הירח החדש במזל קשת מגיע לאחר הליקויים של חודש שעבר וממשיך עם האנרגיה הגבוהה שהגיעה עימם. הירח החדש הקרוב יביא עימו פוטנציאלים רבים ויהיה בעל משמעות רבה לאלו מאיתנו שעוסקים בפיתוח התודעה.

מולד ירח בקשתתמצית הירח החדש הזה מגולמת בסמל של מזל קשת: חצי אדם, חצי סוס יורה חץ אל האופק. כאשר הוא יורה את החץ המלאך החייתי (הידוע בכינויו: אדם) לא יודע היכן החץ יפגע. עדיין הוא מלא באמונה שהחץ יגיע אל היעד הנכון לו.

למזל קשת יש אספקטים רבים, ומולד הירח הקרוב ידגיש את האספקטים של השאיפות של הקשת ויכולתו לחלום על עתיד טוב יותר. כולנו, גם קשתים וגם מזלות אחרים מבלים חלק מימינו בחלומות בהקיץ על עתיד טוב יותר, על חיים אחרים בהם אנחנו מאושרים יותר. מולד הירח הקרוב יביא עימו הרבה מאוד חלומות, והרבה שאיפות לחיים אחרים, לעתיד אחר ורצון אדיר לתחושת חופש.

הבעיה מתחילה כאשר החלום נגוז ואנחנו מתעוררים למציאות העגומה שרחוקה שנות אור ממה שכרגע חווינו בדמיון. יחד עם ההתעוררות גם מגיעה תחושת תסכול וחוסר אונים והפער בין מה שאנחנו רוצים ומה שיש לנו נראה לנו בלתי ניתן לגישור.

בזמן מולד הירח הקרוב יש מקום לחלומות גדולים, יש מקום לדמיון ולרצון לצאת לחופשי ואפשר גם להזכיר לעצמנו איך להגיע אל החלומות האלה: ויתור על אמונות מושרשות וויתור על לוחות זמנים. חלק מהדברים שאנחנו חולמים עליהם לא מגיעים אלינו מאחר ואנחנו לא מאמינים שמגיע לנו לקבל אותם, או שאנחנו נצמדים לדרך מסוימת שבה הדברים הללו צריכים להגיע. הדוגמא לזה היא אישה שמאמינה שהיא תהיה מאושרת ובעיותיה הכלכליות יפתרו רק כאשר היא תתחתן ויהיה לה בעל שיפרנס אותה. האמת היא שכאשר היא תהיה יציבה כלכלית ותהיה שמחה בחלקה הסיכוי שיגיע בן זוג תומך הוא גבוה בהרבה מאשר ההמתנה הנואשת לנסיך על הסוס הלבן.

דוגמא אחרת היא אלו המצפים לנס או להזדמנות שתגיע ותאפשר להם לממש את החלומות הגדולים שלהם. העבודה הנכונה, הנסיעה לחול, ללמוד משהו בעל ערך ועוד. האמת היא שכאשר הם יתחילו לנסות ולממש את החלום גם בלי לקבל את ההזדמנות או בלי שהגיע איזה נס, הסיכוי לקבל עזרה משמעותית הוא גבוה הרבה יותר.

דבר אחר שכדאי להשקיע בו מחשבה במולד הירח הקרוב הוא נושא לוחות הזמנים: רבים מאיתנו מצפים לדברים שיקרו בתקופת זמן מסוימת, כאשר מסלול החיים האישי הוא בעל לוחות זמנים אחרים לגמרי. לדוגמא, אלו שחושבים שעד גיל 30 חייבים להתחתן, ומגלים שלא, בת הזוג הנכונה להם מחכה להם בגיל מאוחר יותר או מוקדם יותר. פרויקטים רבים שאנשים משקיעים בהם ומצפים לקבל מהם תמורה תוך כמה חודשים, כאשר התמורה הריאלית תגיע רק בעוד כמה שנים.

אז במולד הירח הקרוב במזל קשת: המזל שקשור יותר מכל האחרים לנושאים הללו של מזל וניסים, חופש ואמונות: יש מקום לחלומות הללו, יש מקום לשאיפות הללו, ויש מקום לאפשר להם להגיע בקצב שלהם ובצורה שלהם שתתאים לחיים הפרטיים שלנו.

ההורוסקופ של מולד הירח:

מולד ירח במזל קשת 2012

 בהורוסקופ של מולד הירח צמידות הירח/שמש נמצאת בזווית של 45° לשבתאי. זווית זו היא זווית שאותה מרגישים כצורך להתמודד עם התנאים הקיימים, אבל מאחר והיא לא הריבוע (זווית סקוור – 90°) – לא ממש סגורים על עם מה מתמודדים, ואם בכלל מעוניינים בהתמודדות הזו. בהורוסקופ הקרוב הנושא של גישור בין החלומות הגדולים לבין המציאו היום יומית הוא הנושא איתו צריך להתמודד, כל אחד ואחת בדרכו או דרכה.

מרס וונוס גם נמצאים בזוויות מאתגרת, מעודדים את החשיבה של חוסר אונים לממש את החלומות שלנו, וחוסר יכולת לחלוק אהבה עם הקרובים לנו – כך שנותר לנו רק לדמיין ולחלום על אלו, במקום לנסות ולמצוא דרך כן לחוות אותם בחיי היום יום.

יופיטר, שליט הקשת נמצא בתנועת רטרו במזל תאומים, נמצא בקודקוד של מבנה יוד עם שבתאי ופלוטו, מבנה המעודד התבוננות יותר מאשר מעשה. המבנה הזה במזלות אלו מדגיש את כמויות האינפורמציה האדירות, חצאי אמיתות, אמונות קדומות ועוד כמויות של ג'אנק שממלאות את המיינד של כולנו. אפשר וניתן להתחיל לוותר על חלק גדול מהרעש המיותר הזה. זה לא יהיה קל (זוויות אתגריות למרקורי ולאוראנוס), אבל שוב, זה אפשרי.  ההכנה הטובה ביותר ל-21.12 תהיה ויתור על הרבה אמונות מושרשות ביחס למי אנחנו ומהו מקומנו בעולם, או פשוט להצליח להיכנס למקום שקט יותר ולהחזיק אותו. כאשר יופיטר יחזור להילוך רגיל בסוף ינואר, אמונות חדשות ומתאימות יותר לזמנים הללו יכנסו בקלות רבה יותר.

ההורוסקופ הזה, על כל הנושאים שהוא מעלה יכול לעודד התבוננות פנימית, יכול להוביל להבנה של הקשר בין חלומות ומציאות ויכול להוביל להבנה של הקשר בין אמונה ובין מהלך החיים.

קצת על מזל קשת:

מזל קשת הוא האחרון במזלות האש. מזל טלה הוא הראשון (יוזמה), מזל אריה הוא השני (קבוע) ומזל קשת הוא השלישי (משתנה). האש באסטרולוגיה מייצגת התחלות חדשות, מייצגת את הפוקוס על העצמי. אש היא גם חום ואור.

מזל קשתקשתים יכולים להראות כל אחת מהתכונות לעיל: הם יכולים להיות שקועים בחיפוש העצמי שלהם וברדיפה אחרי החופש שלהם לא משנה על חשבון מה או מי, כאשר מעירים להם הם מטיפים שכולם צריכים לנהוג כמוהם. באותו הזמן יש להם יכולת מחילה אדירה, אופטימיות ורצון כנה לחיות את החיים על פי עקרון רוחני כלשהוא.

קשתים מפיצים חום ואור, לפעמים קצת יותר מדי מאלו. לפעמים נראה כאילו הם חיים בעולם משל עצמם, בו יש מחר טוב יותר שמחכה להם מעבר לפינה. אופטימיות נשפכת מהם בכמויות דבר שיכול להוביל להרבה שמחה מצד אחד ומצד שני גם לנטייה להימורים (הרי המזל מחכה להם מעבר לפינה), או חיפוש אחרי תורה רוחנית שתבטיח להם "התעלות בשלושה צעדים". הרבה קשתים מחפשים את קיצורי הדרך ומבזבזים זמן ואנרגיה על אלו במקום פשוט לעשות את מה שצריך. אלו במיוחד הקשתים אצלם שבתאי לא חזק במיוחד במפת הלידה וכך הם לא מצליחים להגיע לשום דבר. אבל רוב הקשתים כן לומדים בדרך ידע נרחב, כן מגיעים לנגיעה בחלומות שלהם ואפילו לומדים לקחת איתם אנשים אחרים אל החופש.

אנרגיית הקשת וקשתים הם הרבה יותר ממה שכתוב כאן, היכולת לצאת מהקופסא נמצאת אצלם, היכולת לחיות חיים פשוטים המושתתים על עקרונות אוניברסאליים, היכולת להרחיב את גבולות האמונה וליצור קשר עם אנשים אחרים במיוחד אלו המגיעים מתרבויות אחרות או מכל שכבות האוכלוסייה.

כאשר משתמשים באנרגיית הקשת בתבונה ובמיוחד כאשר לא מנסים להכניס אותה לתוך קפסולות של זמן נתון היא יכולה לאפשר לכם התרחבות בכל תחומי החיים, וגם מאפשרת למזל, לניסים ולשמחה להגיע בזמן ובקצב שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.