השבוע הקרוב מביא איתו אנרגיה עוצמתית שקשורה להתרחבות התודעה, וכל זה מתרחש מתחת לפני השטח. רבים שמתעניינים באסטרולוגיה שומעים על המושג התפתחות התודעה, ואומרים אותו, אפילו מטיפים לו, בזמן שתכלס אין להם מושג על מה הם מדברים. השבוע, ישנה אפשרות שהמילה הזו – תודעה, פתאום תהפוך לקצת יותר ברורה. תודעה זה לא! מחשבה, גם לא רגש – אלא השילוב של שניהם עם משהו ערטילאי שמחבר ביניהם, והמשהו המופשט הזה מקבל חיזוק אנרגטי השבוע.

גם השבוע מביא איתו הפתעות בלתי צפויות, אבל בניגוד לשבוע שעבר שהמיקוד שלו היה סיום, השבוע המיקוד הוא על התחלות חדשות. 

מרקורי עדיין בנסיגה, כך שעדיין יש בעיות תקשורת מכל הסוגים, אבל מאחר והוא כבר הפך להיות כוכב בוקר, שיבושי התקשורת יכולים להוביל אותנו למקומות יותר מעניינים שלא חשבנו עליהם קודם. מרס עדיין מוסתר בקרני השמש, כך שאת השינויים האמיתיים והצעדים האופרטיביים נראה רק בשבוע הבא. אבל שבתאי חוזר להילוך ישיר השבוע ומביא איתו רעיונות חדשים שנכנסים בקצב מסחרר ומקבלים תאוצה רק מהרצון לנסות דברים חדשים.

מה שבעיקר קורה השבוע, זה שונוס עוברת למזל קשת, ויופיטר, שליט מזל קשת כבר נמצא בעצירה לקראת חזרה להילוך ישיר. ומה הכוונה במילים האלה? שהרצון בחופש הופך להיות כל כך חזק כך שיהיה מאוד קשה לאכוף מגבלות, והתנועה היא לכיוון של פתיחה מלאה של כל מה שאפשר.

השמש בזווית הרמונית ליופיטר ובזווית אתגרית לפלוטו, מסמלת את הרצון האדיר בחופש מצד אחד, ואת הפחד לשחרר את השליטה מהצד השני. תוך כדי השבוע, תחלחל הבנה שאפשר לשנות, ושדברים שהסכמנו להם בשתיקה עד עכשיו, הופכים לבלתי נסבלים ולכן כבר אין להם הסכמה. פתאום יכנסו מאבקים ציבוריים חדשים, על נושאים חדשים ישנים, שרק חיכו לרגע המתאים להתפרץ החוצה.

גם השבוע הימים המעניינים הם לקראת הסופ"ש, שאז מגיעה "הפעלה" של מפת המדינה, ומביאה איתה גל חדש, מאבק חדש, ואולי אולי סגנון שיח חדש. 

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל מאזנייםמזל טלה:

שבוע של התחלות חדשות, אבל עדיין נראה ששום דבר לא בטוח, לא ברור, וכאילו יש הבטחה באוויר אבל זה לא בדיוק מה שרציתם. שבוע שבו כדאי ומומלץ למצוא דרך לעשות פשרות.

מזל שור:

שבוע שבו אתם מצליחים להשתחרר מהמועקה, ולהתמלא בתקווה ובאופטימיות. שבוע שבו אתם כמהים ליותר חופש ומוכנים לוותר על קצת נוקשות כדי לאפשר את זה.

מזל תאומים:

שבוע מעניין שעדיין יש בו שיבושים בתקשורת ועיכובים, אבל אתם עם יותר מרץ, חוש ההומור חוזר אליכם ואתם נפתחים לרעיונות חדשים, ולאנשים חדשים.  

מזל סרטן:

שבוע שבו אתם מגלים שאתם יכולים להגיד לא, ושאתם יכולים שלא להסכים לקבל את היחס שנותנים לכם. רבים מכם מבינים שאתם יכולים לשנות, גם אם זה כרוך במאבק מול אנשים קרובים.

מזל אריה:

שבוע עם יותר אופטימיות וזרימה, כשאתם בעצם מגלים שלא חייבים לבחור רק כיוון אחד, אלא אפשר לדחוף בשני כיוונים בו זמנית ולראות איך הם ישתלבו בהמשך.  

מזל בתולה:

שבוע עם המון רעיונות חדשים, שמלהיבים אתכם ומבלבלים אתכם באותו הזמן. זכרו שאתם לא חייבים להחליט מייד ויכולים לחכות קצת ולראות עם ההתלהבות ממשיכה גם בשבוע הבא.

מזל מאזניים:

שבוע עם תחושה שאפשר פתאום לנשום לרווחה, לחייך ומייד למצוא את עצמכם נסחפים לתוך מאבקים חדשים על נושאים שעד עכשיו חשבתם שאתם לא יכולים לשנות ופתאום הבנתם שאתם כן יכולים להוביל דרך חדשה.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה אתם תחפשו ותמצאו דרכים להוסיף יותר חופש לחיים האישיים שלכם. שנה שבה תוכלו לשפר את איכות החיים שלכם.

מזל עקרב:

שבוע של התחלות חדשות, אבל לא בדיוק אלו שציפיתן להן. ועדיין, שווה לכם לנסות להתגמש ולגלות שגם אם הכיוון הוא אחר ממה שחשבתם, הוא יכול להיות מעניין ועם פוטנציאל להמשכיות.

מזל קשת:

שבוע עם ונוס במזל שלכם וכוח המשיכה שלכם עובד טוב מהרגיל. שבוע שבו יש סיכוי לקצת מזל, ובכלל תחושה של יותר אופטימיות ונחישות ושסוף סוף אנשים אחרים פתוחים יותר לנסות את הדרך שלכם.

מזל גדי:

שבוע שבו אתם כאילו מתעוררים ומתלהבים מחדש, אבל מגלים שמה שכבר יש לכם הוא שווה, ושאתם יכולים להתמקד בשיפור הקיים, במקום לחפש דברים חדשים.

מזל דלי:

שבוע שבו עם תנופה מחודשת, שמביאה איתה יותר אחריות ממה שציפיתם. שבוע שבו רבים מכם ממשיכים עם מה שכבר יש לכם, רק שהתחושה היא שהמשא שלכם טיפה פחות כבד משבוע שעבר.

מזל דגים:

שבוע שבו רבים מכם מנסים למצוא דרכים להכניס יותר חופש לחיים, והפעם מדובר בחופש מחשבתי או חופש רגשי שקשה לכם להסביר אותו, אבל עדיין אתם רוצים אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.