ליקוי לבנה טלה 2015ליקוי לבנה בד"כ מדבר על סיומים. הפעם הזו, הליקויים כאילו התחלפו. ליקוי החמה של ה-20 למרץ 2015 במעלה האחרונה של הזודיאק דיבר על סיום. ליקוי הלבנה של ה-4 לאפריל 2015 קשור הרבה יותר להתחלות חדשות.

מהו ליקוי לבנה? כדור הארץ מסתיר את אור השמש, כך שנראה כאילו הירח מתכסה. מהי המשמעות האנרגטית של ליקוי? בכמה רגעים שבהם הירח מוסתר, כל הקשרים הרגשיים שאנחנו לוקחים כמובנים מאליהם פתאום לא נראים ככאלו, פתאום אתם לא חייבים להמשיך לאהוב מישהו רק בגלל שפעם אהבתם אותו. פתאום מותר לכם לא להיות חברים של מישהי רק בגלל שפעם היו לכם נושאי שיחה משותפים. פתאום, מותר לכם להשתחרר מהקשרים הקבועים, אלו שמצד אחד כובלים אתכם, מהצד השני נותנים לכם בטחון ויציבות.

ליקוי הלבנה הזה שחותם את היבט הריבוע בין אוראנוס לפלוטו שליווה אותנו בשנתיים האחרונות, הוא הזמן שבו הרבה נושאים שניסיתם ורציתם פתאום קורים מעצמם. במיוחד אם אתם כבר רוצים דברים אחרים יותר.

שמש בטלה צמודה לאוראנוס, מרקורי צמוד לזנב דרקון, ירח במאזניים, פלוטו בריבוע לשמש-ירח. כל אלו מאפשרים לכם לספר את החיים שלכם אחרת.

הכיוון אליו אני מתכוונת מגיע מכוכב השבת Alpheratz – אלפארטס.

כוכב שבת מיטיב שנחשב לכזה שמעניק עצמאות, עושר, אהבה, חופש וכבוד, ואינטלקט חד.

בזמן הליקוי השמש צמודה לכוכב הלכת המיטיב הזה ומאפשרת לכל מי שרוצה להשתחרר מכמה כבלים, לתת לעצמם כבוד, לאפשר לעצמם גישה לשפע, וכל זה איך? אינטלקט חד.

רבים מכם לא אוהבים את החדות הזו של האינטלקט. נתקלתם בחדות הזו כשמישהו הסביר לכם שמערכת היחסים הזו לא הולכת לשום מקום והוא מודיע לכם שהוא כבר לא בעניין שלכם. נתקלתם באנרגיה הזו כאשר הבוס שלכם הודיע לכם שהגיע זמנכם למצוא עבודה חדשה והבנתם שהוא יכול למצוא מישהו שיחליף אתכם במשכורת נמוכה יותר.

נתקלתם בהגיון הקר והברור הזה שאומר לכם שדי. נגמר. ושום דבר שתעשו לא יעזור לכם. אולי גם תתקלו בו בשבועיים לפני ואחרי הליקוי הזה. הפעם אתם יכולים להיות אלו שפתאום מפעילים את אותו ההגיון בעצמכם:

 

משהו באנרגיה של ערב פסח 2015, מעבדות לחירות, ייתן לכמה מכם בדיוק את הדחיפה הקטנה לה חיכיתם כדי להעז ולשחרר כמה כבלים שעד עכשיו היו מאוד נוחים לכם, ואולי הם ממשיכים להיות נוחים לאחרים, אבל לכם לא.

כולנו נתונים לסחטנות רגשית זו או אחרת מצד מישהו או מישהי, גם אנחנו בתמורה מצפים לתמורה רגשית תמורת הנוכחות שלנו. יש כאן הזדמנות פז לשחרר כמה מאלו, רק שזה דורש מאיתנו את היכולת להיות עצמאיים. להחליט בשבילנו איך יראה סדר היום שלנו ואף אחד לא יהיה שם להחזיק לנו את היד, לספר לנו שיהיה בסדר.

עם ונוס שליטת הירח בשור, באזור שלנו גם צמודה לרום שמיים, יש אפשרות להפעיל את הצד של ונוס שיודע לחשב בצורה ברורה ונכונה מה שווה, מה לא. איפה אני משקיע ולא מקבל תמורה, איפה כדאי לי להשקיע כי אני כן אקבל תמורה. זה דורש בגרות רגשית ונפשית, הבנה שיכול להיות שיהיו כאלה שיפגעו מההחלטות שלכם, ועדיין, אחרי שתבינו איפה האנרגיה שלכם מתבזבזת לריק, יהיה לכם קשה מאוד להמשיך כאילו כלום לא קרה.

עם יופיטר בזווית הרמונית גם לשמש וגם לירח, הכיוון הוא חיובי. זה כמו אנשים שנמצאים בדכאון הרבה זמן, ואז פשוט נמאס להם. הם מתחילים להיזכר איך זה לחייך, איך זה להיות אופטימיים (למרות שאין סיבה וכלום לא השתנה), ועצם זה שהם חייכו, היו נחמדים ושיתפו פעולה, כבר נהייה נחמד יותר להם ולמי שאיתם.

קצת אופטימיות:

ליקויים נחשבים ל"רעים", אבל זה שיש הפתעות זה לא בהכרח תמיד רע. ספציפית אצלנו, כאן ועכשיו. ליקוי הלבנה הזה כמפת מעברים על מפת הלידה של מדינת ישראל מציג את ונוס צמודה לשמש של מפת המדינה, את יופיטר צמוד לפלוטו של מפת המדינה.

שני המיטיבים זורקים משהו טוב לכיוון שלנו, לפעמים יש יותר מזל משכל, וזה מה שנקבל כאן בקרוב.

ובתוספת, ראש דרקון צמוד לנפטון של מפת המדינה: התפכחות מהסוג שלא כואב יותר מדי.

ליקוי לבנה ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.