תחזית שבועית 3.5.20 - 9.5.20

מצד אחד ,תנועה לכיוון קדימה או הערכות לחזור לשגרה, מהצד השני שלוש פלנטות בעצירה לפני נסיגה שתתחיל בשבוע הבא.

במהלך השבוע הקרוב מרקורי בצמידות עליונה עם השמש. זו מחזוריות שקורית כל שלושה חודשים, והפעם במזל שור מצביעה על התלהבות מחודשת בנושאים שקשורים לפרנסה וחזרה לעבודה.

יחד עם זווית הרמונית לפלוטו ברוב השבוע יש תחושה של אמביציה ונכונות לחזור לשגרה, אבל יותר מזה, לשפר אותה.

המושפעים: מזלות תאומים ובתולה שכל כך שמחים לצאת החוצה לעולם עירוני שחוזר לעצמו, ומזל אריה שיחזור לחייך אחרי כמה שבועות לא קלים. מזל עקרב גם יצטרף לאווירה האופטימית, ומזל סרטן ישמחו לפגישות המחודשות ויתנו מעל ומעבר. 

ונוס בתאומים בעצירה בזווית מרובעת לנפטון בדגים מצד אחד והרמונית למרס בדלי מצד שני, מצביעה על אלו שמצד אחד רוצים לחזור כבר לשגרה, ומצד שני לא רוצים להתמודד עם העומס החדש שנוצר.

מבחינה אישית, לקראת הנסיגה, אנשים בוחנים את כל מערכות היחסים שלהם בעיניים אחרות. זה לא רק זוגיות, אלא גם יחסים עם חברים קרובים, קולגות וכל הסביבה הקרובה. אחרי הניתוק לתקופה, יהיו כאלו שלא ירצו לחזור לדינמיקה שהיתה, אבל את הצעדים הם יעשו רק עוד שלושה שבועות.

המושפעים: מזל שור שמנסה שיהיה אותו הדבר, אבל יודע שדברים כן השתנו. מזל מאזניים – שרוצים לשנות את מערכות היחסים אבל יודעים שכדאי לחכות. מזל טלה רק רוצה כבר להמשיך קדימה ולא מבין למה להתעכב על מה שהיה ומזל דגים שלא יודע מה הוא בכלל רוצה (אולי עוד קצת חופש?).

שבתאי בדלי ויופיטר בגדי (בלי זוויות) גם בעצירה לקראת נסיגה, מזכירים לכולם שעדיין צריך להיזהר ולדאוג. משאירים את הגדיים, הדליים והקשתים במקום שבו הם לא מבינים את ההתלהבות, לא מוצאים אותה בתוכם ולא מתחברים לאווירה של לתכנן קדימה.

 

 

 

מעין קורס אסטרולוגיה

קורס אסטרולוגיה

קורס אסטרולוגיה און ליין. בליווי אישי של מעין, עם מפגשי זום קבועים.

ייעוץ אישי

לקביעת ייעוץ אישי שלחו הודעה למעין: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.