לקראת סוף שבוע מגיע ליקוי החמה שיסיים את עונת הליקויים המטורפת הזו ויביא איתו עוד כמה זעזועים ושינויים בלתי צפויים. הליקוי ממשיך להוסיף על תחושת ההתפכחות אצל רבים שמרגישים שהם בכלל לא מכירים את מי שהיה הכי קרוב אליהם עד עכשיו. עוד נושא של הליקוי קשור בהחלטות שקשורות למקום המגורים.

לקראת הזווית המרובעת המדויקת בין אוראנוס לשבתאי בשבוע הבא, מגיע גל של אומץ אצל רבים שמעיזים לנסות וללכת בדרך חדשה ולא מוכרת.

חוץ מהשינויים הפוליטיים הגדולים, באופן אישי אצל רבים, מתרחשים שינויים אישיים בקנה מידה גדול. אלו ימשכו גם בשבוע הקרוב. בשבוע שעבר שמעתי על יותר שינויים אישיים משמעותיים שקורים אצל אנשים מאשר הרבה זמן, כאילו נפרץ איזה סכר ואפשר להתחיל לזוז. המגמה הזו ממשיכה לתוך השבועיים הקרובים.

ביום שישי ה-11.6 יתחיל מחזור מרקורי חדש. מרקורי עדיין בנסיגה צמוד לשמש עובר מכוכב ערב לכוכב בוקר, ומביא איתו גל של נכונות לנסות דברים חדשים. רובנו מעדיפים שלא להתמודד עם חוויות חדשות בדרך כלל, אבל השבוע הקרוב ושבוע הבא מביאים איתם סוג של אומץ, שבו פשוט מסכימים לנסות.  

בתחילת השבוע הקרוב מרס עדיין במולות לפלוטו – מה שמביא איתו אווירה מתוחה ואפילו קצת אלימה. שימו לב במיוחד ליום שני כשהירח צמוד לאוראנוס, מה שיכול להוביל לחוסר שליטה על אירועים. האווירה המתוחה ממשיכה עד לסוף השבוע ולתוך שבוע הבא כשהליקוי יכול להביא איתו עוד גל של כעס מתפרץ גם ביחסים אישיים וגם בהקשרים רחבים יותר.

עוד השבוע:

ונוס בסרטן בזווית משושה לאוראנוס בשור מוסיפה על הנכונות של רבים לצאת קצת מאזורי הנוחות ולהסכים לחוויות אחרות ומעניינות.

יופיטר מתחיל להאט את מהלכו לקראת נסיגה שתחל עוד שבוע וקצת, וההשפעה הזו מוסיפה על תחושת ההתפכחות אצל רבים, שכבר לא יודעים למי או למה להאמין יותר.

תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזלות

מזל טלה: שבוע שמתחיל אחרי סוף שבוע מתוח ואתם בתחושה של חוסר רצון ועם שאלות לגבי העתיד שלכם שכרגע אין לכם תשובה עליהן. שבוע שבו עדיף לכם לחכות עם ההחלטות, מאחר ושבוע הבא תהיה לכם תנופה מחודשת.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתחברים לאווירה של אומץ ונכונות לנסות דברים חדשים ופחות מוכרים. שווה לכם לנצל את האנרגיה הזו כדי להכניס קצת עניין לחיים.

מזל תאומים: שבוע שמוציא אתכם מגבולות ההגיון עם התנסויות שיכולות להיות מטלטלות. ליקוי החמה במזל שלכם מביא איתו את הלא צפוי ויכול לעזור לרבים מכם לסיים נושאים כמו מערכות יחסים שנשארו פתוחים ונגררו עד עכשיו.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה מעניינת עם הרבה הפתעות מכל הסוגים. שנה שבה תוכלו להעז ולנסות דברים חדשים.

מזל סרטן: שבוע עם ונוס במזל שלכם ואתם נפגשים עם הרבה אנשים, כאילו נפתחים מחדש לאפשרויות שיש לחיים להציע. רבים מכם יעיזו לעשות דברים שבדרך כלל אתם קצת חוששים מהם.

מזל אריה: ליקוי החמה של סוף השבוע מאתגר רבים מכם בכל הנושאים שקשורים לתקשורת. שבוע שבו תגלו שאתם יכולים לדבר בצורה קצת אחרת או למצוא דרכים חדשות לתקשורת בין אישית שיועילו לכם בהמשך הדרך.

מזל בתולה: גם השבוע צצים עוד ועוד דברים שדורשים מכם תיקון, ואתם כבר חסרי סבלנות לחזור שוב ושוב על אותם הדברים שפתאום גם לא נראים בכלל כאלה חשובים. שבוע הבא כבר יהיה מעניין יותר.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם עסוקים הרבה בנושאים של בית ומשפחה, עם שאלות בנוגע למעברי דירה, או שיפוצים. בכל מקרה של החלטה, כדאי לחכות איתה לשבוע הבא אחרי הליקוי.

מזל עקרב: סוף השבוע המתוח ממשיך גם לתחילת השבוע, עם תחושה שאתם נקרעים בין שני צדדים ולא יודעים איך לחבר ביניהם. בהמשך השבוע אתם מעדיפים לשמור על שקט.

מזל קשת: השבוע מתחיל עם אווירה נעימה וזורמת אבל ממשיך עם תחושה שדברים קצת נתקעים. הליקוי משפיע עליכם במיוחד בתחום מערכות היחסים הקרובות עם גילויים מפתיעים.

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם מרגישים שאם לא תעשו את השינוי עכשיו, לא תעשו אותו בכלל, והתחושה הזו נותנת לכם את האומץ לנסות ולבדוק אפשרויות חדשות.

מזל דלי: שבוע עם תחושה של מאבק, רק שלא ברור לכם מול מי או מול מה אתם נאבקים. שבוע שבו גם אלו מכם שתמיד מעיזים ויש להם אומץ, מצליחים להפתיע עם עוד רעיונות וחוויות שונים מהרגיל.

מזל דגים: הליקוי משפיע עליכם במיוחד בתחום של מערכות היחסים. התחושה אצלכם היא בעיקר של התפכחות ותחושה שאתם לא באמת מכירים את מי שהכי קרוב אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.