שבוע שבו מחליפים את הצד של התקליט ושומעים את הצד השני שלו, עם השירים שבד"כ הם לא הלהיטים הגדולים שנמצאים בצד הראשון, אלא השירים האישיים יותר, אלו שהאמנים עצמם אוהבים והם לא כאלה פופולריים.

זה שבוע שכולו בסימן ונוס, שנצמדת לשמש במזל תאומים ליד כוכב השבת ריגל. היא עוברת פאזה מכוכב בוקר לכוכב ערב, ויחד איתה כולנו עוברים לצד שבו השירים האישיים שלנו מעניינים יותר מאשר אלו שכולם מזמזמים.

אם זו היתה רק ונוס, זו היתה יכולה להיות תפנית חיובית בעיקרה, הבעיה היא שגם מרס, אל המלחמה, מתחמם. ממש מתחמם. הוא יגיע לנקודת רתיחה באזור חג שבועות, אבל כבר השבוע כולנו נתמודד עם הבערה שמתחזקת מיום ליום.

נתחיל עם ונוס. המחזוריות של ונוס מתחלקת לתשעה חודשים כוכב בוקר ותשעה חודשים כוכב ערב. המחזוריות מתחילה בזמן שהיא ברטרו, עם הצמידות לשמש. זה קרה באוגוסט שעבר. ביום שבו היא הגיעה חזרה לנקודה שממנה התחיל הרטרו, פרצה המלחמה. השבוע ונוס מסיימת חצי מחזור ומתחילה את החצי השני ביחד עם מולד הירח של חודש סיון. הזמן שבו ונוס מחליפה צד הוא זמן עוצמתי עם תהליכים מואצים.

מולד הירח במזל תאומים (ביום חמישי) עם ארבע פלנטות במזל מדגיש את התכונות של המזל. מזל תאומים אוהב אנשים, אוהב ללמוד, אוהב לשאוב אינפורמציה ולפזר אותה לאחרים. מזל תאומים מחפש להשכין שלום בין אלו שמסביבו, ולכן הנטייה הטבעית שלו היא לרצות אחרים, להגיד להם את מה שהוא חושב שהם רוצים לשמוע.

מזל תאומים גמיש מאוד מטבעו, מה שמאפשר לו ליצור קשר עם כולם, הם עשויים לומר דבר אחד היום ומחר דבר אחר, קשה להם לסיים פרויקט או להגיע לנקודה כי משהו מסיח את דעתם. התלונה העיקרית נגש מזל תאומים הוא שאין להם עמוד שדרה, עקרונות, עומק ומשמעות כי הם מנשבים כמו הרוח מדבר לדבר מנושא לנושא.

אנשים רבים שנולדו במזל תאומים מוצאים את עצמם במערכות יחסים עם אנשים קשים שהם מנסים לרצות, אך אינם יכולים. הם תמיד יעדיפו לנהל שיחה, להמשיך את הדיון, גם אם זה אומר להילחם.

עם כזו השפעה, השבוע הקרוב יביא איתו תחושה של כאוס. כשיש כל כך הרבה פלנטות במזל תאומים כבר לא יודעים את מי לרצות קודם, ומרוב שמנסים שכולם יהיו מרוצים, מרוב שמסתבכים בדיבורים, נוצר כאוס שבו כבר לא ברור מי טוב מי רע, מי שמאל מי ימין וכולם נלחמים בכולם.  

מולד הירח במזל תאומים מתרחש בצמידות לכוכב השבת ריגל (Rigel). שמו של הכוכב הוא שיבוש של המילה רגל, מאחר והוא מייצג את הרגל של הצייד האגדי אוריון (במקורות שלנו, נמרוד). כוכב השבת הזה מביא איתו השפעה של תחילת מירוץ למרחקים ארוכים. הכוכב ידוע ככזה שנותן שאפתנות, רצון להתקדם, לעלות מדרגה, וגם, ללמוד וללמד משהו חדש.

זו השפעה שיכולה להביא להתחלה הרשמית של המירוץ להנהגה לא רק אצלנו, אלא בעוד מקומות בעולם שבהם המנהיגים הנוכחיים מאבדים את האחיזה שלהם, במיוחד מדובר באלו שמסתמכים על הפחדה בתור כלי לשליטה. ריגל לא נבהל בקלות, לא מוותר, ויש לו נטייה לראות הרחק קדימה – משהו שהיה מאוד חסר בשנה וחצי האחרונות.

מולד הירח מתרחש בזווית אתגרית לשבתאי, והשילוב שלו עם האנרגיה של ריגל תחייב את ההתחייבות. לחץ כזה יכול להוביל להסכמים, לפשרות שאף אחד לא אוהב אבל אפשר לחיות איתן. אבל לתאומים יש שני צדדים ואולי יהיה הסכם בצד אחד, אבל מצד שני ריגל מחבב מלחמות, יודע להלחם, והוא אחד המיטיבים לאנשי צבא.

באופן אישי, זו השפעה מיטיבה למערכות יחסים. במיוחד כאלו שהגיע הזמן למסד אותן. אלו שהתנדנדו יקבלו את המוטיבציה להשקיע יותר לטווח הארוך, אלו שנבהלים מהמחשבה על התחייבות ארוכה לא יוכלו לסובב בדיבורים, ואלו שמחזיקים כמה מערכות יחסים במקביל יגלו שיש לזה מחיר.

עוד באופן אישי, זה שילוב טוב לעסקים, ליוזמות עסקיות, לגיוס כספים, לפרסום ובכלל האווירה הזו מתאימה מאוד לעסקים שכבר קיימים ועכשיו מגיע הזמן לעליית המדרגה. חשוב לציין, זה לא הזמן למשהו חדש לגמרי, זה הזמן לקחת את הקיים ולגדול איתו.

ההשפעה של שבתאי מעמתת רבים מאיתנו עם לא מעט פחדים, במיוחד הפחד לאבד את הפופולריות, או לאכזב אנשים אהובים. זה שבוע שבו רבים מאיתנו יאלצו פשוט לעבור את המחסום הזה ולראות שהשד לא כל כך נורא.

מרס גם מתחמם והשבוע הוא כבר מתחיל את הזווית לפלוטו, זווית שיוצרת מלחמות. הזווית תהיה מדוייקת בחג השבועות. בניגוד לאוקטובר, ועד כמה שזה לא נראה לעין, הפעם הזו, האלמנט שנקרא מזל כן נמצא במפת המדינה, ונקווה שהוא אכן ישפיע מטובו.

כשונוס צמודה ככה לשמש היא נקראת ונוס בלב השמש, וזה זמן שיש בו מזל, יש בו אהבה, יש בו חיבור אמיתי ולמרות ששבתאי מפריע, עדיין שווה לנצל את הימים האלה למשהו שחשוב לכם, במיוחד מערכות יחסים. ונוס תהיה בלב השמש מיום שני בצהריים עד ליום שישי.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מאבדים את הסבלנות, ומתחממים מהר, מגיבים בעוצמה. זו יכולה להיות עוצמה שארך כך תתחרטו עליה אבל כבר יהיה מאוחר מדי. שבוע שבו יש לכם המון אש וכעס וכדאי להפנות אותם לכיוונים הנכונים (ריצות ארוכות יכולות לעזור).

מזל שור: שבוע שבו אתם מחליפים צד בתקליט, מגלים שירים שכבר שכחתם שנמצאים שם ומתאהבים בהם מחדש. שבוע שבו אתם נאלצים להתחייב, או להפר התחייבות קודמת, ויכול להיות שתתמודדו עם שתי האפשרויות בו זמנית.

מזל תאומים: שבוע של מולד הירח במזל שלכם שמעיר אתכם, נותן לכם זריקת מרץ, ושולח אתכם לקחת את הצעד הבוגר הבא גם במערכות יחסים, גם במקום העבודה. שבוע שיש בו מזל, ויש בו גם אתגרים שעדיף לכם להתמודד איתם מאשר לנסות ולא להצליח להתחמק מהם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שיש בה מזל, יש בה עליית מדרגה, וגם יש בה אהבה מהסוג שתמיד רציתם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מדברים יותר מדי וזה עולה לכם ביוקר. שבוע שיכול להביא איתו אכזבות, ויחד איתן את השחרור מציפיה למשהו שלא יקרה. מולד הירח מכריח אתכם לקחת את הצעד הבא בתוך מה שיש לכם, גם אם זה ממש מפחיד אתכם.

מזל אריה: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. הכריזמה שלכם במיטבה, מערכות היחסים משתפרות מעצמן ויש לכם גם קצת מזל. באותו הזמן זה שבוע שבו תאלצו להתמודד עם סמכויות ועם פחדים ישנים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מתנדנדים מצד לצד, לא רוצים לקחת החלטה או התחייבות כדי לא לאבד את האפשרויות האחרות. שבוע שיש בו יותר מדי דיבורים, ויחד איתם גם הברקות וקצת מזל.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מחליפים צד, ותוך כדי מתמודדים עם הפחד של לאבד את הפופולריות, והפחד של לאכזב אנשים אהובים. רבים מכם יגלו שהצד השני נשמע דומה מאוד לצד הראשון ולא ברור למה חששתם ממנו כל כך.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתחממים ומגיבים בעוצמה על כל דבר קטן. שאר המזלות מחליפים צד, ורבים מכם מתקשים עם זה. שבוע שבו תהיה תחושה של לבד במערכה ולכן עדיף שתנסו לשמור על תקשורת פתוחה ובריאה עם הקרובים אליכם. שבוע שבו מומלץ לעשות הרבה ספורט.

מזל קשת: שבוע שבו הצד התקשורתי שלכם במיטבו ושווה לנצל את זה. שבוע שבו אתם יכולים לדבר ולספר יותר מדי בלי להתכוון, עם הכנות שמזעזעת את הסביבה, ואיכשהו זה לא יעלה יותר מדי ביוקר, אולי אפילו ייתן לכם קצת פרסום.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם כל האתגרים, במיוחד אלו שקשורים לפחד מאיבוד הפופולריות ויותר מזה אלו שקשורים בתחושה שאתם מאכזבים אנשים קרובים. שבוע שיכריח אתכם להפר התחייבות אחת כדי לעמוד באחרת.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הפחד ממחויבות, והצורך לעמוד באחת או לשבור אחרת, או גם וגם. שבוע לא פשוט למערכות היחסים, כולל התמודדות עם מילים שאמרתם ועכשיו חוזרות אליכם בחזרה.

מזל דגים: שבוע של אתגרים בלתי פוסקים ובין לבין גם קצת מזל. החלפת הצד של המזלות האחרים מאתגרת אתכם במיוחד. שבוע שבו אתם מפחדים לאבד את הפופולריות וגם מפחדים לאבד או לאכזב אנשים קרובים ולא מבינים למה האחד מפריע לשני ולהפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.