השבוע מביא איתו שני אירועים אסטרולוגיים בולטים: הראשון קשור למרקורי שמאט ומאט לקראת הנסיגה שתתחיל בשבוע הבא. השני קשור לונוס שמתקדמת לקראת זווית אתגרית עם אוראנוס.

בינתיים, שבוע של מזל אריה. מזל אריה שיודע איך לחיות את החיים, איך להנות ולחגוג את החיים, איך להילחם על מה שחשוב לו, ואיך לנהל מלחמות אגו.

אני מדגישה שמזל אריה לא מחפש להרוג או לנקום, הוא מוכן להגן עם כל מה שיש לו, אבל הוא מעדיף לתת חיים, לעשות חיים ולא לקחת חיים. מזל אריה מחפש את הדומיננטיות, את אור הזרקורים, את מחיאות הכפיים וזה לפעמים יכול להוביל להתנגשויות אגו. ההמלצה למקרים שכאלה היא פשוט לא לתת להם את תשומת הלב שהם כל כך רוצים, ומשם הם כבר לא יפריעו לכם יותר.

מרקורי נכנס למזל בתולה, מיקום שבו הוא נמצא במיטבו. שם הוא מסוגל גם לתקן כל דבר, גם לאבחן נכון, גם להבחין וגם לכתוב בבירור את הממצאים שלו. מרקורי במזל בתולה עסוק בפרטי הפרטים ורוב הזמן הוא מתעצבן מזה ששאר המזלות לא מקפידים כמו שהוא מקפיד, לא קוראים את האותיות הקטנות, ולא עושים דברים בצורה המדוייקת שבה הוא רגיל לעשות אותם.

מרקורי מאט לקראת הנסיגה וזה נותן לכולנו הזדמנות לקחת נשימה, לעצור קצת את המירוץ ולהשלים את מה שהשארנו פתוח, לנקות קצת את תיבות המייל או אזורים אחרים במחשב. כדאי מאוד גם לגבות את המחשב כי עוד שבועיים יש סיכוי לנפילה נוספת של כמה מערכות. מרקורי בבתולה גם נותן לנו את היכולת לתקן מכשירים חשמליים, ובכלל לעשות קצת סדר בכל מה שלא הגענו אליו בשנים האחרונות מרוב שהיינו עסוקים בדברים אחרים.  

מרקורי בבתולה גם עסוק בנושאי בריאות, ויש סיכוי השבוע לדגש על הנושא הזה, אני מקווה שהוא יגיע רק מכם ולא איזה נסיון להפחיד אותנו מוירוסים חדשים.

הדבר שמרקורי בבתולה ממש מחבב זה תכנונים. לתכנן, לעשות רשימות, ולהתעסק בלעבור על הרשימות האלה. אז בין לבין תכנוני החופשות שלכם, זה שבוע שבו אפשר קצת להרחיב על מה שיגיע בשבועות הבאים. ההמלצה לשבוע הקרוב היא לנסות ולקחת לעצמכם רגעים נחמדים בים, בצל, בטיול או סתם בבית במזגן.

 

במזל תאומים שקשור למרקורי נמצאים יופיטר ומרס. מרס מתקרב ליופיטר לצמידות שתהיה מדוייקת ב-14.8. זה שילוב אנרגטי שמתאים בול לאולימפיאדה. הרצון לנצח, התחרות, הפעילות הספורטיבית, כזו שמשלבת אנשים מכל העולם. כל אלו תפורים בדיוק לזווית הזו. היא גם מתאימה מאוד לנסיעות לחו"ל, להרפתקאות, לצבירת חוויות של קיץ.

המקום בו הזווית הזו יכולה להיות בעייתית הוא כשיש הגזמה, במיוחד בהתמכרויות שזה הזמן שבו הן יוצאות משליטה.

ולכן, השמיים סידרו שמרס ויופיטר יהיו בזווית אתגרית לשבתאי שיכה בהם חזק וישפוך עליהם דלי מים קרים במקרה של הגזמה.

יופיטר בזווית אתגרית לשבתאי מעמת אותנו עם הנושא של צמצום מול התרחבות. איפה שיש גבולות הדוקים מדי, הם פוקעים. כמו מיתר שמתוח יותר מדי חזק, וכשמנגנים עליו הוא נקרע. איפה שיש התרחבות גדולה מדי ומהירה מדי, או הגזמה, המיתר נהיה רפוי והמנגינה מאבדת את ההרמוניה, אנחנו מזייפים, ואף אחד לא מקשיב לנו.

בפועל, זה שילוב שיכול להוריד את הריבית, ויחד איתה גם לחתוך בהוצאות על דברים יקרים ומיותרים. זה שילוב שבו אלו שלוקחים הלוואות כדי לממן אורח חיים ראוותני, מגלים שהשיטה כבר לא עובדת והגיע הזמן לשלם.

החיבור הקרוב הוא הראשון מבין שלושה שיתרחשו בשנה הקרובה. המפגש הבא ביניהם יהיה עוד חצי שנה בסוף דצמבר 24, ונראה ששם תתחיל מגמה כלכלית שיש בה הקלה. בינתיים יש את חצי השנה הקרובה שבה הנושא הכלכלי יעבור כמה תהפוכות.

במקום האישי, זו זווית שמעלה לפני השטח כמה התמכרויות שעולות יותר מדי ביוקר, גם כספית, גם במערכות יחסים וגם בבריאות. בחצי שנה הקרובה תהיה לכולנו קצת יותר משמעת עצמית פנימית להתמודד בצורה נכונה עם זה.

בינתיים, בכל זאת זה מרס, בכל זאת יש מלחמה, ולמזלנו השילוב של מרס ויופיטר יושב טוב על מפת המדינה, כך שיש מקום להתקדמות חיובית בכיוון. השמש בזווית חיובית אליהם בשבוע הקרוב מקבלת ונותנת זריקה של אופטימיות.

אוראנוס עדיין נמצא באזור של אלגול והוא ישאר שם לעוד כמה חודשים. לקראת סוף השבוע הקרוב ונוס באריה מגיעה לזווית אתגרית איתו. ונוס באריה אוהבת את אור הזרקורים, מכורה לתשומת לב, ועושה המון כדי לקבל אותה. זה יכול להיות חיובי כשהיא מארגנת מסיבות ושאר אירועים, זה יכול להיות בעייתי כשהיא עוברת לארגן פרובוקציות.

ונוס תהיה בזווית מדוייקת עם אוראנוס ביום שישי הבא, ה-2.8 ובימים שלפני יש פוטנציאל גבוה לקצרים במערכות יחסים, לניתוקים, לשינויים מפתיעים שמרגישים כמו דלי המים הקרים ממקודם. זו גם זווית שמשפיעה על דעת הקהל, על פופולריות וזו יכולה להשתנות בצורה מפתיעה וחדה בהפרש של כמה ימים.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם כריזמה, יש לכם תעוזה וגם קצת מזל. שבוע שבו יש לכם עודף מרץ ושווה לכם להשקיע אותו במקומות הנכונים. שבוע טוב להיכרויות חדשות.

מזל שור: שבוע שמתחיל נחמד וככל שהוא מתקדם מגיעים קצרים וניתוקים במערכות יחסים. שבוע שבו אתם נאלצים לשחרר קצת כדי שהמיתר לא יפקע, ולתת יותר חופש ועצמאות לאנשים מסביבכם.

מזל תאומים: שבוע שבו יש לכם מרץ, כריזמה, קצת מזל, ואפילו טיפה סבלנות. שבוע שבו רבים מכם יצליחו לתקן, לסדר ולארגן מחדש כמה דברים שנמאס לכם שהם עומדים ככה.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם מעדיפים לקחת את הזמן במזגן, אחרים בחופשות ואחרים מארגנים, מסדרים ומתקנים. שבוע שבו רבים מכם יכנסו למלחמות אגו ויש סיכוי שגם תצליחו לקבל את מה שמגיע לכם.

מזל אריה: שבוע שבו לכם יש את היתרון, אתם מקבלים זריקת מרץ נחמדה, מתמלאים באופטימיות. שבוע של ימי הולדת, שבוע של מסיבות, שבוע שבו אתם אלו שמצליחים לא למתוח את המיתר יותר מדי, אלא בדיוק במידה הנכונה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על יותר עצמאות, חופש, וביטוי היכולות האישיות היצירתיות שלכם.  

מזל בתולה: שבוע שבו היכולת שלכם להתמקד, לתקן ואז לשדרג מגיעה במלואה. שבוע שבו אתם מצליחים להגיע לכמה דברים שנשארו באוויר כבר הרבה זמן ולוקחים החלטות לגבי מה אתם משאירים ומה לא.

מזל מאזניים:  שבוע שמתחיל עם אווירה נחמדה, אבל ככל שהוא מתקדם אתם נאלצים להתמודד עם אנשים מסביבכם שדורשים יותר עצמאות, ניתוקים פתאומיים ורכילות שחוזרת אליכם בבומרנג.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם רצים קדימה ומהר, רבים מכם מעדיפים לצאת לחופש, או יותר עצמאות. שבוע שבו אלו מכם שמגזימים יתקלו בבעיה, אלו מכם שמצמצמים יותר מדי, גם יתמודדו עם ההשלכות.  

מזל קשת: שבוע שנותן לכם זריקת מרץ, יותר נחישות, ואמונה בעצמכם. שבוע שבו עדיף שתעשו יותר ספורט, וגם שווה לנצל אותו להזיז נושאים שהשארתם באוויר בשנה האחרונה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם, שבד"כ מצמצמים מתמודדים עם התרחבות, עם קצת בזבוז, עם יותר תנועה ועם מיתר שמשתחרר קצת, אבל אז הנגינה שלו דווקא משתפרת.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים גם עם הנושא של האיזון הנכון בין מתוח מדי למשוחרר מדי, וגם עם הפתעות במערכות יחסים, ובין לבין גם עם יותר עבודה.

מזל דגים: שבוע שנותן לכם יותר אנרגיה, דחיפה לנסות יותר, להעיז יותר, לאכול יותר ובקיצור – יותר. שמקביל מגיעה התמודדות עם אלו מכם שיש להם נטייה להגזמה או התמכרות שהופכת לבעייתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.