שבוע שמביא איתו שינויים שנראים קטנים, ולאט לאט אנחנו מבינים עד כמה הם גדולים. במהלך השבוע יופיטר, המיטיב הגדול יהיה בצמידות לשמש של מפת המדינה. זו השפעה שיכולה להוציא מפרופורציות עם חשיבה חיובית מדי, ותקוות גבוהות מדי, אבל נראה לי שאחרי כל מה שעברנו נדע לקחת את מעט הטוב שמגיע ולא לבזבז את זה על אשליות גרנדיוזיות.

עוד השבוע, מרקורי בהילוך ישיר. חסר סבלנות, מוכן לנסות דברים חדשים ואין לו בעיה להלחם אם צריך.

ההשפעה החשובה של השבוע מגיעה ממרס ומונוס, שניהם נכנסים למזלות הבית שלהם, איפה שהם חזקים במיוחד ותחושת חוסר האונים והיאוש מתחלפות בעשייה, בניה, תגובה. שבוע שבו יוצאים מההלם.

ביום שלישי בערב עם מרס שיוצא ממזל דגים ונכנס למזל טלה. מרס במזל טלה לא סופג בשקט, להפך הוא מתקיף ראשון. מרס יהיה במזל טלה למשך החודש וחצי הקרובים עד ל-9.6. מרס גם מהיר יחסית לעצמו וזה מוסיף על אווירת חוסר הסבלנות. באופן אישי, נצלו את החודש הקרוב לעשות משהו שחשוב לכם, להוציא לפועל איזה תכנון שנתקע עד עכשיו. יש דחיפה יפה ושווה לנצל אותה.

שימו לב שמדובר במרס, ולכן חשוב שתהיה לכם מטרה ברורה אחת. מרס (כמו הרבה גברים) לא מסוגל לעשות שניים או שלושה דברים במכה אחת. אם מנסים לעשות יותר מדבר אחד אתם תשארו עם חצאי פרוייקטים לא גמורים, וזה משהו שכולנו מכירים. ולכן הפעם הזו תבחרו משהו אחד ורוצו איתו עד הסוף. רוב הסיכויים שיצליח לכם ואולי גם ישתלם.

והגענו לחלק של המשתלם, ונוס נכנסת למזל שור, מיקום שבו היא מחושבת כלכלית, יודעת איפה להשקיע ואיפה לא, ויש לה את היכולת להעלות את הערך של מה שהיא נוגעת בו לאורך זמן.

בימים שני עד רביעי ונוס תהיה בזווית אתגרית לפלוטו וזו זווית שתמיד מדברת על כסף, ועל הצדדים המכוערים יותר שקשורים בו. זו גם זווית שממנה יכולה להתחיל פעולה צבאית, אבל הסיכוי גבוה יותר לעוד כאוס פוליטי. בד"כ הזווית הזו מובילה להתפטרויות ו/או מעברים אצל פוליטיקאים מובילים.

מבחינה אישית הזווית הזו יכולה לשחרר אתכם. למי שעוד היו ציפיות לשקם מערכות יחסים, הציפיות האלה יתפוגגו השבוע, רק שהפעם בצורה החיובית, שחרור של הציפיה גם משחרר את הכעס והמרירות ונהיה ברור יותר שלפעמים אין כימיה בין אנשים, או שאין תחומי עניין משותפים, ומהמקום הזה שבו מבינים שאין באמת דבק שיחזיק את היחסים – משחררים אותם באהבה.

עוד השבוע, יופיטר אמנם כבר עבר את אוראנוס, אבל עדיין ההשפעה הזו עם התנופה ממשיכה. האווירה השבוע שונה לגמרי משבוע שעבר עם דגש על עתיד, במקום לנסות ולהיאחז בעבר. במהלך השבוע יהיה מעניין לראות איך נסיונות להתנהל כמו ב-2019 פשוט לא יצלחו, וכולנו נהיה חייבים להגיב בצורה אחרת, כזו שמתאימה לעכשיו, אולי למה שיתאים עוד שנה.

נפטון מגיע השבוע למעלה האחרונה של מזל דגים מיקום שבו הוא מסוגל להרעיד את האדמה, לגרום להצפות ובכלל להביא לאקלים שנראה שהשתגע. זה לא רק טמפרטורות גבוהות שמגיעות, אלו גם טמפרטורות נמוכות – והנדנדה ביניהם תשפיע מאוד על התוצרת החקלאית הכלל עולמית ועל המחירים ….

רוב השבוע השמש במזל שור בזווית חיובית לשבתאי במזל דגים, ועם כל התנופה שמגיעה, זה שילוב שמשאיר את הרגליים על הקרקע ואפילו יכול להוריד קצת את גובה הלהבות.

לקראת יום העצמאות אוראנוס יגיע לזוית מדוייקת עם השמש של מפת המדינה ואני חוזרת ומזכירה שבראיה היסטורית זו זווית שמובילה להסכמים.

טיפ חשוב לחודש הקרוב: יש אווירה שבה מי שיש לו את הסבלנות והולך אל המטרה בקצב שפוי מגיע אליה מהר יותר מאשר כל אלו שמנסים למהר, לעגל פינות או לקצר תהליכים. זו אווירה שבה נסיונות להאיץ מובילים לטעויות ועולים יותר זמן וכסף מאשר פשוט ללכת.

 

קורס מתקדמים

קורס מתקדמים - קורס החיזוי יפתח אחרי פסח. הוא יהיה בימי רביעי ב-19:00 בזום עם הקלטות למשתתפים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתעוררים, נכנסים לפעולה ויש לכם כזו תנופה משולבת עם אמונה מחודשת בעצמכם כך שזה שבוע שבו תוכלו להשיג המון. נסו שלא להתפזר, אלא לכוון למטרה מדוייקת.

מזל שור: שבוע שבו לכמה רגעים נראה שיש כיוון ושיש סיבה לכל דבר ושיש גם תוצאה הגיונית לכל פעולה. שבוע שמביא איתו תנופה וברכות ואווירה שיותר מתאימה לימי הולדת.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם קצת מזל, דלתות שנפתחות וגם יותר אומץ ומאמץ מצדכם להשאיר אותן פתוחות.

מזל תאומים: שבוע שבו התנופה שלכם חוזרת ויחד איתה גם הרצון לנסות דברים חדשים, להוציא לפועל את כל מה שתקוע וחוסר סבלנות. שימו לב לעצה שנתתי, אל תתפזרו לכמה כיוונים, לכו על משהו אחד ברור ורוב הסיכויים שיצליח לכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתעודדים, וגם לכם שווה לכוון למשהו אחד ברור במקום לפזר את התנופה שיש לכמה כיוונים שונים. שבוע טוב למערכות יחסים.  

מזל אריה: שבוע שבו אתם פשוט ממשיכים כרגיל, התנופה נמצאת אצל מזלות אחרים ואתם בשלב הבא, אתם בשלב שבו ברור לכם איפה המיקוד שלכם ואתם ממשיכים להשקיע שם. היתרון שלכם השבוע הוא שלכם יש סבלנות.

מזל בתולה: שבוע שבו התנופה מגיעה גם אליכם, בשילוב עם חוסר הסבלנות ויותר ערנות אתם מוציאים לפועל את כל מה שנתקע בחודש האחרון. שבוע שבו גם לכם כדאי לכוון טוב ולא להתפזר על כמה דברים שונים.

מזל מאזניים:  בתחילת השבוע אתם אלו שמשחררים יחסים שהסתיימו באהבה, בהמשך השבוע אתם נהנים מהשקט שזה מביא, ומשקיעים יותר במערכות היחסים שיש לכם.

מזל עקרב: שבוע שבו התנופה שלכם חוזרת, וגם אתם מנסים לעשות יותר מדי בפחות מדי זמן. שבוע שמביא איתו את האומץ לנסות דברים שעד עכשיו יסיתם להימנע מהם.

מזל קשת: שבוע שבו התנופה ממשיכה, ושימו לב, התנופה תמשך עוד בערך שבועיים ואז היא תתחיל להעצר ולכן אם יש לכם דברים חשובים, אל תחכו איתם. גם השבוע יש לכם יותר אומץ ששווה לנצל אותו.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם ממשיכים כרגיל ולא מבינים למה כולם מסביבכם מעלים הילוך. שבוע שבו המתינות שלכם היא זו שתאזן את כל הטעויות של הממהרים מסביבכם.

מזל דלי: שבוע שבו התנופה שלכם מתחילה להרגע ועכשיו זה הזמן להמשיך על אש נמוכה יותר את כל מה שהתחלתם בשבועות האחרונים. שבוע שבו מי מכם שתהיה לו הסבלנות יגלה שהוא מגיע מהר יותר אל המטרה מאשר מי שמנסה למהר ועושה המון טעויות.

מזל דגים: שבוע שבו התנופה שלכם קצת נעצרת והנדנדה של מצבי הרוח מקצינה יותר מהרגיל. שבוע שבו ללכת בדרך בשקט, גם אם זה מרגיש משעמם, עדיף על נסיונות לקצר תהליכים או לעקוף תורים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.