ביום שישי ה-5.5.23 יתרחש ליקוי הלבנה שישפיע מאוד על כולנו. הליקוי משפיע על מפת המדינה, והוא מהווה המשך לליקוי שהיה בנובמבר האחרון. בזמן הליקוי השמש והירח יהיו צמודים לראש וזנב דרקון של מפת המדינה ולכן התהליכים של השבוע הקרוב יהדהדו לתקופה ארוכה. ראש וזנב דרקון הן נקודות מתימטיות שמייצגות את הנשמה או את כל מה שאנחנו לא יודעים להסביר במילים או בהגיון. יכולים רק להרגיש, לחוות, ולהתמודד עם התוצאות.

הליקוי יתרחש קצת אחרי השקיעה ואפשר יהיה לראות איך מצטיירת הילה מסביב לירח, אבל הוא לא יתכסה, ולא יראה עד כדי כך שונה מירח מלא רגיל. ליקויים מהסוג הזה נחשבים למתוחכמים או מעודנים כי לא רואים אותם, והם עדיין בעלי השפעה, כזו שיכולה להפתיע אפילו יותר. יש משפט שאומר " האדם מתכנן ואלוהים צוחק" והוא נראה לי מתאים במיוחד לשבוע הקרוב.  

ליקוי כזה יכול להביא למצב שבו חייבים לצאת מה"אזור הבטוח" או ה"אזור הנוח". צמיחה, גדילה והתרחבות לא יכולים להתרחש אם ממשיכים אותו הדבר. להפך, אם לא יוצאים מאזורי הנוחות – מקבלים צמצום, קמילה ומחסור. הליקוי הזה מחייב שינוי, בעיקר מהכיוון הכלכלי, כדי שאפשר יהיה להמשיך ולפרוח.

הירח המלא של שור-עקרב הוא תמיד עוצמתי (לפי האמונה הבודהיסטית, הבודהא הגיע להארה במהלכו), וכשהוא משולב עם ליקוי, יש תחושה שהאדמה זזה ושמה אותנו במקום קצת אחר.

בנוסף, הליקוי משפיע ישירות על אזור קייב ולכן יש לצפות לחדשות שיגיעו משם.

עוד לפני הליקוי, ביום שלישי, יתחיל מחזור מרקורי חדש בדיוק באמצע הנסיגה. למי שמחכה לרגע המתאים לעשות משהו שלא יכול לחכות עד לסוף הנסיגה, אז זה היום. מחזור מרקורי חדש שמתחיל במזל שור מביא איתו תהפוכות בכלכלה.

מרס, שאחראי על אסרטיביות, הוצאה לפועל וגם אלימות ופשע יתחיל את השבוע בזווית הרמונית לאוראנוס, מה שמייצר תוצאות מוגזמות לכל דבר קטן. זה כמו מדורה קטנה שהופכת לשרפה ענקית בדקות ספורות. בהמשך השבוע מרס יהיה בזווית הרמונית לנפטון שזו זווית שיכולה להרגיע את האווירה, ולתת מקום לחיבור ואיחוד שהיו חסרים. ביום חמישי, יום לפני הליקוי, מרס "חוזר אל הגבולות". מרס נמצא מחוץ לגבולות כבר יותר מחצי שנה, שבהם לא היתה תחושת בטחון והקיצוניות שלטה. זה לא שביום אחד הפשע יעלם והטרור ירגע, אבל משהו בעוצמה שלהם ובתדירות יתחיל לאט לאט לרדת.

עוד השבוע ונוס במזל תאומים בזווית אתגרית לנפטון בדגים מאתגרת את ההגיון של כולנו, ומזכירה לנו שכולנו לוקחים החלטות מהבטן ולא מהראש. זו זווית שבה קל לספר לנו סיפורים ואנחנו גם רוצים להאמין בהם, אז אנחנו לא שואלים את השאלות הנכונות או מתעלמים מסימני האזהרה. השילוב הזה בצירוף נסיגת מרקורי יכול להיות בעייתי מבחינה כלכלית. היתרון שלו, בשילוב עם הליקוי הוא האפשרות לחשיפה של אמת שאולי היא לא נעימה, אבל עדיף להתמודד איתה מאשר להמציא עוד ועוד סיפורי כיסוי.

אותה ונוס תהיה בזווית הרמונית עם יופיטר בטלה שבאופן רגיל זו אחת הזוויות היותר נחמדות שיש, כזו שבה פשוט מבזבזים, נהנים, עושים את מה שרוצים עכשיו ולא חושבים יותר מדי על אחר כך.

בכל מקרה הזוויות האלו של ונוס נותנות דחיפה יפה למערכות יחסים, ועוזרות להעמיק קשרים חדשים יחסית ומעירות קשרים ותיקים שבהם נזכרים שיש גם זוגיות מתחת לכל המחויבויות.

ועוד קצת על הליקוי: באופן אישי זה ליקוי מהסוג שמאיץ תהליכים. כאילו יש חומה שעמדה בינינו לבין מה שרצינו והחומה הזו מתפוגגת פתאום. באותו הזמן זה ליקוי שאולי הוא מעיף מכשול אחד, אבל הוא מנחית מערבולת שלא ציפינו לה מכיוון אחר.

הליקוי משלים תהליכים שהחלו בנובמבר שעבר. כך שנסו להיזכר אם קרה משהו לפני חצי שנה. כמו שהיתה הפתעה אז, כך מגיעה הפתעה אחרת עכשיו שתשנה את כל מה שחשבתם ואת נקודת המבט שלכם. זה הזמן שבו מבינים שאי אפשר לחזור אחורה. מה שמגיע הוא סיום, בעיקר של התקווה שדברים יחזרו להיות כמו פעם. ברגע שמניחים לעבר, אפשר להתקדם לעתיד קצת אחר.

בהמשך לתקופה הזו, הליקוי הזה ממשיך להציף ולשנות מערכות יחסים שהיו מבוססות של חיבורים קארמטיים שעכשיו ממצים את עצמם. ישנם קשרים קרובים עם אנשים שהחיבור שלכם איתם הוא חיבור נשמתי קארמטי, וזה לאו דווקא מגיע בכיוון הטוב של המילה – אלא קארמה של להמשיך לסבול ביחד, שמבוססת על זה שהחיבור מרגיש מוכר ומה שמרגיש מוכר מרגיש בטוח. השינוי של התקופה הזו, ובמיוחד בזמן הליקוי– מערער את היסודות האלה. הליקוי נותן את האומץ לצאת לדרכים אחרות שאולי הן לא מוכרות, אבל לפחות הן לא ממשיכות אותו הדבר, כך שיש אפשרות לנשום עמוק יותר ולפעמים פשוט יש יותר עניין בחיים וקל יותר לעשות את מה שאנחנו אוהבים לעשות בלי להתחשב באלו שמעקמים את הפרצוף מולנו כל הזמן.

הליקוי ימוסס חלק מהקשרים שלכם, וזה לאו דווקא מוביל לפרדה, אלא יכול לחבר אתכם ממקום קצת פחות כבד וקצת יותר שמח. בנוסף, הליקוי ייתן זריקת מרץ לצאת ולעשות דברים חדשים. יגיעו אתגרים חדשים יחד איתם, אבל יש יותר נכונות לפגוש אותם ולהתמודד עם מה שמגיע – העיקר לא להיתקע במקום.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם מיקוד על מערכות יחסים. שבוע שבו יש נכונות מצדכם להתחשב קצת יותר, חוש ההומור שלכם חוזר ובכלל קל לכם יותר לשתף פעולה.

מזל שור: הליקוי משפיע על מערכות היחסים שלכם, משחרר אתכם ממחויבויות קארמטיות, וגם משנה את היחס שלכם לכסף. אני יודעת שנמאס לכם משינויים, ושלא בא לכם לצאת ממה שמוכר לכם. אבל השינוי הזה יכול לעבוד לטובתכם, לסיים עם מה שלא עובד ולוקח מכם יותר ממה שאתם מקבלים בחזרה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של תהפוכות גם בקריירה, גם במערכות יחסים, עם יותר אומץ מצדכם לקפוץ על הזדמנויות מעניינות.

מזל תאומים: שבוע של תחילת מחזור מרקורי חדש ואתם עסוקים בעיקר במחשבות על נושאים פיננסיים. זכרו שהעולם משתנה ומה שעבד לכם לפני כמה שנים לא בטוח שיעבוד שוב והשבוע תגלו את זה.

מזל סרטן: שבוע של ליקוי לבנה מביא איתו הצפות רגשיות ותהפוכות לא פשוטות. הנושא של הקשרים הקארמטיים שפתאום כבר לא מחייבים ולא מרגישים אותו הדבר רלוונטי במיוחד אליכם. שבוע שבו נסו שלא להתעקש שדברים יהיו כמו פעם.  

מזל אריה: הליקוי מביא איתו מהפכים מהסוג שמשחרר אתכם, ונראה שרובכם תקבלו את השחרור הזה בתחושת הקלה. שבוע מעניין שבו אתם יוצאים בקלות יחסית מהאזור הנוח.

מזל בתולה: שבוע שבו מתחיל מחזור מרקורי חדש ואתם עסוקים בנושאים כלכליים. שבוע שבו מתאים ונכון לעשות סדר בכל מה שקשור לאיפה אתם יכולים לחתוך בהוצאות, במיוחד אלה שקשורות למערכות יחסים שהסתיימו.

מזל מאזניים:  שבוע שבו רוב תשומת הלב שלכם מופנית לנושאים כלכליים. אתם היחידים שיוכלו להשאר במקום המוכר ורק לשתף פעולה עם החדש שמגיע אליכם. שבוע טוב למערכות יחסים.

מזל עקרב: הליקוי משפיע ישירות עליכם ולכן כל האפשרויות פתוחות. אני מניחה שיגיע סיום של משהו אחד, התחלה של משהו אחר ובין לבין תחושה של יציאה ממה שפעם היה מוכר ועכשיו כבר לא נוח.

מזל קשת: שבוע שבו מערכות היחסים מקבלות אצלכם קדימות, בזמן ששאר העולם חושב על כסף. שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של להנות ולעשות עכשיו בלי לחשוב יותר מדי קדימה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מצליחים לעמוד מהצד בזמן כל התהפוכות ופשוט ממשיכים כרגיל. שבוע שיכול לשפר את מערכות היחסים, במיוחד בזכות יכולת תקשורתית משופרת מהצד שלכם.

מזל דלי: אתם רגילים לצאת מהאזור הנוח והבטוח כך שהליקוי יכול לעזור לכם להתקדם ולהשתחרר אפילו יותר בקלות. שבוע שבו ההפתעות משפיעות על מי שקרוב אליכם ולאו דווקא ישירות עליכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם זוכים לקבל את האנרגיה הקלה יותר, זו שתומכת, זו שנותנת לכם משהו שפעם רציתם ועכשיו פתאום הגיע הרגע שבו זה מגיע אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.