מזל דלי זוגיותבת מזל דלי

היא לא מובנת, גם לא לעצמה. היא חייבת שהוא יהיה קודם כל חבר ורק אחר כך מאהב, היא יכולה להצהיר הצהרות על אהבה חופשית, אבל ברגע האמת היא תכעס מאוד על חוסר נאמנות. לא נוח לה עם אהבה דביקה ורומנטית, אבל כידוע לאהבה יש ביטויים רבים.

בן מזל דלי

קשה לו מאוד להסביר את עצמו, בטח שלא את הרגשות שלו. מסוגל להתמדה, אבל מסוגל באותה הקלות גם להפתיע ולנתק, חייב זמן לחברים שלו, תחביבים שלו ועולם המחשבות שלו.

התאמה זוגית מזל דלי

מזל דלי לא מרגישים בנוח במקום שבו יש רגשות מתפרצים. ועדיין, הם מסוגלים לאהבה אמיתית, כזו שנשארת ומתחזקת לאורך השנים, דרך שיתוף, תקשורת וחברות, יותר מהרבה מזלות אחרים. הקלישאה היא שבמזל דלי יש יותר אנשים עם זהות מינית לא ברורה, וזה לא בהכרח נכון (אבל יש בזה משהו). הם מסתדרים מצויין עם מזלות האש: קשת וטלה, האריה מהווה להם אתגר אבל זה קורה לא מעט. מסתדרים טוב גם עם דלי, מאזניים ותאומים. מסוגלים לשתף פעולה עם בתולה וגדי, אבל קשה מאוד עם השור. העקרב מהווה להם אתגר רציני, הסרטן והדגים מוציאים אותם מדעתם.

המתנות של מזל דלי במערכות יחסים:

להעניק קבלה ללא תנאי, לקבל התנסות של עומק רגשי.

 

ייעוץ אסטרולוגי מערכות יחסים

2 תגובות

    1. יום הלידה שלך הוא יום הלידה שלך, והתאריך העברי מתורגם לתאריך לועזי ולהיפך.
      אם את שואלת לפי ההורוסקופים של העיתונים, אז שם זה לפי תאריך לועזי, וגם זה לא לגמרי מדוייק כי יש שנים שבהם מתחלף המזל יום לפני או יום אחרי, וגם לא ברור באיזו שעה מתחלף המזל בתוך אותו היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.