תחזית אסטרולוגית 2016לכבוד השנה האסטרולוגית החדשה כמה מילים על מה שצפוי לכולנו, בחצי השנה הקרובה:

אסטרולוגית הארועים הבולטים הם הצלב במזלות המשתנים: שבתאי בקשת, נפטון בדגים ויופיטר בבתולה, שמלווים אותנו עד אמצע הקיץ.

הנושאים שאלו מעלים על סדר היום:

בריאות נפשית:

כל הנושא של בריאות הנפש לא רק אצלנו בארץ אלא בכל העולם תופס תאוצה. ההגדרות כבר לא ברורות. אי אפשר באמת לדעת מי שפוי ומי לא. מעשי טרור יהפכו יותר ויותר מאיום של טרוריסטים בעלי זיקה דתית לאנשים שיש להם בעיות נפשיות וגם יש להם זיקה דתית. כל הנושא של "להיות בסדר" או "שפוי" מקבל תאוצה חזקה לכל הכיוונים כשכבר לא ברור איפה הקו של בריא מול חולה עובר. המתח היום יומי של תחושה של חיים במשבר משפיעה בעצם על כולם, וכרגע למי שאמור לטפל בבריאות הנפש אין תשובות וגם לא יהיו בשנה הקרובה. אצל היחידים אנחנו נראה מגמה של אנשים שנמאס להם להיפגש עם הפסיכולוג ולדבר על אותם הדברים שנשארים בדיוק אותו הדבר כבר הרבה מאוד שנים.

הכסף הגדול:

זה רק ניצני ההתחלה, אבל זה כבר מגיע. עד 2011 החברות הגדולות היו מפרסמות בגאווה את הרווחים שלהם, והימים האלה מתחילים לאט לאט לעבור כשעל כל דוח שכזה יגיעו המון שאלות על האם הרווחים האלה הגיעו בצורה מוסרית או לא, ומי שילם כדי שהם ירוויחו?

עוד נושא שתופס תאוצה הוא הידיעה הברורה שההון השחור הכלל עולמי הוא זה שבעצם מממן את הטרור, ויותר ויותר חוקים ונסיונות להילחם בו.

תקשורת:

גופי התקשורת הגדולים כבר לא קובעים את סדר היום. סדר היום נקבע ברשתות החברתיות וההשפעה של ההמונים תשנה את אופי החדשות, את מה חשוב יותר וחשוב פחות ואפילו את הניסוחים של החדשות. בנוסף, גופי התקשורת האלה מאבדים מיכולתם הכלכלית והשפעתם הפוליטית.

בריאות:

זה פחות אצלנו בארץ, אבל המגמה הכלל עולמית היא של שינויים בכל תחום הבריאות. השאלה כמה שווים החיים מקבלת היום תשובה ברורה עם מחירי התרופות מצילות החיים ואנחנו נראה מגמה של דיונים על הנושא, על מי מרוויח וכמה והאם זה מוסרי או לא, והאם יש דרך לשנות את המצב הנוכחי. בינתיים במהלך השנה, התורים מתארכים, צריך לעשות יותר ויותר בדיקות ולחכות יותר זמן לקבלת יחס רפואי. גם הרפואה האלטרנטיבית תצטרך לספק תשובות האם היא אכן שווה את מה שאנשים משלמים בשבילה.

אתיקה מוסר ומדע:

ישנם פיתוחים טכנולוגיים שמותחים את גבולות המדע, מעלים שאלות מוסריות ואתיות וזה נושא שיעלה יותר חזק לכותרות כנראה רק בשנה הבאה, אבל הוא שם. הכוונה היא לפיתוח של רובוטים דמויי אנוש, כל נושא קציר האיברים הכלל עולמי, שיבוטים אנושיים ועוד.

בכלל שנת 2016 היא שנה שבה פתאום שאלות של מוסר נשאלות בראש חוצות על נושאים שעד לפני שנתיים היו נראים כחסינים מפני ביקורת.

 

כאן בארץ:

נתחיל בממשלה שהיא בעצם איש אחד:

זו המפה של ביבי נתניהו עם המעברים החשובים של השנה הקרובה:

ביבי 2016

 

 

מעבר שבתאי בצמידות לונוס מראה על בת זוג שנמצאת בקשיים, המעבר הזה מתחיל בינואר 2016, מגיע לשיא שלו ביוני 2016 בשילוב עם המעבר של נפטון על אותה ונוס. התחושה הפנימית היא שאי אפשר לסמוך על אף אחד, תחושה של הסתגרות ובדידות.

אבל, וזה אבל גדול: ביבי עובד נפלא עם נפטון. שימו לב לצמידות של נפטון לזנב דרקון והיכולת האישית של ביבי להקסים ולהרשים אחרים. היכולת לבלבל את כל מי שעומד מולו, להחליש אותו ולמוסס אותו מגיעה משם. כל מעברי נפטון שביבי חווה עד עכשיו רק הביאו אותו למקום בו הוא נמצא, אז אין לדעת אם דווקא הפעם נפטון יאכזב אותו.

המעבר הנוסף שקורה הוא מעבר אוראנוס במולות לירח שבינתיים מבודד את ביבי יותר ויותר, מאז המעבר הזה חצי ממשרדי הממשלה נמצאים בידיים שלו והוא לא מבין למה הוא צריך בכלל לשתף פעולה עם מישהו או משהו. המעבר הזה מסתיים במרץ 2016.

שבתאי במעבר על האופק ובריבוע לעצמו הוא מעבר שמדבר על מפגש עם סמכויות. מה קורה כשמישהו הוא הסמכות העליונה והוא לא משאיר הרבה סמכויות אחרות שיכולות להגיע אליו? את התשובה נגלה בסביבות אפריל 2016.

וכאן דעה אישית: לפי האנרגיות הכלליות שזורמות לכל הכיוונים קשה לממשלה צרה שכזו להחזיק מעמד ויש תחושה של ממשלת מעבר מבערך אמצע סוף מרץ. אם ביבי היה מבקש עצה (והוא לא יבקש), אז עצתי אליו היא לא לקבוע את הבחירות לאזור של סוף הקיץ, מסביב לליקוי הלבנה שמשפיע על המרס שלו שאז הוא חלש מהרגיל.

 

ובכלל במדינה:

המצב הבטחוני נשאר בערך אותו הדבר כשהזמן המתוח ביותר הוא תחילת יולי 2016. הקיץ הוא הזמן שבו התחושה של הפערים המתרחבים ושאין על מי לסמוך, רק שהתחושה הזו משותפת לכל מי שנמצא כאן באזור הזה של המזרח התיכון.

יש כאן אוכלוסייה שנותנת מעצמה מעל ומעבר למען הסביבה, וזו השנה של האנשים שלא מתלהמים, לא מבקשים לעצמם, אלא נותנים ונותנים והם אלו שמחזיקים את כולנו על רקע המסמוס השלטוני.

השינויים קורים מעצמם בלי יד מכוונת, אבל עם המון רצון טוב וכוונה של כלל האוכלוסייה שמעלה את השאלה למה בכלל צריך משרדי ממשלה אם מסתדרים טוב גם בלעדיהם?

 

 

אתם מוזמנים להורוסקופים אישיים המותאמים לכם עם הסברים על המעברים האסטרולוגיים ואיך כדאי לכם להתנהל איתם: איפה להשקיע יותר, איפה לוותר ומה קורה עם האנשים האלה שלא יוצאים לכם מהראש. ייעוץ אסטרולוגי אישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.