל יותר מהשבועות האחרונים, עם יותר מקום לביטוי האישי שלכם. לקראת הסופ"ש מרקורי עובר למזל דגים ומביא איתו השראה וחיבור קל יותר עם הקרובים אליכם.   

מזל סרטן: שבוע שבו אתם נסחפים בלי לשים לב, נותנים מעצמכם מעל ומעבר, ומעדיפים להאמין להבטחות. זה שבוע שבו לא תוכלו לעצור את עצמכם ולכן פשוט תכוונו את הנתינה הזו למקומות הנכונים.

מזל אריה: שבוע שבו יכולת השכנוע שלכם במיטבה, וגם הכריזמה פשוט זורמת מכם. שבוע שבו קל לכם להתאהב וקל לכם להאמין להבטחות ובאותה המידה אחרים יכולים ליפול ברשת שלכם. שבוע שבו שווה לכם להעמיק באמונה ולא לתת לאגו להשתולל.

מזל בתולה: שבוע שמאתגר את השכל הישר שלכם, עם התמודדויות מול אמונה עיוורת של כל מי שמסביבכם. חוץ מזה, זה אחד השבועות היותר קלים בזמן האחרון והוא גם מזכיר לכם שאהבה יכולה לחבר בין ניגודים.  

מזל מאזניים: שבוע שמביא איתו משב רוח מרענן מבחינתכם לכל מערכות היחסים שלכם שפתאום כבר לא מסובכות או קשות כל כך. שבוע שבו יש לכם יותר ריכוז והתמדה ושווה לנצל אותו לפרויקטים שחשובים לכם.

מזל עקרב: שבוע שבו קל לכם יותר למצוא את המיקוד ואת הסבלנות. שבוע שבו אתם אלו שכנראה מתפכחים ראשונים, מתעקשים על שלכם, אבל לפחות מגלים מחדש את חוש ההומור שלכם ומסוגלים לצחוק תוך כדי.

מזל קשת: ביום ראשון יש לכם מזל ושווה לנצל את זה. בהמשך השבוע שימו לב שלא להבטיח הבטחות גדולות מדי ולא להאמין למה שמבטיחים לכם. זה שבוע שבו האמונה שלכם מתחזקת ואתם נסחפים איתה.  

מזל גדי: אחד השבועות היותר רגועים מזה הרבה זמן. האווירה של הריחוק הקריר מגיעה בדיוק בזמן מבחינתכם, ונותנת לכם אוויר לנשימה ומרחב פעולה שמזמן לא זכיתם לו.

מזל דלי: ונוס ומרס במזל שלכם ואתם מקבלים את כוח המשיכה שלכם והכריזמה המתלווה אליו. שבוע עם אווירה שתומכת בכם וחשוב שתהנו ממנו כי שבוע הבא האתגרים חוזרים.  

מזל דגים: שבוע אתם אלו שנסחפים בלי לשים לב, בעיקר אחרי האמונה, אבל גם אחרי הרצון לשפע. שבוע שבו יש לכם מזל, אבל עדיין כדי שהאנרגיה הזו תעבוד לטובתכם זכרו להישאר מקורקעים ומחוברים לשכל.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו לשבור תקרות זכוכית ולשפר את איכות החיים שלכם עם אמונה בעצמכם וקצת מזל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.