שבוע שבין שני ליקויים ותחילת נסיגת מרקורי והוא מביא איתו תחושה של ריקנות אדירה, כזו שבה כבר לא מתווכחים, מפסיקים להשתדל, ופשוט נותנים לשקט ולכאב להיות.

זה שבוע שבו הצעקות לא עוזרות, להפך, הן עולות ממש ביוקר. המדיות החברתיות מבוססות על "לעשות רעש" או "ליצור פרובוקציות" וגם על "לתפוס טרנד". כל השיטות האלו, שבעצם מנהלות גם את הפוליטיקה וחלק גדול מהמלחמות יקבלו השבוע מקלות בגלגלים. מה שיקרה זה מה שלא יקרה. ניסיונות לשלהב, ולסכסך לא יעבדו, ומי שינסה לעשות אותם ייחשף הרבה יותר מהר.

באופן אישי, זה השבוע שבו תגלו שאתם כבר פחות מפחדים מאיומים, שפחות אכפת לכם ממה יגידו או מה יחשבו ויותר מעניין הוא לחפש משהו שיעניין אתכם.

בשבוע שעבר בזמן ליקוי הלבנה קיבלתי כמה וכמה שיחות. וכפי שאמרתי, יש מגמה של פיזור, לא היה מכנה משותף אחד בין השאלות והנושאים שהעסיקו. כל אחד ואחת התמודדו עם מה ששלהם. החלק המעניין היה שהיו כמובן את אלו שחווים פרידות, אכזבות, ושינויים שלא מבחירה, היו אחרים שיוזמים את השינוי הזה. והיו לא מעט שבעצם קרו להם דברים טובים, כאלה שהם חיכו להם, ציפו להם – אבל מה שהיה חסר זו ההרגשה.

היתה ציפייה שאם נקבל את הזוגיות/עבודה/בית/לימודים/טיול וכו' אז אני ארגיש מלא או מלאה. הדבר המסויים הפרטי שלו ציפו אכן הגיע, אבל התחושה היתה של ריקנות. עכשיו כבר אין ציפייה יותר, ויש את כל ההתעסקויות מסביב למה שרצינו להגשים.

ולכן חלק גדול מתחושת הריקנות של השבוע הקרוב הוא כזה שבו כבר לא מצפים יותר, לא מקווים, לא מתפללים, אלא פשוט מקבלים את מה שיש כמו שיש. על הנייר זה נשמע כמו התקדמות רוחנית. בפועל, כולנו מדי פעם מגיעים לפינה הזו שבה הציפיות פשוט מתפוגגות. ההמלצה לשבוע הקרוב היא שלא לפתח ציפיות חדשות במקומן, אלא לתת לריק להיות.

נסיגת מרקורי מתחילה ביום שני, היא תמשך קצת יותר משלושה שבועות – עד ל-25.4. במהלך הנסיגה נעבור שלוש פאזות, כך שהיא תרגיש כאילו היא נמשכת בלי סוף, ונגררת ונגררת עוד קצת.

ההשפעות שלה יהיו שונות ואישיות: יהיו את אלו שיגיעו אליהם לא מעט דברים, גם טובים, והם יעברו מדבר אחד לזה שאחריו ואז לבא אחריו ולא ירגישו בכלל את הנסיגה. יהיו רבים אחרים שכל מה שהם ינסו לעשות יתקע, ואז יתקע עוד קצת וכל נסיון לעשות משהו בכוח, יביא לתוצאה הפוכה מזו שרצינו.

כולם ירגישו לא מעט ספקות בעצמם, בדרך האישית והמקצועית, וגם תחושה של ייאוש מהציפייה שמישהו יעזור להם.

השבוע ספציפית הוא לא זמן להתחלות חדשות, הוא כן זמן לפרק, לזרוק, לנקות, ובעיקר לתקן, לתקן שוב ולעשות התאמת ציפיות.

הנסיגה כמובן תשפיע על כל נושאי התקשורת, עם כמה וכמה אכזבות שקשורות לביצועים בפועל של טכנולוגיות חדשות לעומת הציפיות. הטכנולוגיות תקינות, אלו רק התקוות שהיכולות שלהם והרווחים מהם יהיו גבוהים יותר ממה שהם בפועל.

מרקורי בנסיגה גם משפיע על רשתות חברתיות, עם טרנדים שפשוט נעלמים, ובמקומם לא מגיע משהו אחד שצובר תאוצה, אלא כמה וכמה שביניהם הגולשים מתפזרים. ושוב, הניסיונות לגרום לקרע ואיתו לפיצול שלני צדדים שנלחמים פשוט נמאסים, במקומם מגיע פיזור שבו כבר פחות אכפת לנו מה הצד שלנו.

מרקורי במזל טלה לא באמת מקשיב, הוא עסוק בלשפוך עליכם את מה שיש לו להגיד. בזמן הנסיגה, מה שהיה פעם משעשע כבר הופך לבלתי נסבל, ומבחינת הרבה אנשים הנימוס כבר לא מחייב אותם להקשיב, כבר לא מחייב לחייך. התקשורת עם אלו שקרובים, אלו שאיתם אתם מדברים בלי מילים אלא במבטים וחיוכים דווקא תשתפר.

קחו בחשבון, שלקראת סוף הנסיגה, בסביבות פסח שלנו, תגיע אחת ההשפעות האסטרולוגיות הטובות יותר, כזו שנותנת תנופה אדירה לכל מה שמתרחש. צמידות יופיטר אוראנוס מתרחשת כל 14 שנים והיא אחת הטובות יותר לכלכלה וגם לנושאים אחרים שזקוקים לרוח גבית. פה בארץ תהיה לזה השפעה, מאחר והיא תתרחש בצמידות לשמש של מפת המדינה, ושוב, זו בד"כ השפעה מבורכת.

בינתיים, יש את השבוע הקרוב, שבו מרגישים ההפך – כאילו הרוח יוצאת מהמפרשים והסירה מתנדנדת מצד לצד ולא זזה לשום מקום.

השמש פוגשת את ראש הדרקון במהלך השבוע וזו השפעה שמביאה איתה תובנות אישיות, כאלו שאי אפשר להסביר לאחרים, אבל למי שקשוב ומחובר לעצמו – היא נותנת את הכיוון, או מסמנת מה מסתיים.

מרס במזל דגים מתקרב לשבתאי, גם במזל דגים וזו השפעה שבה אי אפשר לברוח. יש צורך בהתמודדויות לא פשוטות, וישנם רבים שמנסים לעשות עיקופים ותירוצים כדי לא להתמודד ישירות עם כמה אנשים או חובות, או הבטחות שהופרו. זה השבוע שבו תהיו חייבים להתמודד, עם אזהרה שניסיונות התחמקות יעלו הרבה יותר ביוקר מאשר פשוט לעבור את החוויה שלא נעימה.

בתחילת השבוע ונוס במזל דגים צמודה לנפטון מביאה להתפכחות מאנשים שפעם הערצתם, הייתם קצת מאוהבים בהם, או שהערכתם יתר על המידה. במקום ההתלהבות הזו מגיעה הריקנות, והבנה של המחיר של הערכה מופרזת של מי שהוא בסה"כ כמוכם. ביום חמישי ונוס תכנס למזל טלה, מיקום שבו היא ישירה, נועזת, וגם פועלת בלי לחשוב. שימו לב לקראת הסופ"ש לא להאמין לשום הבטחות, לשים לב להונאות מכל הסוגים, לא לקנות משהו שמנסים למכור לכם למרות שאתם לא זקוקים לו, ולבדוק טוב טוב עם מי אתם יוצאים לדייט.

שבוע הבא יגיע ליקוי החמה שמכריח התחלה חדשה שמגיעה מתוך הכאב והאובדן. בשאר העולם הוא מדבר על אווירה של "לחתוך את ההפסדים". אני ארחיב על זה בתחזית הבאה.

תחזית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם בתחושת ריקנות אדירה, גם אם יש לכם וקיבלתם את מה שרציתם, עדיין ההרגשה לא שם. שבוע שבו רבים מכם יקבלו סימן מהיקום מהי הדרך שמסתיימת או מהי הדרך שמתחילה. שבוע של התמודדויות לא פשוטות, ועדיף פשוט לעבור אותן.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים גדולים בלתי צפויים גם במערכות יחסים וגם בנושאי קריירה.

מזל שור: שבוע שבו אתם אלו שמבינים שהערצתם והלכתם אחרי אנשים שהבטיחו ולא קיימו, ושאין באמת הבדל בינם לבינכם, אז אין סיבה לתת להם לנהל אתכם יותר.

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי ואתם אלו שמתקנים, מנסים טרנדים חדשים, ובעיקר מתמודדים עם אכזבות שקשורות לזה שהיו לכם ציפיות גבוהות מדי.

מזל סרטן: שבוע של בין שני הליקויים ותחושת הריקנות ממלאת אתכם, אתם מוותרים על ציפיות ותקוות שהיו, וגם מתפללים פחות. שבוע שמביא איתו גלי כאב שמתחלפים בגלים של חיבור אוהב ובין לבין קצת שקט שמגיע כשלא מנסים לעשות דברים בכוח.

מזל אריה: שבוע שלפני ליקוי החמה וגם אתם תגלו השבוע איזו דרך מסתיימת, איזו מתחילה, וגם במקרה שלכם יש תיאום ציפיות מהסוג הקצת כואב שבו נהיה ברור איפה הגזמתם בהערכות שלכם.

מזל בתולה: שבוע של נסיגת מרקורי ואתם אלו שמתקנים, מסדרים, מנקים. אתם עברתם את האכזבה מהציפיות הגבוהות כבר שבוע שעבר. השבוע, אתם עוזרים לאלו שמסביבכם לתאם ציפיות מחדש.

מזל מאזניים:  שבוע שמתחיל עם תחושה של ערפל, של רצון לחיבור אוהב שלא מגיע וממשיך להתפכחות ממערכות יחסים שלא משנה כמה השתדלתם, כמה נתתם, אתם מבינים שהם לא יעבדו.

מזל עקרב: שבוע שמביא איתו התמודדויות לא פשוטות בכל תחומי החיים. אלו מכם שמצפים לקבל חוב בחזרה, או אלו מכם שנתנו הבטחות ולא עמדו בהן – השבוע אי אפשר יהיה להסתתר או לברוח מההתמודדות.  

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם לא ירגישו בכלל את הנסיגה, וירגישו שהתנופה שלכם רק מתגברת ומתעצמת. שבוע שבו למרות שיש לכם את הכיוון ואת הכוחות, עדיין זכרו שזה זמן נסיגה ועדיף לחכות עם חתימות על חוזים או קניות גדולות.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מצליחים להתמודד מול כמה אנשים או מוסדות שלקחו מכם או הבטיחו לכם ואתם עדיין מחכים לתמורה. שבוע שבו תצליחו לעמוד על שלכם בצורה ברורה וישירה יותר.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מקבלים תנופה, ותחושה של התחלות ולא של סיומים. זכרו שזו עדיין נסיגה ולכן עדיף לחכות עוד קצת לפני שאתם מתחייבים. שבוע שבו אתם אלו שיוזמים את ההתמודדויות הלא פשוטות – רק כדי להשאיר את זה מאחוריכם.

מזל דגים: שבוע מבלבל, כזה שיש בו את כל מה שכתוב למעלה. יש רגעים של תנופה נחמדה, יש רגעים של אכזבה נוראית וישנם רגעי התמודדות עם אמת לא נעימה, ויחד איתם גם רגעים של ידיעה מהו הצעד האישי הבא הנכון לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.