הירח המלא של ט"ו באב מגיע השבוע, ועם ונוס בנסיגה, מקבלים את המצב ההפוך. באנגלית קוראים להתאהבות falling in love, אבל השבוע מגיעה אווירה של falling out of love. להתפכח מהתאהבות זו לא חוויה קלה, אבל היא אחת החוויות שמעצבות אישיות אינדיבידואלית שיודעת מה נכון לה ומה לא.

השמש נמצאת במזל אריה, מזל שאוהב להתאהב, מאוהב באהבה, ברומנטיקה, בחיזור, במרדף אחרי. זה גם המזל שלומד עם השנים שלהשיג משהו או מישהו זה לא העניין, העניין הוא להחזיק את מה או מי שיש, לשמור עליהם ושיש הבדל ענק בין להתאהב לבין לאהוב.

הירח נמצא במזל דלי, מקום שבו הוא מעדיף שלא להחצין רגשות, מעדיף לשמור על עצמאות מחשבתית, גישה אובייקטיבית וקשה לו להתמודד עם העיוורון שמגיע עם התאהבות.

השבוע תהיה הזדמנות לראות איפה מילים יפות מתנפצות אל מול גלי המציאות, איך החלום מגלה שהוא לא לקח בחשבון שיש המון פרטים קטנים בדרך. בעיקר נגלה שאי אפשר יותר לשכנע בהבטחות ריקות, עיניים מצועפות וזרי פרחים.

עוד על הירח המלא: למזל אריה יש נטייה לנפח, להלל ולפאר את אלו שהוא כרגע מאוהב בהם, ויותר מזה את עצמו. למזל דלי יש נטייה לראות את עצמו כנעלה יותר על אחרים, ולזלזל בהם. השבוע עם השמש והירח בזווית אתגרית ליופיטר בזמן הירח המלא, הסיבובי אגו האלה עלולים לצאת מפרופורציה. כשמנפחים בלון מקבלים בדיוק את זה בלון נפוח, כזה שהרוח מעיפה אותו בקלות. לפעמים מנפחים יותר מדי והבלון מתפוצץ. השבוע יתעופפו כמה בלונים, יתפוצצו אחרים ומיד ינופחו חדשים. באופן אישי, פתאום נגלה שמילים גבוהות ומתחנפות עולות ביוקר ומרחיקות את אלו שמנסים להרשים במקום לקרב אותם.

ונוס בנסיגה מתחילה לנוע ומתקרבת למפגש עם אוראנוס שיהיה מדוייק בשבוע הבא. זו זווית שבה קל מאוד לנתק, לקום, ללכת ולא להמשיך לתת או להשקיע באותו הדבר. זו גם זווית שבה איומים והפחדות לא עובדים ולא משנים את דעתו של אף אחד. כשונוס נמצאת בזווית אתגרית לאוראנוס (כל החודש וחצי הקרובים), אי אפשר להכריח אף אחד לשתף פעולה עם מה ועם מי שלא מתאימים לו.

עוד השבוע מרקורי נכנס למזל בתולה שבו הוא נחשב לחזק במיוחד. כשמרקורי במזל בתולה יש יכולת ורצון לתקן את כל מה שאפשר כדי שיעבוד טוב יותר או בעיקר, יעיל יותר. מרקורי יהיה במזל בתולה יותר מחודשיים כולל הנסיגה. סיכוי גבוה שבמקומות אחרים בעולם תשמעו את המילה יעילות יותר ויותר בתקופה הקרובה. מאחר ומדובר בתקופת נסיגה ההתייעלות תהיה בעיקר כזו שבה מוותרים וסוגרים את כל מה שמבזבז יותר ממה שהוא מכניס.

בזמן הירח המלא מרקורי יהיה בזווית אתגרית לשבתאי, דבר שמקשה מאוד על התנועה, על ההתנהלות, עם אפשרות לשביתות ותוספת למגמה שבה אי אפשר להכריח בכוח, גם לא בהבטחות ריקות.

כל השבוע מרס יהיה בזווית חיובית עם יופיטר, מה שנותן כוחות, רצון ומצליח להשאיר את כולם בפעילות בלתי פוסקת. זו זווית שבדרך כלל מביאה שמחה, ותחושה של תחרות ספורט עם התלהבות ואדרנלין. זוהי השפעה אחרת מכל שאר המפה, והיא זו שתתן את הדחף להתחיל לזוז הלאה.

לקראת הסופ"ש הזווית בין פלוטו לציר הדרקונים מסתיימת ולא תשוב לתשע השנים הבאות. התחושה המיידית תהיה של אובדן כוח, ויחד עם זה תחושה של שחרור ממה שהרגשנו מחויבים אליו. התחייבויות חדשות יגיעו רק בסתיו.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם מרץ, כוחות, אנרגיה ודחיפה מהסוג שאתם אוהבים. אפילו קצת מזל. שבוע שבו אתם לא מבטיחים אלא מקיימים, ועל הדרך מנסים גם להיות יעילים.

מזל שור: שבוע שבו תחושת הנמאס מתחזקת. נראה לי שכבר נמאס לכם מהנמאס, אבל יש עוד כמה שבועות של התחושה הזו. שבוע שבו אלו מכם שעדיין לא התפכחו מהאהבה יצטרפו למגמה הזו. שבוע שבו אתם אלו שתסובבו את הגב ואולי גם תצטערו שלא עשיתם את זה קודם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מובילים את מגמת ההתייעלות. מדברים על זה, מנסים למצוא דרכים לשפר את מה שאפשר, אולי לשדרג את מה שחייב. תוך כדי אתם נתקלים בהתנגדויות שמנסות לעצור אתכם ולא מצליחות.

מזל סרטן: הירח המלא במזל דלי לא קל לכם, מציף איתו את האכזבות על כל ההבטחות הלא ממומשות שקיבלתם עד עכשיו. שבוע שבו אתם מנסים לשמור על אופטימיות, ולעודד את אלו שמסביבכם.

מזל אריה: שבוע של ירח מלא במזל שלכם וימי הולדת, עם אווירה שבה אתם מעדיפים לסמוך על עצמכם. שבוע שמביא איתו חלומות חדשים תוך כדי שהוא מוציא את האוויר מחלומות ישנים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו לקבל את הקידום או לצאת לדרך שבה אפשר לגדול הלאה. שנה טובה לפריון.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של ההתייעלות ומנסים למצוא דרכים לעשות יותר בפחות. על הדרך אתם נתקלים בהמון התנגדויות, רק שהפעם הן לא עוצרות אתכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מבינים שאי אפשר להכריח, ובעצם, גם לכם לא בא שיכריחו אתכם. שבוע שבו בניגוד לדרך הרגילה שלכם, אתם מעדיפים להתרחק ולנתק ועל ידי זה פתאום מבינים את אלו שקודם התרחקו מכם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם עם הרבה מרץ, הרבה רצון ותנופה למגמה של התייעלות, או לפחות הפסקת הבזבוז. על הדרך אתם כנראה תבזבזו יותר ממה שהתכוונתם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתמודדים עם בלונים נפוחים, בלונים מפוצצים והיכולת שלכם לנפח בלונים חדשים במקום אלו שיש בהם חור. שבוע שדורש מכם לשתף פעולה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצורך לסדר, לארגן, לרפא, וכל אלו דורשים מכם התמודדות לא פשוטה מול אלו שמעדיפים לבחור בדרכים אחרות כדי להגיע לאותה תוצאה.

מזל דלי: הירח המלא במזל שלכם יציף אצלכם חלומות ישנים והתמודדות עם הבטחות שלא מומשו. שבוע שבו תתמודדו עם הצורך לתקן ואולי גם לייעל כמה נושאים בחיים שלכם וזה לא יהיה קל.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם ההבטחות שלא מומשו ובמקרה שלכם גם עם ההבטחות שכן מומשו אבל לא היה קשר בין ההבטחה לבין המימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.