שבוע שבו מתחילה שנה חדשה, כזו שמתחילה עם ליקוי חמה. ואני פה כדי להרגיע מכיוון אחד ולהרתיע מכיוון אחר. הליקוי עצמו מדבר על לקחת נשימה, כזו שלוקחים בין תקופה סוערת לזו שאחריה.

אז קודם כל כמה מילות הרגעה, הליקוי משפיע פי כמה יותר על המפות של האויבים של המדינה, ורק מהמקום הזה אפשר להירגע קצת. בנוסף, יש עוד מדינות בעולם שמסלימות את התוקפנות, מה שמעביר חלק מתשומת הלב למקומות אחרים, ועל הדרך נותן את מרווח הנשימה.

זה הליקוי האחרון עם הזנב במזל מאזניים ל-18 השנים הבאות. והכיוון שלו הוא של סיומים, בעיקר של מערכות יחסים לא בריאות. הליקוי מביא איכות בלתי מוסברת, כזו שמייבשת את הדבק הבלתי ברור שמחזיק מערכות יחסים זוגיות. כשהדבק מתפורר, הוא מפורר איתו גם חלקים מהביחד, ומשאיר חורים, שרק מי שממש מוכן להשקיע, יכול להדביק מחדש.

זה ליקוי שההשפעה שלו על מפת המדינה היא על נפטון. נפטון החולם, האידיאליסט, המתמכר, הנסחף, זה שרק רוצה לעלות במדרגות הרוחניות ומוצא את עצמו שוב ושוב מדרדר לתהומות.

בזמן הליקוי, הירח והשמש צמודים למרקורי ובמיוחד לקראת הליקוי גם לילית מצטרפת בצמידות לירח ולשמש. לילית היא נקודה מתימטית שמסמלת את כוח המשיכה של השמש על הירח, שלמרות שהוא סובב את כדור הארץ, עדיין מושפע מכוחות משיכה נוספים ובראשם השמש.

לילית מייצגת את אלו ש"יוצאים מהקווים", ובמזל מאזניים היא מייצגת את אלו שכולנו אוהבים לשנוא. אלו שידועים לשמצה, אלו שמאיימים על הסדר החברתי. מאחר והליקוי הזה מדבר על סיומים, הוא בעצם מדבר על סיום של השנאה. מי שפועל עם לילית יודע איך לרתום את השנאה לטובתו. כשמגיע ליקוי שכזה, שברובו הגדול הוא שקט יחסית, הוא בעצם מבטל את המשיכה ששנאה יוצרת.

בנוסף, לילית בצמידות לשמש ולירח במזל מאזניים מדברת על העצמה נשית, על כוח נשי, על נשים שלוקחות לעצמן יותר עצמאות.

במפת הליקוי מרס נמצא בזווית אתגרית עם השמש והירח. מרס נמצא במעלה שבה נמצא כוכב השבת סיריוס. זו מעלה שבדרך כלל מקושרת עם תודעה, עם הצפה של אור, וכשמרס נמצא שם הוא כאילו לוקח את כל ההפעלות של החודשים האחרונים שהיו בנקודה הזו ושופך את האור הזה לתוך החיים.

חשוב לציין שכשמגיע אור הוא בד"כ לא מרגיש כמו משהו חיובי. להפך, הוא מציק לנו, מסנוור אותנו, גורם לנו לחוסר נוחות וחוסר נינוחות, מכריח אותנו להסתכל על מה שאנחנו לא רוצים לראות.

מסביב לזווית הזו נמצאת אחת המפות היותר הרמוניות שיכולות להיות, עם ונוס בזוויות הרמוניות גם לשבתאי וגם למרס. משולש הרמוני במזלות המים, יכול לרמז על מזג אוויר משוגע. ונוס במזל עקרב לא מעוניינת להפסיק את הלחימה. היא תגיע למזל קשת רק בסוכות.

בהמשך לשבוע שעבר, זה שבוע שבו עיקר הניתוק הוא מחלומות, או מחשבות על מערכות יחסים שנשארו לא פתורות בתוכנו. אומרים שלפעמים חלומות מתגשמים. השבוע הוא השבוע שבו מתבררים החלומות שלא יתגשמו. זה שבוע שבו ברור שאי אפשר לחזור אחורה, ועצם הידיעה הזו פותחת אפשרויות חדשות שעד עכשיו בכלל לא שקלנו אותן.

אחת ההשפעות המרכזיות של שנת תשפ"ה היא ההשפעה של נפטון בסוף מזל דגים, ושבתאי שמתקרב אליו. השילוב בין שניהם קשור בעיקר לנושאים רוחניים, אמוניים. כשנפטון ממש חזק כמו בחודים הבאים, מגיע גל של רוחניות והתעוררות, כזה שבעצם מאיים על הדתות הממוסדות יותר מכל התנגדות שמגיעה מההגיון. אחת ההשפעות הראשונות שתתחיל כבר בשבועות הקרובים תהיה הדגש על המצפון. מצפון אישי ופרטי, כזה שמעדיף להקשיב ללב פנימה ולא שואל או מבקש מסמכויות חיצוניות. השבוע רק מתחיל את המגמה הזו, היא תתפוס תאוצה במהלך השנה.

ונסיים עם יופיטר שבוע הבא הוא יתחיל את הנסיגה שלו, ובינתיים נראה כאילו הוא עומד במקום. בזמן הליקוי הוא יהיה במיקום חיובי, כזה שמנסה לשמור על המצפון, כזה שמעדיף להשאיר אפשרויות פתוחות, שמיים פתוחים, ותקווה. יופיטר עושה רושם כאילו יש לו ג'וקרים או קסמים נוספים שמתחבאים בכובע, ובפועל זה לא המצב. יופיטר מפזר הבטחות ואיומים, בפועל אף אחד כבר לא מאמין לו.

וכמה מילים על השנה הקרובה: החודשים הקרובים אתגריים, כשעיקר האתגר הוא בכלל לא מלחמות חיצוניות, אלא מלחמות פנימיות. לא רק אצלנו, אלא בכל העולם המאבק הפנימי תופס תאוצה בסביבות נובמבר. בתחילת 2025 מתחילים גלי השינוי הגדולים, אלו שמייצרים בסיס חדש, פוליטיקה אחרת וגם רנסנס תרבותי.

אני רוצה להודות לכולכם על הצפיות ועל התמיכה ולברך את כולכם בברכת שנה טובה.

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: הליקוי משחרר אתכם ממערכות יחסים שמבחינתכם הסתיימו מזמן, ועכשיו גם מסתיימות מבחינת הצד השני. שבוע שבו אתם משלימים עם החלטות שפעם לקחתם.

מזל שור: הליקוי מבהיר לכם שישנם חלומות שלא יתגשמו, וגם לחזור אחורה ולתקן אי אפשר. מתוך ההבנה הזו יגיעו כמה רעיונות חדשים, ושיפור במערכות היחסים הקיימות.

מזל תאומים: הליקוי משחרר אתכם מציפיות שברור לכם שכבר לא יתגשמו, הוא גם עוזר להניח מהמחשבות על מערכות היחסים שלא צלחו. שבוע עם דגש על המצפון הפנימי.

מזל סרטן: שבוע של ליקוי, של שנה חדשה ורבים מכם מגלים עוד פעם שיש לכם יותר כוח ממה שחשבתם. שבוע עם לא מעט דרמות במערכות יחסים קרובות.

מזל אריה: שבוע של ליקוי שבו רבים מכם מבינים שלפעמים לדחוף יותר בכוח רק מרחיק את מי שאתם מנסים לקרב. שבוע שבו תשקיעו יותר ולא תתנו לדבק להתרופף.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מניחים קצת לציניות ונותנים ליותר חמלה, הבנה וקבלה להיות במערכות היחסים שלכם. שבוע עם דגש על יופי, אומנות ותקשורת ויזואלית.

מזל מאזניים:  שבוע של ליקוי במזל שלכם, עם תחושות לא קלות, ונטייה לפסימיות. שבוע שבו אתם מצליחים לשים גבולות לאלו שעד עכשיו לא ידעתם איך לעצור אותם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים עמוקים כמעט בכל תחומי החיים. שנה של חיפוש רוחני עמוק ושחרור מכבלי עבר.

מזל עקרב: שבוע עם ונוס במזל שלכם שנותנת לכם דחיפה חיובית, ומשפרת מערכות יחסים. שבוע שבו אתם אלו ששומרים על האופטימיות, ואלו מכם שעשו עבודת תודעה גם יבינו איך להפיץ את האור שיש לכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מאבדים תנופה, ורבים מכם גם מתמודדים עם גלי אור שמאירים לכם את מה שהייתם מעדיפים שלא לראות. שבוע שבו רבים מכם מתמודדים עם משבר אמונה.

מזל גדי: שבוע שבו מערכות היחסים משתפרות, ואתם מצליחים לשמור על ראיה חיובית יחסית. שבוע שבו תגלו שיש לכם יכולת לגשר בין אחרים שבד"כ לא מסתדרים, אבל לכבודכם הם יעשו מאמץ.

מזל דלי: שבוע שבו אתם פתאום מסתדרים טוב יותר עם הסביבה שלכם. מערכות היחסים זורמות ואתם מופתעים לטובה לגלות את המצפון במקומות שבהם לא חשבתם שהוא נמצא.

מזל דגים: שבוע שבו אתם הראשונים שמתחברים אל המצפון הפנימי, אל המקום ממנו אתם מפסיקים לחפש אישור או עצה מבחוץ ומחזירים לעצמכם את השליטה על מה שחשוב לכם.

שנה טובה ומתוקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.