מזל דגים

השבוע עדיין יש מתח באוויר, אבל לא כזה שיוציא אנשים מאזור הנוחות שלהם. רוב השבוע השמש צמודה לנפטון, נהדר לפוליטיקאים, אנשי תקשורת וכל אלו שנשענים על רושם יותר מאשר על תוכן. אצל כל אחד ואחת מאיתנו יש את המימד הזה של הניסיון לחבר לעצמנו רושם כלשהוא, והשבוע יהיה פשוט קל יותר לראות את המאמצים האלה אצל כולנו, ובחלק מהמקרים זה גם יעבוד לא רע. ברובד הכללי אנחנו נחשפים לעוד ועוד אמיתות לגבי השקרים שאנשים מספרים לנו (ולעצמם) כשבחלק מהמקרים אנחנו אפילו לא מבינים למה התחילו כל השקרים האלה. מן כזה הרגל להגזים, לעוות, לשחק עם מילים כדי להרחיק את המאזין עד כמה שאפשר מהמהות הפשוטה או האמת הבסיסית שמסתתרת שם.

השבוע גם יש זווית מרובעת בין ונוס לבין מרס שתגיע לשיאה בשבוע הבא. זה מחזק את הנטייה לריב כשלא זוכרים למה רבים, מה הייתה הסיבה, אלא הריב פשוט ממשיך מעצמו, כל אחד מתבצר בעמדה שלו או שלה, זורקים הערות מעליבות ופוגעות ולא מוכנים לשתף פעולה.

גם השבוע התחושה של חוסר שליטה, שהזמן "נוזל" ולפעמים הוא עובר מאוד מהר ולפעמים לא זז.

הרבה כוכבים בדגים, ומתח שנבנה ונבנה: פלוטו, אוראנוס ויופיטר כבר בטי סקוור, מבנה שיימשך עד סוף מאי, תחילת יוני. דיברנו המון על החיבור בין אוראנוס לפלוטו שמתבטא כבר שנתיים ואחראי להרבה מאוד מהפכות שקורות ברחבי העולם, וימשיך להיות אחראי למהפכות שיבואו, מה שמוסיף עוד אש למדורה הוא הנוכחות של יופיטר במבנה. כשיופיטר מצטרף לחגיגה אנחנו רואים מצד אחד הגזמות אדירות כמו סכומי כסף בלתי נתפסים שמושקעים בכל מיני מיזמים כאלו ואחרים, אנחנו רואים יותר ויותר שינויים שקורים במוסדות דתיים ופה אצלנו בארץ זה בולט מאוד: כל החיפוש או החשיפה של הכסף שמגיע למוסדות דת כאלו ואחרים, ועדיין אין לנו אפילו את תחילת הקצה של התמונה המלאה. כשיופיטר נמצא מול פלוטו הוא מדגיש עוד יותר מאבקי כוח מכל הסוגים, ובריבוע לאוראנוס הוא נותן הרבה משקל לאלו שרוצים חופש, חופש ועוד יותר חופש, יחד עם המוכנות לצאת למלחמה כדי לקבל אם לא עתיד טוב יותר עכשיו, לפחות את החלום על עתיד טוב יותר.

לקראת סוף השבוע יתחילו לזוז לכם דברים יותר מהר ממה שציפיתם: מרקורי מתיישר ביום חמישי והאמת פשוט תצא החוצה בלי הרבה פילטרים, וביום שישי, מולד הירח בדגים ביום שבת כשהשמש והירח בזווית הרמונית ליופיטר ולפלוטו נותן לכם הזדמנות לתת דחיפה קטנה שיכולה להגיע רחוק. הכיוון הוא משהו שאתם חושבים עליו כבר כמה חודשים או שבועות ומתחזקת לכם ההרגשה ששווה לנסות.  

הורוסקופ:

ימים ראשון ושני– ירח בקשת, שמש בדגים צמודת נפטון: תקוות גדולות מצד אחד, ומצד שני אי אפשר להאמין לאף אחד ולשום דבר.

ימים שלישי ורביעי – ירח בגדי, שוב עם הרבה דגים מסביב: קצת רצינות, הרבה שאפתנות, וגם המוכנות לעשות משהו בנידון.

ימים חמישי ושישי – הירח בדלי מביא עימו אידיאליזציה והמון אידיאולוגיה. הבעיה בימים כאלה היא שכולם מטיפים לכולם ואף אחד לא מקשיב.

יום שבת – מולד ירח בדגים, יום נהדר לתת לעצמכם כיוון לחודש הקרוב ולבני או בנות מזל דגים, לשנה הקרובה.

מזל טלהמזל טלה:

מרס בעצירה לפני התחלת הרטרו וככה אתם מרגישים. בעצירה, או תקועים. משהו בהתלהבות שלכם דועך ואתם מרגישים נזקקים ולא יודעים למה אתם זקוקים.

עבודה – כמו שבוע שעבר. לא להתחיל שום דבר חדש. קצת בלתי אפשרי לשתף אתכם פעולה בזמן הזה, שימו לב לכך, ותנסו לא לריב על זה, אלא פשוט להסביר שזה תקופה וזה יעבור.

זוגיות – התקופות האלה שמרס מתחיל נסיגה או מתכונן אליה, הן תקופות שבהן אתם מבינים שאולי עדיף לא להיות לבד ואלי זוגיות זה משהו ששווה שיהיה לכם ומכאן אתם גם מתחילים להתנהג קצת אחרת.

מזל שורמזל שור:

עדיין הכל רציני מאוד, והשבוע גם יש עימותים וחוסר הבנה, וכעסים שיוצאים מהר, כן, אפילו אצלכם הפתיל נהייה קצר יותר.

עבודה – תשתדלו לא לפוצץ שום דבר על שטויות. אם זה משהו עקרוני, אבל באמת עקורני, שיושב לכם בבטן כבר כמה חודשים אז השבוע זה יצא החוצה.

זוגיות – כנ"ל.

מזל תאומיםמזל תאומים:

עדיין שבוע שברובו תשאל השאלה: "למה זה קורה לי, ובגדול אין תשובה, התשובה היא שאתם בני אדם שחיים ומדי פעם קורות סיטואציות לא נעימות ועוברים אותן וממשיכים הלאה.

עבודה – תנסו להיות ברורים במה שאתם אומרים, לתת סימוכין לכל דבר ולשמור עדויות לכל מה שאתם מתעקשים עליו.

זוגיות – אותו סיפור משבוע שעבר, נראה לכם שאתם צודקים, שאתם אובייקטיביים, אבל זה לא מה שמבקשים מכם.

מזל סרטןמזל סרטן:

בשלב הזה אפילו אתם כבר רגילים לעומס הרגשי והנפשי ששורר מסביבכם. משום מקום, דווקא אתם השבוע תצליחו לשמור על אופטימיות (יחסית), על תקווה, ומצד שני גם אתם תגלו כמה שקרים ועיוותים שלא תאמינו איך לא ראיתם אותם קודם.

עבודה – גם השבוע תנסו לא לזעזע שום דבר לשום כיוון, עוד חודש בערך תוכלו לעשות שינויים משמעותיים בקלות יותר.

זוגיות – אתם מסוגלים לזכור את האהבה שיש שם, אז תזכירו לכל השאר.

מזל בתולהמזל אריה:

אתם במוקד הנושא של עיוותים, הגזמות ואיך סיפור קטן ושולי הופך לסאגה גדולה ורבת משתתפים בלי שום הגיון.

עבודה – מצד אחד דברים יוצאים לגמרי משליטה, מהצד השני לפעמים זה לא רע שדברים מתגלגלים מעצמם.

זוגיות – אנרגיה שמאוד מתאימה לזוגיות השבוע.

מזל בתולהמזל בתולה:

עדייו מרקורי ברטרו, והביקורת שלכם במפלס גבוה אפילו בשביל עצמכם. לקראת סוף השבוע כבר תוכלו להתאפס קצת יותר ומה שנקרה לחבר את חלקי הסיפור למשהו שאתם מסוגלים פחות או יותר להבין.

עבודה – חלק מהעניין של לחבר את הנקודות זה לזכור שבני אדם הם בסה"כ בני אדם ושההגיון הוא לא מה שמוביל את הפעולה אצל הרבה מאוד אנשים.

זוגיות – מצד אחד יש ביקורת גבוהה אצלכם ומהצד השני אתם מוכנים יותר להקשיב ולהבין.

מזל מאזנייםמזל מאזניים:

אתם מאוד משתדלים להימנע מעימותים ולהישאר נאמנים לדרכי הפעולה המקובלות, אבל זה לא יעבוד לכם השבוע.

עבודה – אם יש משהו שבא לכם להילחם עליו, אז זה השבוע בשבילכם. מצד שני יכול להיות שלא בא לכם עימות והוא מגיע אליכם.

זוגיות – הפתיל קצר השבוע.

מזל קשתמזל עקרב:

אתם יודעים מצויין להתבשל בתוך עצמכם והשבוע זה שבוע שכזה.

עבודה – הדבר הכי טוב הוא לא. לא להתחיל, לא לשנות, להשאיר את הדברים כמו שהם עד כמה שאתם יכולים.

זוגיות – תהיה נטייה להתפרץ השבוע על איזו שטות, גם אם התפרצתם, אפשר להפוך את זה למשהו שהוא לא סוף העולם והדיאלוג ממשיך בו.

מזל קשתמזל קשת:

יופיטר מצד אחד בריבוע מדוייק לאוראנוס, מהצד השני המולות עם פלוטו, ומהצד השלישי נמצא בזווית הרמונית למולד הירח, בקיצור אתם לא יודעים מה אתם רוצים מעצמכם.

עבודה – יש הזדמנויות אבל אתם לא יודעים אם הן אמיתיות או עוד הבטחה גדולה שאין מאחוריה כלום. הדרך לוודא את הנושא היא על פי האדם שמבטיח את ההבטחה: האם יש לו אמינות או שכבר נפלתם שם פעם.

זוגיות – אתם לא יודעים מה אתם רוצים מעצמכם ומספיק חכמים כדי לא להפיל את זה על בני או בנות הזוג, אתם נראים קצת מרוחקים ולכן אולי יבואו אליכם בקצת תלונות.

מזל גדימזל גדי:

המשך ישיר של שבוע שעבר, מאוד קשה לכם להסביר את עצמכם.

עבודה – אם אפשר לדחות את השיחה לשבוע הבא, אז אולי עדיף.

זוגיות – חשוב להקשיב, חשוב מאוד להקשיב גם אם אתם חושבים שהם טועים לגמרי, תנו להם להסביר לכם את הרעיון המלא וגם אז לא חייבים לקטול אותו.

מזל דלימזל דלי:

יאללה בלגן. נמאס לכם מהסטטוס קוו ובא לכם לבלגן קצת את העניינים.

עבודה – מרגיש כאילו אתם משחקים פינג פונג, מנסים להחזיר כדורים מצד אחד ולהגיש את שלכם טוב מהצד השני. כמו בפינג פונג, חלק מנצחים וחלק לא.

זוגיות – גם עם בני ובנות הזוג יהיה סוג של משחק לרענן את האווירה. זה יכול להיות משחק די אגרסיבי.

מזל דגיםמזל דגים:

עדיין נסחפים, עדיין לא בשליטה וכאן זה המקום להדגיש שאצל חלק מכם זה יעשה הרבה טוב, כאילו המזל בא אליכם, אצל חלק מכם ההיסחפות יכולה להוביל רחוק מדי במובן הלא נעים של המילה.

עבודה – אין טעם לנסות להשיג שליטה על העניינים השבוע, זה בזבוז אנרגיה.

זוגיות – יש ניצוצות, יש ברקים ולפעמים זה מרענן ומחייה זוגיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.