הירח המלא (ליקוי לבנה) בתאומים / קשת לא יביא עימו את הפיצוצים שהביא ליקוי החמה הקודם. הפעם מדובר יותר בהצפות רגשיות, סיומים של קשרים רגשיים ועיסוק בנושאים הקשורים לאינפורמציה ולמדיה.

כל מי שיש לו פלנטה או ציר במעלה 6 של המזלות המשתנים (תאומים, בתולה, קשת ודגים) יחווה סיום של קשר רגשי עמוק בתקופה שמסביב לליקוי הלבנה, זה יכול להיות קשר עם אנשים אחרים, ויכול גם להיות סיום של דרך חיים הקשורה באמונה. אחרים יחוו את ליקוי הלבנה או דרך הקרובים להם או בעוצמה פחותה. אתם יכולים לקרוא עוד על ליקויים באסטרולוגיה.

תאומים קשתתאומים וקשת הם מזלות הקשורים לתקשורת, לפרסום, יח"צ, אינטרנט וגם לאמונות העומדות מתחתיהן. הירח המלא הקרוב יציף לתודעה עד כמה כיום אי אפשר להאמין לאף גוף תקשורת, ליכולת של כל אחד ואחת לפרסם מה שבא להם בהתאם לאמונתם האישית ללא שום פיקוח אמיתי.

כבר עכשיו אנחנו רואים עוד ועוד תמונות שמתפרסמות שעוברות עריכה ומקבלות כיתוב בהתאם לרעיונות אותם מפרסם התמונה מנסה לקדם. אנחנו מגלים איך האמונות שלנו מכתיבות את סדר היום הפרטי ואיך סדר היום הציבורי מנסה למצוא דרך למזג את כל האמונות המנוגדות שקיימות אצל כולנו.

באופן אישי כולנו מוצפים בכמויות מידע אדירות. החיבור הקבוע לאינטרנט, פייסבוק, מיילים ועוד מוציא אותנו מהחיבור הפשוט אל האנשים שסביבנו, ובעיקר מוציא אותנו מעצמנו. כיום כבר אי אפשר פשוט להיות בשקט ולהתעדכן בחדשות פעם ביום, הטלפונים מצלצלים ללא הפסקה ואנחנו צריכים לעבד כמויות מידע, רכילות, וסתם צרות של אחרים ברמות גבוהות.

ליקוי הלבנה יציף את כל הנושאים הללו ויוסיף עליהם את נושא ההטפה. קשת מביא עימו אנרגיה של הרחבת אופקים וחיפוש פילוסופי, באותה המידה הוא גם מביא איתו דוגמטיות, חיפוש אחרי דרך דתית או רוחנית צרה וממוקדת שאינה משאירה מקום לשאלות. ישנה גם הנטייה הרווחת למצוא גורו או רב, לחזור בתשובה או להתחיל לעשות מדיטציות ומייד להתחיל להטיף לכל מי שמכירים שזוהי הדרך היחידה שבה כולם צריכים ללכת. באופן אישי ליקוי הלבנה הקרוב יביא לחיכוכים בנושאים שונים שקשורים להטפות מוסר שאנחנו מטיפים לאחרים או שהם מטיפים לנו.

ההורוסקופ של ליקוי הלבנה:

 ליקוי לבנה בתאומים קשת

בהורוסקופ של ליקוי הלבנה נמצא מבנה של יוד. מבנה של יוד הוא מבנה של שתי זוויות של 150 (קווינקנקס) לכוכב מסוים שמחוברות ביניהן בזווית של 60 (סקסטייל). המבנה הזה המכונה גם אצבע אלוהים הוא מבנה שדורש התבוננות, דורש העמקה, הבנה והכלה וקשה מאוד לעשות איתו. כשמנסים לעשות משהו פשוט נתקעים שוב ושוב, והדרך לחיות איתו היא על ידי הקשבה יותר מאשר דיבור, הפנמה יותר מאשר עשייה, התבוננות יותר מאשר ניתוח.

בהורוסקופ הזה מבנה היוד מערב מצד אחד צמידות של מארס ופלוטו, מצד שני את צמידות ונוס ושבתאי ובחוד נמצא הירח בתאומים. המבנה הזה יכול להביא אלינו קשרים קארמטיים מהעבר שנותקו בגלל אמונות שונות, או חשיבה תרבותית שונה. תתפלאו עד כמה גם היום אנשים מנתקים קשרים על רקע של אמונות דתיות שונות או חוסר יכולת להחיל תרבות קצת אחרת. קשרים אלו יכולים לקבל ריפוי היום, אבל זה לא יהיה קל. מארס בצמידות לפלוטו מעצים את הכעס השוכן, ונוס בצמידות לשבתאי מזכירה לנו למה כל כך קשה לנו עם האנשים האלה ודווקא הירח בחוד הוא זה שיאפשר לדבר על זה, או להבין בדרך אחרת, יחד עם קצת קלילות תאומית שתאפשר להמשיך הלאה.

בנוסף, מרקורי, שליט התאומים יוצא מהנסיגה בעקרב ומחייב את כולנו להתבונן במה שקרה בחודש האחרון, ובמיוחד בכל הדברים שעשינו בדרך שונה ואחרת מהרגיל. מרקורי בעקרב הוא מרקורי מעמיק, שיודע לרדת למסתורי הדברים ויכול לאפשר לכולנו לקבל הצצה לחיי הנפש של עצמנו ושל אחרים.

מרקורי בעקרב מעצים את התחושה של גורל, של משהו קארמטי שנסגר עכשיו, גם אם אנחנו מעוניינים בכך וגם אם לא. ישנה תחושה של סגירות ושל חוסר יכולת "לדבר על זה", כך שאנחנו נמצא את עצמנו מדברים על הכול חוץ מאשר על מה שחשוב באמת, מה שבאמת מפריע לנו או כואב לנו.

הירח בתאומים מתקרב ליופיטר בנסיגה שתורם ליכולת לדבר הרבה מאוד על הכל ובצורה שטחית. המעבר של יופיטר בתאומים כבר הראה לכולנו את הגבולות הפרוצים שנמצאים בגופי התקשורת השונים, ועכשיו בנסיגה ובליקוי הנוכחי, הנושא הזה מועצם. יופיטר הוא בעל מוניטין טוב באסטרולוגיה וברוב המקרים בצדק, אבל האנרגיה הזו של ניפוח העצמה יכולה גם לנפח ולהגזים בדברים שאינם תורמים לנו.

אז מה עושים?

לקשת ותאומים יש את היכולת להוציא דברים מפרופורציה, אבל גם היכולת לשים את אותם הדברים בתוך מסגרות חדשות כך שהם נראים אחרת. קשת ותאומים הם סך הכול מזלות עם הרבה אופטימיות, תקווה, ורצון טוב – כך שאפשר לראות את השמש זורחת.

כדאי לא לנסות לנחש או לפעול בכוח לסיום של קשרים בזמן הזה, מה שצריך להסתיים, יסתיים מעצמו ועדיף כך מאשר לסחוב את הקארמה עוד יותר עם משפטים שמתחרטים עליהם אחר כך. זה הזמן לאחל טוב למי שאנחנו אוהבים ולהשתדל גם למי שאנחנו פחות אוהבים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.