אחד השבועות היותר מעניינים מגיע. קודם כל נסיגת מרקורי מכריחה סיום של כל כך הרבה קצוות פתוחים, במיוחד במערכות יחסים, וסיום מחזור מרס, מחייב להניח לכל מה שברור לנו שלא עובד וכנראה גם לא יעבוד יותר. ועוד כמה ויכוחים שגוזלים זמן, אנרגיה ולא משנים שום דבר.

מזל מאזניים מייצג מערכות יחסים, אבל מעבר לזה הוא מייצג את החוקים. החוקים הכתובים ויותר מזה החוקים הלא כתובים, הנורמות החברתיות. השבוע שני סוגי החוקים האלו כאילו יסתבכו בתוך עצמם לרמה כל כך מבלבלת שמשאירה אותנו עם תחושה של חוסר כיוון ברור. 

כל השבוע השמש צמודה ומסתירה את מרס ואת מרקורי במזל מאזניים וזה שילוב שבו מערכות יחסים מסתיימות. ברוב המקרים מדובר על סיומים שכבר קרו לפני כמה חודשים או שנים, אבל השבוע מגיעה ההבנה החותכת שאין למי לחכות ועדיף להניח לעבר להיות מה שהיה.

באותה המידה מדובר גם בנושאי עבודה ופרוייקטים יצירתיים. השבוע יהיה ברור איפה כבר לא כדאי להשקיע יותר, וגם כאן מדובר בעיקר באנרגיה נפשית של רצון ודאגה ותשומת לב לפרוייקט שכאילו ממצים את עצמם ואנחנו מניחים לחלומות האלו, שמים אותם במגרה ומפנים מקום למשהו אחר.  

תוך כדי התהליכים האישיים האלו, מתחולל כאוס של חוקים בלתי ברורים, בין הנחיות שאי אפשר לעמוד בהן וגם לא ממש לאכוף אותן. שבוע עם ויכוחים בלתי פוסקים, האשמות והטלת אחריות מצד לצד ובינתיים תחושה של נמאס גוברת והולכת. השבוע הזה כל כך מיוחד כי כבר יהיה ברור שהפחדה והרתעה לא משפיעות, וששימוש ב"חרם חברתי" כדי להכניס אנשים לקווים רק מביא לתוצאה ההפוכה ולעקשנות עוד יותר גדולה מצידם.

השינוי מתחיל כבר ביום רביעי עם מולד הירח שבו לא תהיה ברירה אלא להתחיל לשחרר קצת את המגבלות.

שימו לב לסוף השבוע במיוחד, ה-8 עד ה-10 לאוקטובר שבו מגיע שינוי אנרגטי משמעותי, עם מעבר ונוס למזל קשת, תחילת מחזור מרקורי ומרס, וחזרת שבתאי להילוך ישיר, כך ששבוע הבא כבר יראה אחת לגמרי.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם כאילו חייבים לסיים ולסגור יותר ממה שחשבתם שתצטרכו. התחושה היא שאין לכם ברירה אלא לוותר על דברים שהיו חשובים לכם, וזכרו שכל דלת שנסגרת מאפשרת לדלת חדשה להיפתח.

מזל שור: גם השבוע מרגיש לא פשוט, וממשיך עם האווירה של תשלום חובות שלא ידעתם שיש לכם. שבוע שבו שווה לכם להצטרף לאווירה של סגירה של מערכות יחסים או פרוייקטים שברור שלא יכולים להמשיך הלאה.

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי ואתם רואים את מערכות היחסים שלכם בצורה אחרת לגמרי, במיוחד את אלו שהסתיימו כבר לפני שנים. התחושה המובילה היא של שחרור, והבנה שאתם הפכתם להיות אנשים אחרים לגמרי שרוצים דברים אחרים לגמרי.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצורך לסיים את הגעגועים למה שכבר לא יחזור, ובמקביל אתם מתחברים לתחושת הנמאס, משחררים את הפחד ומרגישים קצת קלים יותר.

מזל אריה: שבוע שירגיש קצת כמו פיצול אישיות, עם סיכוי גבוה שתמצאו את עצמכם תומכים במישהו ומיד אחר כך מגנים אותו, אומרים כן ולא באותו המשפט, ותוך כדי מגיעה תחושה מוזרה שבכלל לא אכפת לכם ואתם לא מבינים למה אתם מתווכחים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מתווכים המון, וממשיכים את הויכוח גם אחרי שכבר נמאס לכם ממנו. שבוע מעניין עם הרבה פגישות עם אנשים מהעבר שלכם שבאים להתווכח אתכם עוד קצת.

מזל מאזניים: שבוע עם יותר משמעות ממה שנראה לכם. אתם אלו שמעדיפים תמיד להשאיר דברים פתוחים כדי לחזור אליהם, והשבוע תהיו חייבים לגמור כמה מהם. אתם אלו שתמיד מעדיפים להשאיר דלת פתוחה במערכות יחסים והשבוע לא תהיה ברירה אלא לסגור אותה, ובמיוחד שימו לב לא להעביר את רוב השבוע בויכוחים בלתי פוסקים על נושאים שעוד שבוע לא יהיו רלוונטיים יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה סיומים מתערבבים עם התחלות והזדמנויות שלא חשבתם שיכולות להיות פתאום מזדמנות לכם.  

מזל עקרב: שבוע שבו גם אתם מבינים שיש מקום לשחרור של מערכות יחסים, במיוחד כאלו שהסתיימו לפני זמן רב, אבל עכשיו אתם מוכנים להניח להן. במקביל, אתם גם עוזרים לאחרים להשתחרר ממשקל מיותר ומרגישים בעצמכם קלים יותר.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתעקשים יותר מהרגיל על מה שחשוב לכם, ובזמן שאחרים משחררים, אתם מחזיקים חזק יותר. שבוע שבו אתם מצליחים להימנע מהויכוחים המיותרים ולהתמקד רק במה שחשוב לכם.

מזל גדי: שבוע שבו הכוחות חוזרים אליכם ואתם כאילו מקבלים אליכם את מה שאחרים מבינים שלא מתאים להם יותר. שבוע שבו אתם יכולים לזכות בדברים מעניינים, פשוט כי אתם שמים לב שהם שם ומוכנים לקחת אותם.

מזל דלי: שבוע שבו גם אתם יכולים להרוויח מההסכמה שלכם לקחת את מה שאחרים לא יכולים או מסוגלים להתמודד איתו יותר. שבוע שבו אתם עם יותר כוחות ואפילו תנופה לכיוונים חדשים ומעניינים.

מזל דגים: גם השבוע, היכולת שלכם להימנע ממאבקים שטותיים עומדת לטובתכם. שבוע שבו אתם עוזרים לאחרים שקשה להם להיפרד ולשחרר עם מילות העידוד שלכם, בזמן שאתם מגלים שאת הויתורים הגדולים כבר עשיתם מזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.