ליקוי החמה הקרוב במזל שור יביא עימו כמו כל ליקוי הפתעות, הזדמנויות ותובנות. לכל ליקוי יש נושא מרכזי שעולה ממנו ובמקרה הזה מדובר בנושא: כסף.ליקוי חמה בשור

כולנו כבר שכחנו מזמן שכסף הוא האמצעי, לא המטרה. כסף נועד בעצם להיות הדרך שבה כולנו מסכימים על ערכים מסוימים וכך אנחנו מנהלים מסחר ומגיעים אל המטרות שלנו או אל מה שאנחנו באמת רוצים. אחת הבעיות המובילות בימים אלו היא שאנשים שכחו מהי המטרה שלהם, והכסף עמו הפך להיות המטרה. מכאן כל הפשעים, הרמאויות, התככים והשחיתויות. אחת הדרכים לצמצם את כל אלו היא על ידי שימת דגש לא על הכסף, אלא על מה שרוצים שהכסף יביא לנו.

מזל שור הוא מזל יציב שבו יש את האנרגיות של רכוש, של צמיחה ושל תשוקה. כרגע התשוקה העיקרית של כל כך הרבה אנשים היא …כסף. מזל שור מייצג את ההארה, את העין האחת הפתוחה בראשו של השור, ובאותה מידה הוא מייצג את שתי העיניים המופנות מטה ואת הדהרה המטורפת לצבירה של עוד ועוד נכסים, כספים, מותרות ויחד איתם גם חובות. אותה עין שיכולה לראות בבירור, כרגע עיוורת לגמרי.

ההורוסקופ עצמו של הליקוי הוא חיובי, חיובי לתוכניות ארוכות טווח, חיובי לעסקים שיש להם משהו איכותי למכור, או משהו אמיתי שאפשר להישען עליו. זה נשמע טוב, אבל בפועל כולנו נסבול מעוד התרסקות של השווקים בחודשים הקרובים (אני מנחשת שזה יקרה בסתיו). הסיבה להתרסקות שתגיע היא שעדיין השווקים מנוהלים על ידי אנשים שמחפשים רווח על ידי שימוש שבשיטות פירמידה, על ידי מיקסום רווחים ולא משנה מה ומי ולמה (בטח לא האנשים שעובדים קשה), וכמה מאלו הולכים להיחשף. הניחוש שלי הוא שכל הנושא של מסחר באופציות ובחוזים עתידיים יבוא תחת זכוכית מגדלת וסימן שאלה גדול עד כמה הוא נכון לכולם, עד כמה מעטים מצליחים לתמרן את המסחר הזה ומהו המחיר שכולנו משלמים בגלל תאוות הבצע הזו.

אנרגית השור הנכונה היא ההיפך מהמשחקים הללו, היא מדברת על צמיחה נכונה, על השקעה לטווח ארוך במוצרים, כישרונות ואדמות שיש להם ערך אמיתי, ערך ששומר על עצמו לאורך זמן ומפרנס את כל המעורבים בו בכבוד, ועולה בערכו עם השנים. אנרגיית השור האמיתית היא האנרגיה הנכונה לעסקים: מכירה של משהו בעל ערך אמיתי.

הנושא של תשוקה ממשיך ללוות אותנו (ולא רק אצלנו, אלא בכל העולם) וימשיך איתנו לעוד תקופה ארוכה. התשוקה למין והשימוש בכוח כדי להשיג את מה שרוצים מגיעים למימדי משבר בכל העולם. שוב, זהו משבר חיובי בעיקרו כזה שמחייב את כל מי שנמצא בעמדת כוח לעשות שימוש חיובי בכוח שיש להם, או לפחות לא לנצל אותו לתשוקות האישיות והפרטיות שלהם על חשבון הכפופים להם. אנחנו מגלים את התשוקה הזו שנחשבה ל"בסדר" לאורך אלפי שנים, או ל"ככה זה" הופכת למה שהיא באמת – ניצול. הרי מתי אנחנו מקבלים תשוקה מינית מעוותת – כאשר אין זרימה וצמיחה של התשוקה האמיתית מהלב (או כשהאגו משתלט וחושב שהכל מגיע לו ולא משנה ושהוא חסין מפני פגיעה). הדרך הטובה ביותר להפסיק עם הניצול הזה היא דרך הקשבה וזרימה עם הלב, עמידה על עקרונות וערכים אמיתיים אצל כולנו (מותר להיות אופטימיים).

ההורוסקופ של ליקוי החמה:

מולד ירח בשור

ההורסקופ של מולד הירח בשור הוא הרמוני בעיקרו. מצבור הכוכבים במזל שור נמצא באספקט חיובי לפלוטו מה שמעודד בנייה לטווח ארוך. זה זמן מצויין להסתכל על כל מה שיש לנו בחיים האישיים שלנו (כן, כל כמויות החפצים שיש לכל אחד מאיתנו) ולראות בקלות מה ממה שיש לנו הוא בעל ערך אמיתי, ומה הוא סתם. השבועיים שאחרי מולד הירח מצויינים לרכישה של דברים גדולים שאמורים להחזיק מעמד לאורך הרבה זמן, אל תחפשו את המבצע הטוב ביותר, חפשו את הערך הטוב ביותר תמורת מה שאתם נותנים.

החלק המעניין ביותר במפה האסטרולוגית הזו הוא דווקא מי לא בא למסיבה – יופיטר נמצא בצד בתאומים ללא אספקטים לאף פלנטה. אין לנו שום תחושה של רוחב אופקים, אין לנו יותר מדי תקווה ויחד איתם גם אין לנו הגזמה בשום דבר ולא ממש בא לנו להמר.

זו תקופה שבה כולם יתעקשו על הכל. עם ונוס בתאומים אפשר לדבר יותר בקלות ולנהל משא ומתן, אבל הסגירה של העסקה, או אפילו ברמה האישית נרגיש שחשוב לנו מאוד הגבולות שלנו, שכל אחד ואחת רוצים מה שנקרא מרחב בטוח לעצמם, ויש מקום לכבד את זה.

שור

יסוד: אדמה

אלמנט: יציב

שליט: ונוס

בית: 2

מזל שור מייצג אנרגיות רבות. החודש הזה אני ארחיב על אנרגיה אחת שכל כך מזוהה עם המזל הזה, אבל כולנו מכירים אותה טוב – האנרגיה של התשוקה. תשוקה היא המניע הגדול ביותר לפעולה. אנחנו בדרך כלל מייחסים את המילה תשוקה לתשוקה מינית, אבל תחשבו לרגע על כל הדברים שאתם רוצים, חושקים שיהיו לכם ותבינו למה אני מתכוונת.

מזל שור הוא מזל של התנסות, של רכישת ידע דרך פעולה. כאשר אנשים רוצים משהו ורוצים אותו מאוד, הם יוצאים מגדרם (הגבולות שלהם) ועושים משהו כדי לקבל את הדבר הזה. החלק הטוב של האנרגיה הזו הוא המניע לפעולה, ליציאה לעבודה, ללימוד ולהתנסות שנרכשת רק כאשר עובדים או מנסים להגיע למשהו שרוצים. כאשר מקבלים את הדבר הזה מרוויחים לא רק אותו אלא גם את כל מה שלמדנו בדרך ללהגיע אליו. ישנה גם הדרך ההפוכה של שימוש בכוח, ברמאות ובשקר כדי לקבל את מה שאנחנו רוצים, ובמקרה הזה אנחנו רואים שקשה לשמור על מה שהשגנו במרמה, מה שהגיע בדרכים לא כשרות לא נשאר שלנו להרבה זמן, ואנחנו לא מקבלים את כל הערך המוסף של הלמידה והצמיחה המתלוות לתהליך.

אנשים שנולדו במזל שור (גם עם אופק בשור וירח בשור) מלאים בכשרונות. יש להם יכולות אומנותיות, ידיים טובות, כשרון לבישול, עין טובה מאוד לדברים יפים ובעלי ערך. ועדיין, כדי לממש את הכישרונות הללו הם חייבים לעבוד עליהם: הנגנים חייבים להתאמן, הרקדנים צריכים לשמור על הגוף שלהם, הצורפים חייבים ללמוד אצל מורים טובים וכולם חייבים להשקיע הרבה מעצמם והרבה עבודה קשה כדי לקחת כשרון ולהפוך אותו לאומנות. באופן אישי אני יכולה להעיד שאני רואה לא מעט מפות עם כשרון טבעי שזורם, אבל כדי להפוך אותו למקצוע האדם חייב להשקיע הרבה, ללמוד, לדעת לקבל ביקורת ולהשתפר וזה המקום שבו רבים לא מצליחים להתרומם.

עוד נושא ששייך לאנרגית השור הוא הרצון : לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. רבים מבני מזל שור רוצים לקבל חוויה חדשה ושונה, אבל בלי שהחיים שלהם ישתנו בשום דרך – ומכאן כל מי שחי איתם מוצא את עצמו לא מבין למה הם כל כך רוצים משהו, אבל לא מוכנים לצאת מגדרם כדי לקבל אותו. (הנטייה הזו גם יכולה להוביל לבעיות אכילה, אבל זה כבר במאמר אחר).

לכולם, מולד הירח  קרוב הוא הזמן להתמקד בכישרון האישי שיש לכם, להסכים לטפח אותו, להכריח את עצמכם להתאמץ בשביל זה – הרווח כולו שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.