השבוע הקרוב מביא איתו אווירה של לא כאן, לא שם, ובשום מקום. תוך כדי האווירה הזו, רבים מכם יקבלו בהירות חדשה על מה זה כאן, מה זה שם ואיזה מקום הוא המקום שלכם. זה שבוע עם פער בלתי נתפס בין מה שיהיה בחדשות לבין ההרגשה הפנימית שלכם, ולכן אני מזכירה לכם שלא חייבים להיתפס להפחדות הבלתי פוסקות שיהיו השבוע באמצעי התקשורת.

כניסת פלוטו לדלי כאילו מנענעת את מוקדי הכוח שמרגישים שחלק מהשליטה שלהם נשמטת מידיהם. לכן הם יפעילו עוד כוח ועוד טקטיקות הפחדה כדי לשמור על המקום שלהם. החלק שלכם הוא פשוט להתמקד במקום שהוא שלכם, להשקיע בו, ויותר מזה – להנות ממנו.

השבוע, השמש במזל דלי בלי זוויות משמעותיות. הדגש החדש על מזל דלי מעביר את תשומת הלב אל המלז שבעיני הוא בין הפחות מובנים על פני גלגל המזלות. מזל דלי הוא מזל אוויר והוא מזל יציב. בטבע, אם יש אוויר שעומד מדובר במצב של שרב, אבל במזל דלי האוויר העומד הוא בד"כ צונן, קר ומרוחק. בני ובנות המזל מתחלקים לאלו שנמצאים תחת השפעת אוראנוס ואלו שתחת השפעת שבתאי. האוראניים מדגישים את המקום האינדיבידואלי, הולכים בדרך משל עצמם. לא מובנים למשפחתם ומאוד אהובים על חבריהם. רבים מהם מגלים תוך כדי שהם עוברים מעבודה לעבודה שהם חלוצים בתחומי העיסוק האלה. כשהתחום שלהם הופך לנחלת הכלל, הם כבר משתעממים וממשיכים הלאה. ישנם גם האוראניים, הצעירים יחסית שמתמודדים עם תסמונות חברתיות רגשיות למיניהן. גאונים בתחום מסויים, אבל חסרי אונים בתחומים אחרים.

השבתאיים מעדיפים להישאר במקומות העבודה הבטוחים שלהם ולבלות כמה שיותר זמן בחלומות בהקיץ, או באסקפיזם מכל סוג שיש. קצת מנותקים מהגוף שלהם ורגש מפחיד אותם. עליהם נאמר – אזרחים למופת, רק אל תצפו מהם לאמפתיה.

ישנם את אלו שמשלבים בין השניים ומוסיפים גם רגש ואז מקבלים את אלו שיוצאים מגדרם כדי לעזור לאחרים, הרוח החיה של כל קבוצת חברים או משפחה מורחבת.

דרך אחת לאזן את האנרגיה של פלוטו בדלי היא על ידי דגש על מזל אריה והיכולת שלו לחגוג את החיים. כל אחד ואחת מאיתנו נהנה מהחיים בדרך אחרת, וכל כך חשוב לתחזק את האווירה הזו כי היא זו שתוביל אל המתנות של פלוטו בדלי ותשמור עליכם מפני נפילה למקום קיצוני.

המקום הקיצוני מתואר בספרות הפסיכולוגית כ-idae fix. רעיון או דעה שמישהו או מישהי תקועים בהם ולא משנה כמה המציאות מוכיחה אחרת, הם לא מוכנים לזוז משם.

לכולנו יש כמה הנחות מוצא מקובעות לגבי החיים, טוב ורע, נכון ולא נכון וכו'. המשימה של פלוטו בדלי ב-20 השנים הבאות היא לרסק כמה מאלו. השבוע, המגמה תהיה לאחוז בהן אפילו חזק יותר, ולכפות אותן בכוח על כל מי שלא מסכים איתן.

הדרך של החודש הקרוב להתמודד עם הקיצוניות הזו היא על ידי התקבעות על הרעיון של לחיות את החיים, אם אפשר אז גם לחגוג אותם ובעיקר לא לנסות להתווכח או לשנות דעה של מישהו שתקוע עמוק בתוכה. הדרך להתמודדות איתם היא על ידי אי שיתוף פעולה. לא להתווכח ובמקביל גם לא לתת להם את מה שהם רוצים.

עוד השבוע, מרקורי מתרחק ממרס במזל גדי, שניהם עסוקים בעיקר בעבודה. שניהם בזווית הרמונית עם אוראנוס מנסים לסחוף לדעות שלהם ולכן יהיה קצת קשה יותר שלא לשתף פעולה.

במהלך השבוע הפלנטות שיכולות להביא חיבור לרגש לא ממש מעורבות ולכן תהיה תחושה של קור, של ניתוק, של אפרוריות. את החמימות והאור תוכלו לייצר מתוך תוככם ואני ממליצה להתאמן במקובעות רעיונית שבה אתם מתחברים למקור של אור פנימי וממנו מחממים את עצמכם ואת סביבתכם.

השבוע, כשכולנו מתרגלים לאווירה של פלוטו במזל דלי יכולה להיות נטייה לחשוב הרבה יותר מדי על ריק. יכולה להגיע גם הנטייה להסתגר ולהתמרמר. ויש תדלוק מחודש של נושא המהפכות החברתיות, עם הקמה של עוד ועוד קבוצות מכל הסוגים ומכל קצוות הקשת שלפחות יתנו מקום לאלו שמרגישים שהם איבדו את מקומם.

נקודת האור והשפיות של השבוע היא ונוס במזל גדי בזוויות הרמוניות עם שבתאי בדגים ועם יופיטר בשור היא עוזרת לנו להשאר מקורקעים, להתמודד גם עם המציאות ולדעת לקחת את פסקי הזמן ממנה בצורה מתונה ונכונה.  

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם נסחפים בקלות, והשאלה היא לאן. רבים מכם פשוט יסחפו לתוך עבודה, ושאר הדברים שמעניינים אתכם. שימו לב לויכוחים השבוע, במיוחד אלו שבהם מאשימים אתכם במקובעות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מנסים לצאת בסדר עם כל מי שמנסה לקבל את התמיכה שלכם, ומגלים שלפעמים לדבר פחות ולעשות יותר זו הדרך להגיע לשם. שבוע טוב למערכות יחסים.  

מזל תאומים: שבוע שמתחיל עם ויכוחים אינסופיים על מהי המציאות ואיך היא צריכה להיות. ממשיך עם יותר דגש על עשיית מציאות מאשר דיבורים עליה.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה שבה אתם קצת הולכים לאיבוד. תחושת הקור, והויכוחים על מי צודק כבר נמאסים עליכם. במקרה שלכם חשוב במיוחד שתחגגו קצת את החיים, גם אם אין לכם מצב רוח.

מזל אריה: שבוע שבו היכולת שלכם לראות את המציאות וגם לחגוג אותה חשובה במיוחד. שבוע שבו האתגר המוביל הוא התמודדות עם אלו שמתעלמים מכם ואיך אתם פשוט ממשיכים בשלכם למרות זאת.

מזל בתולה: שבוע שבו הצד הביקורתי שלכם יוצא החוצה ויכול קצת להיסחף ולהגזים. שימו לב לצורה שבה אתם מנסחים את ההצעות לשיפור שלכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מנסים לשמור על איזושהי יציבות, וככל שהשבוע ממשיך כך אתם מבינים שמה שלכם נראה יציב, לאחרים נראה כמו תקיעות שנמאס להם ממנה.

מזל עקרב: שבוע עם אווירה שאיתה אתם מסתדרים יחסית בקלות. אתם מבינים את המקובעות הרעיונית, אתם גם יודעים איך להתמיר אותה, אבל השבוע נראה שרובכם מעדיפים להישאר בה, אפילו להתעקש עליה, אני מקווה שלא בכוח.

מזל קשת: שבוע שבו אתם היחידים שלא נתקעים במקום מקובע, ולכן אתם תרגישו קצת פחות מחוברים. רובכם תהנו מהמקום הגמיש יחסית הזה, עם אפילו קצת מזל שמגיע מהיכולת שלכם לעשות התאמות.

מזל גדי: שבוע של שלוש פלנטות במזל שלכם נותן לכם יותר כוחות מהרגיל. אתם גם אלו שיחסית מבינים ויודעים מהו המקום שלכם, איך לשמור עליו, וגם קצת להנות ממנו. שבוע טוב למערכות יחסים.

מזל דלי: ימי ההולדת נחגגים ואתם מתמודדים עם מצב שבו הייתם רגילים להיות בצד עם כמה חברים ופתאום אתם במרכז מוקפים בהמון אנשים. שבוע שבו תגלו שהאחריות עוברת לידיים שלכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תלמדו איך לעמוד במרכז, איך להתמודד עם תשומת לב, ואיך להנות ממנה.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מנסים לשלב בין האסקפיזם לבין המציאות ורוב הזמן זה יעבוד לכם. שבוע טוב למערכות יחסים, במיוחד אלו שקשורות בעבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.