השבוע מתחיל עם כל הפלנטות בהילוך ישיר! המצב הזה ימשך למשך שלושה חודשים עד לנסיגת מרקורי הבאה בחודש מאי. אז יש לכולנו כמה חודשים שבהם חופש הבחירה נמצא בידיים שלנו, והנושא העיקרי של השבוע הוא איך אנחנו בוחרים? הטיפ הראשון לשבוע הקרוב הוא הבחירה לסרב בנימוס. רבים מכם כבר יודעים לעשות את זה, אחרת לא הייתם מקשיבים לי, והשבוע הקרוב יביא לכם כמה הזדמנויות להבין ואפילו להתנסות בעמידה על שלכם, והצבת גבולות מתוככם. אחרי שנתיים של גבולות חיצוניים, מגיע הזמן שבו אנחנו אלו שיכולים ואפילו צריכים להציב את הגבולות: במערכות יחסים, ביוקר המחייה, ביחס מזלזל במקומות העבודה, ועוד ועוד. השבוע הקרוב יעזור לכל מי שעוזר לעצמו ומבהיר איפה הקווים האדומים שלו. ההתעקשות לא רק שלא תעלה לכם, להפך, היא רק תפתח לכם דלתות נוספות.

מרקורי אמנם בהילוך ישיר, אבל הוא עדיין יחסית איטי וצמוד לפלוטו כל השבוע. כך שהשכל חוזר לעבוד, אבל האווירה עדיין מעמיקה, וכזו שבה מתחשבנים. התחשבנות גם בנושאי יוקר המחייה, אבל גם במערכות יחסים אישיות, קולגיאליות ומשפחתיות – שבהם הבטחות שקיבלנו ושנתנו ולא עמדנו בהם, פתאום חוזרות אלינו כדי שנבחר מה לעשות איתן.

עוד השבוע ולמשך החודש הקרוב – ונוס ומרס צמודים במזל גדי. צמידות בין ונוס למרס מעירה את התשוקה ואת היצירתיות ובמזל גדי גם את כוח הרצון. החודש הקרוב הוא זמן נהדר להתחיל מערכות יחסים חדשות, במיוחד לאלו מכם שמתביישים וחוששים וכבר לא זוכרים איך בכלל מתחילים עם מישהי או מישהו.

ונוס ומרס נמצאים בזוויות הרמוניות גם ליופיטר וגם לאוראנוס מה שנותן את האומץ לנסות ולעשות את הצעד הראשון. במקביל, מי שלא עבד בחודשיים האחרונים מתעורר, מגלה מחדש את הרצון לשחק את המשחק, וגם בתחום הזה של העבודה זה שבוע נהדר להתחלות חדשות ומחודשות.

למשקיעים מביניכם גם השבוע יביא איתו עליות וירידות, אבל גם כאן המשחק ממשיך ואפילו מקבל בחזרה את המשקיעים שהעדיפו לשבת בצד עד עכשיו.

סה"כ שבוע שבו משתחררת המועקה, רואים את היום שאחרי והוא מעולה להתחלות חדשות.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם אנרגיה שתומכת בכם ונותנת לכם תנופה אפילו יותר ממה שאתם מצפים. שבוע מצוין בעיקר להתחלות חדשות, אבל גם להתחלות מחודשות. שווה לכם להעיז השבוע.

מזל שור: שבוע עם אנרגיה שכאילו בועטת אתכם מחוץ לבעסה של החודשיים האחרונים. שבוע שבו אלו מכם שיצליחו לצאת מאזור הנוחות, ירוויחו הרבה יותר מהמאמץ שתשקיעו. שבוע שבו שווה לכם לנסות ולהתחיל מערכות יחסים חדשות.

מזל תאומים: מרקורי בהילוך ישיר ואתם חוזרים לחיים. אבל, אתם לא בדיוק אותו הדבר, משהו בתוככם נפתח והעמיק, וקצת קשה לכם עם מה שפעם ממש אהבתם ועכשיו נראה לכם קצת שטחי.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם יחסית חופשיים לבחור איך ומה ובעיקר מי. הדבר שהכי קשה לכם לעשות הוא להציב גבולות וכנראה שכשיגע הרגע, תעדיפו לשמור על הקשר ולא משנה מה קרה.

מזל אריה: שבוע שמביא איתו הקלה אדירה, כאילו ירדו לכם כמה קילוגרמים מהגב. חוץ מזה זה שבוע שכל כולו בחירה חופשית. אין שום דבר שדוחף אתכם, גם לא משהו שמגביל אתכם או מכריח אתכם ולכן הבחירה היא בידיים שלכם.

מזל בתולה: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם נושמים לרווחה. שבוע שבו העין הבוחנת שלכם חדה במיוחד, וכנראה שגם הלשון שלכם. שבוע שבו אתם ממשיכים עם המיקוד הפנימי ומחכים עם היציאה החוצה לשבוע הבא.

מזל מאזניים: שבוע שבו החיים חוזרים למסלולם ואתם חוזרים להשקיע בעצמכם, במערכות היחסים שלכם ובמראה החיצוני שלכם. שבוע שבו שווה לכם להציב את הגבולות הנכונים שבהם אתם משתפים פעולה בלי להרגיש שלוקחים מכם יותר מדי ומשאירים אתכם בלי כלום בחזרה.

מזל עקרב: שבוע שבו הכוחות כבר עולים הילוך ואתם פעילים יותר ממה שהייתם כבר זמן מה. שבוע טוב להידוק או התחלה של מערכות יחסים קרובות. שבוע שבו תתמודדו עם ההבטחות שניתנו והופרו והחשבונאות שסובבת סביב להן.

מזל קשת: שבוע שבו אתם פשוט מתאמנים בבחירה חופשית. ההתמודדות שלכם היא בחירה בין כמה אפשרויות טובות. ההמלצה שלי היא ללכת על מה שמעניין אתכם, אבל במקומכם אולי גם אני הייתי בוחרת במה שמשתלם יותר.

מזל גדי: שבוע עם ארבע פלנטות במזל שלכם, וכולן בהילוך ישיר, אתם מתמלאים בנחישות, ומקבלים בחזרה את כוח הרצון שלכם ויחד איתו את הבחירה. השבועות הקרובים הם זמן מיוחד שבו אתם יכולים להתחיל או לשקם מערכות יחסים ולקחת אותן לכיוון טוב – אז שווה לכם להתגבר על הביישנות ולצאת ולפגוש.

מזל דלי: שבוע שמתחיל עם הקלה אחרי הלחץ של החודש האחרון. שבוע שבו אתם מופתעים לגלות עד כמה יש לכם בחירה ויכולת להגיד לא במקומות שפעם לא העזתם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תקבלו הרבה אחריות, ותתמודדו עם אתגרים שיעצבו אתכם מחדש.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנויות, ומתבלבלים קצת, ונסחפים הרבה בתוך כל האפשרויות האלה. שבוע טוב להתחלות חדשות ומחודשות גם במערכות יחסים וגם במקומות עבודה.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.