השבוע מתחיל עם השפעת ליקוי הלבנה שממשיכה איתנו לחודש הקרוב. זה הליקוי האחרון על מפת המדינה לתקופה ארוכה, אבל עדיין איכשהו צריך לעבור את ההשפעות שלו שיהדהדו פה לעוד הרבה שנים. הדבר היחיד שאני יכולה לבשר הוא שאחרי הליקוי רמות החרדה מתחילות לרדת.

במפת הליקוי חוץ מהמולות בין השמש לירח יש עוד שתי מולויות נוספות. זוויות של מולות הן זוויות של עימות. האחת היא זווית בין מרס, אל המלחמה, לבין יופיטר אל ההגזמה, כשיחד עם מרס נמצא גם מרקורי, אל התקשורת. זה שילוב שממשיך את הטירוף של מלחמה על דעת הקהל. המלחמה הזו שמקבלת גם פן כלכלי יותר ויותר ככל שהשבוע עובר ממשיכה להעסיק אותנו. הזווית השנייה היא בין ונוס לנפטון והיא נותנת אווירה של חוסר אונים, בלבול וגם עצבות גדולה.

זה שבוע שבלי קשר למלחמה או לליקוי הוא פעיל מאוד אנרגטית. אני אנסה לעשות סדר בשלל ההשפעות שמגיעות, אבל נסו להבין שיש פה התלכדות של כמה תהליכים לתוך הזמן הזה:

ביום ראשון, מרקורי ומרס יהיו בזווית מדוייקת עם יופיטר וזה ממש מלחמת תודעה. פה גם מתחיל הנושא הכלכלי לתפוס תאוצה, ולא, זה לא מהכיוון החיובי.

ממוצ"ש ועד ליום שני בבוקר זמן שבו כדאי במיוחד להיזהר.

ימים שני עד רביעי – מרקורי במזל עקרב דוהר לכיוון זווית עם אוראנוס. מילים קשות שאי אפשר יהיה לחזור מהן. התמודדות ראשונית אמיתית עם המציאות החדשה, כשקשה יותר ויותר לטייח, להסתיר או לעוות.

יום חמישי – השמש תהיה בזווית של מולות עם יופיטר. אני לא אתפלא אם זה יום שבו נהיה עסוקים יותר בפוליטיקה ובקרבות הפנימיים הבלתי פוסקים.

ואז מגיע יום שבת. ה-4.11. שוב, יום שבת, רק שהפעם המפה הרבה יותר קשה ממה שהיתה אז לפני 28 שנים. ציר הדרקונים היה אז הפוך, ראש הדרקון היה במאזניים, הפעם זנב הדרקון הוא במאזניים. הם כמעט באותה מעלה כמו אז. זה יום שבו מרקורי בזווית של מולות מדויקת עם אוראנוס, וגם ונוס בזווית מדוייקת עם נפטון. אם כל זה לא מספיק, זה היום שבו שבתאי חוזר להילוך ישיר.

יכול להיות שמדובר במתקפת סייבר.

זה בעיקר צרוף שבו עוד כמה אשליות מתנפצות. עוד כמה אמיתות זולגות החוצה. אחריו תהיה אפשרות להתחיל לבנות אמון מסוג חדש, כזה שיש בו פחות הבטחות ומילים יפות וטיפה, ממש קצת אבל יותר טוב מכלום – עשייה.

בכל מקרה, זה יום שאחריו נמאס ממלחמות התודעה ועוברים לקבוע עובדות בשטח. אני מבקשת לא להיות שאננים עד שהשמש תכנס למזל קשת ב-23.11. יהיו כמה ימים קשים במיוחד בין ה-13 ל-21 בנובמבר שאז מרס בעקרב חזק במיוחד ובזוויות פעולה. מצד שני, מה-8.11 ונוס תכנס למזל מאזנים למשך שלושה שבועות שבהם תחושת חוסר האונים מתפוגגת, במקומה מגיעה תחושה של בטחון מסוג חדש.

וקצת בהרחבה: שבתאי חוזר להילוך ישיר, במעלה הראשונה של מזל דגים. המיקום הזה של שבתאי לא מאפשר לברוח מהתמודדות. יש נטייה אצל חלק מהאנשים להתחמק מכל התמודדות. אם זה על ידי שקרים, אם זה על ידי הסטת תשומת הלב למשהו אחר, אם זה על ידי בריחה לסמים או אלכוהול, ואם זה בלשחק אותה מסכן. לבכות על כמה הוא קורבן ובגלל זה לא אמורים לדרוש ממנו להתמודד.

הנושא של הליקוי (של יום שבת ה-28.10) שמתרחש במזלות שור ועקרב מדגיש את הנקודה האחרונה. אלו שמתחמקים באופן קבוע, אלו שרגילים להתמסכן, להציג את עצמם כקורבן, אלו שתמיד לוקחים אבל לא נותנים כלום בחזרה. הליקוי מנער אותם כי השיטות האלו מפסיקות לעבוד. זו רק תחילתו של תהליך שיקבל תאוצה באמצע ינואר ולאורך זמן ישנה את המדיניות של הרבה ממשלות בכל מה שקשור לקצבאות.

לכל אלו שמתמודדים על בסיס קבוע, שהם הרוב, החזרה של שבתאי להילוך ישיר זה חדשות טובות. זה קצת מחזיר את ההגיון, קצת מחזיר את הכבוד לאלו שעובדים, שעושים. גם עוזר בתכנון נכון יותר של המשאבים לפי מה שיש, ולא לפי תקוות שווא.

ועוד קצת הרחבה על מה הכוונה בהתמודדות. הפעם על רקע הזווית בין ונוס לנפטון שתהיה במהלך השבוע. הכוונה להתמודדות היא שלא מוותרים יותר. זה כמו הורים של ילד מכור לסמים שמפסיקים לתת לו כסף ומונעים ממנו מלגנוב. זה כמו לתת כסף למישהו ששונא אותך ומאיים עלייך כדי לקנות קצת שקט עכשיו בלי לחשוב על מה יקרה בהמשך. זה כמו האנשים בחיים שלכם שמדברים אליכם בצורה לא יפה ומצפים מכם להתחשב בהם. זה כמו אינספור שיטות ודרכים של אנשים לקחת מכם ולהמשיך לקחת מכם ואז עוד קצת לקחת מכם ואם במקרה נשארתם בלי כלום אז הם פשוט עוברים למישהו אחר.

ועוד קצת הרחבה על הזווית בין ונוס לנפטון. שניהם אחראים על אהבה, שניהם מאוהבים באהבה ושניהם רוצים לחיות בעולם של עזרה הדדית. ונוס ונפטון נותנים. נותנים ונותנים ונותנים כי נתינה היא מצווה, כי נתינה היא כל כך אנושית ויפה. ונוס ונפטון מדברים אל הלב הרחום, מעוררים רחמים, וגורמים לך להרגיש טוב מעצם הנתינה שלך. השבוע, משהו ביכולת הזו משתבש. זה לא שהלב שלנו מפסיק להיות רחום, הוא פשוט מפסיק להיות פראייר. זה לא שאנחנו מפסיקים לתת או להתנדב, אנחנו פשוט מבררים לעומק מי מקבל ומה בדיוק הוא צריך. הגבול הדק בין נתינה שהיא צדקה לבין ניצול מתחיל להתברר.

כבר לפני שנתיים התחלתי לחשוש מהליקויים של אוקטובר 23. המציאות יצאה יותר אכזרית ממה שהעליתי על דעתי, אבל לפחות החשש הזה כבר נגמר, ושוב, אין שום דבר דומה בשנים הקרובות. יהיו התמודדויות. המון התמודדויות. אבל החרדה הזו מתחילה לאבד את האחיזה שלה.

הליקויים האלה מסיימים גם לא מעט קארמות שמחזיקות מערכות יחסים, משפחות, ארגונים ועסקים שלא יהיה מה שיחזיק אותם אחרי שהדבק הקארמטי הבלתי מוסבר יתייבש. בסוף נובמבר מתחילות להיפתח לפני כולנו אפשרויות חדשות.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אי אפשר לעצור אתכם, ואתם מפוצצים באנרגיה. זה שבוע שבו עדיף שתהיו עסוקים עד מעל הראש ואז עוד קצת כדי לא להתפוצץ על האנשים הלא נכונים. אם נמאס לכם ממישהו – השבוע זה הזמן לשים לזה סוף.

מזל שור: הליקוי במזל שלכם משאיר אתכם בתחושה של חולשה, חוסר אונים ולא מעט עצב. משבוע הבא אתם מתחילים לצאת משנתיים קשות לתקופה רגועה יותר.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם חייבים להתמודד. שבוע שבו אתם מפסיקים להיות נחמדים, ולומדים להציב גבולות ברורים. בד"כ שתיקה מפחידה אתכם. השבוע תגלו את הכוח של מילים בודדות בתוך ים של שקט.

מזל סרטן: שבוע שמבשר על התחלת הירידה בחרדה ועוד כמה סיומים מאוד אישיים. ליקוי הלבנה מייבש דבק קארמטי בלתי נראה ורבים מכם ירגישו כמו דג ביבשה. זה שבוע לא פשוט שבו התמודדות היא בעיקר עם עצמכם ועם ההבנה שאתם כן יכולים יותר.  

מזל אריה: אתם בד"כ מתמודדים. והשבוע לא תפסיקו להתמודד עם כל מה ומי שתמיד אתם מתמודדים מולם, עם הבדל קטן. אתם יותר נחושים ולא אכפת לכם מה יגידו.

מזל בתולה: שבוע שבו הקצב המהיר ממשיך ואתם מתמודדים בלי לשים לב לזה בכלל. דברים שפעם חששתם מהם עכשיו כבר לא מזיזים לכם, ולקראת הסופ"ש גם נפתחות אפשרויות מעניינות.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מתמודדים עם תחושות של חולשה, חוסר אונים והמון בלבול. שבוע שבו אתם מתפכחים או מתאכזבים מאנשים שקרובים אליכם. שבוע שבו אתם מבינים שנתינה זה דבר נפלא, אבל כשזה מגיע לניצול זה נהיה מכוער.

מזל עקרב: הדבר היחיד שאתם מנסים להתחמק ממנו זה חשיפה. השבוע תאלצו להתמודד עם חשיפות לא פשוטות, כאלה שמציבות אתכם במקום לא נוח. שבוע שבו גם אתם מתמודדים עם סיומים בלתי ברורים. כאלה שהקארמה פשוט הסתיימה ולכן הדבק מתפורר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שתרגיש כמו כמה שנים ביחד. שנה עם הרבה עניין והמון חוויות מסוגים שונים.

מזל קשת: שבוע שבו עדיף לכם להתמודד מאשר לנסות ולהתחמק. שבוע שבו חלק מכם מתפכחים מעוד כמה אשליות ונאלצים להתמודד עם אמיתות שזולגות החוצה. אתם בד"כ בעד חשיפה ונגד הסתרה, אבל השבוע יכול להרגיש קצת יותר מדי.

מזל גדי: שבוע שבו הכוחות חוזרים, גם ההגיון, וגם היכולת שלכם לדעת איך לתת בצורה הנכונה למי שבאמת זקוק לזה. שבוע שבו אתם אפילו קצת מחייכים בזמן שאחרים סוף סוף מתחילים להתמודד.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם תקשורת, עם הצורך ללמוד לדבר בצורה מדוייקת, עם פחות מילים, ואולי אפילו עם שתיקה. שבוע מעניין שישנה את נקודת המבט שלכם.   

מזל דגים: רוב השבוע אתם בתחושה שמשהו עוצר אתכם, ומשאיר אתכם מבולבלים וחסרי אונים. לקראת הסופ"ש זה מתהפך ואתם לוקחים את המושכות לידיים, ומתמודדים עם מי ומה שצריך.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.