שבוע עם שלל נסיגות ותחושה שאנחנו תקועים, שאולי היא עדיפה על פני התחושה של הידרדרות. שבוע שעבר ציינתי שבשבועיים הקרובים החולשה יוצאת החוצה. פלוטו בגדי שם דגש על כוחניות, והדגש עדיין שם, אבל יש מצב כוכבים בשמיים שבו רוב הפלנטות חלשות יחסית לעצמן, כך שאלו שתמיד מרגישים חלשים פתאום יהיו בעמדה שהם לא מכירים – עמדה שבה הם מתנהלים יותר בקלות מאלו שנחשבים לחזקים. המגמה הזו ממשיכה ומתחזקת גם השבוע.

בתחילת השבוע השמש פוגשת את שבתאי בזווית אתגרית. זו זווית שמבהירה עד כמה יש פער בין מה שחשבנו למה שיש לנו במציאות. זווית שבה סמכויות מתנגשות וכולנו כבר לא יודעים למי להקשיב. זה כמו כמו שהבוס שלכם רב עם הבוס שלו ואתם תקועים באמצע ומשלמים את המחיר על משהו שבכלל לא קשור אליכם.

המולות של השמש עם שבתאי מסמלת את אמצע נסיגת שבתאי כשהוא הופך מכוכב בוקר לכוכב ערב. זה הזמן שבו הוא זורח עם השקיעה וניתן לראות אותו כל הלילה (כמו ירח מלא). באופן אישי מגיעה התמודדות עם תחושה של זהות (שמש). מי שאנחנו ומי שאנחנו רוצים להיות מתנגשים עם מחויבויות ותיוגים שאחרים שמו עלינו. גם אם בד"כ אנחנו מנסים להתעלם מהם – השבוע לא נוכל לעשות את זה.

ונוס מתחילה להאט לקראת סיום הנסיגה שלה שתתרחש בשבוע הבא. בחודש וחצי האחרונים רבים מאיתנו עברו משברים במערכות יחסים זוגיות, וגם משפחתיות בין דוריות. השבוע הקרוב יביא איתו הזדמנויות לראות איך המהפכים האלו שינו את נקודת המבט האישית. האתגר בשבועות הקרובים יהיה לנסות לשלב את התובנות החדשות בתוך החיים שיש כרגע, וזה לא יהיה פשוט.

ונוס בזווית אתגרית ליופיטר. היא בעצירה של סוף נסיגה, יופיטר בעצירה שלקראת תחילת נסיגה ושניהם ביחד מטלטלים את הכלכלה. הזווית הזו ממשיכה את המגמה של לא לחשוב קדימה, אלא להמשך בגישה של "אכול ושתה כי מחר נמות" ועד שהיא תסתיים לקראת ראש השנה כבר יהיו הרבה פחות חסכונות, ורבים שלא יהיה להם מאיפה לכסות את האשראי שהם קיבלו.  

מרס עובר למזל מאזנים ביום שני, מקום שבו הוא נחשב לירוד. מרס "עובד" טוב כשהוא מכוון למטרה אחת ולא מעניין אותו ההשלכות או התוצאות של המטרה הזו. חייבת לציין שכפי שהבנתם שכשמרס עובד טוב הוא יכול להוביל ללא מעט אלימות ופשיעה מדויקת ומכוונת. מרס במזל מאזניים מנסה להתחשב בשני צדדים מנוגדים וכך קצת מאבד את העוקץ שלו. בפועל זו אווירה שבה מנהלים משאים ומתנים בלי סוף, דיונים על גבי דיונים שבהם מחליטים שלא להחליט. מרס יהיה במזל מאזניים בחודשיים הקרובים. בשבועיים הקרובים מרס יהיה גם ללא זוויות, מה שמשאיר אותו עוד יותר חסר כיוון ברור. בד"כ זה מצב שבו יש המון תסכול עם תחושה של עמידה במקום – אבל בתקופה הזו זה דווקא מבורך.

לקראת החגים המתקרבים לפחות השבוע הקרוב מחזיר איתו את הרצון להוסיף יופי לחיים. אחת המגמות של השנתיים הקרובות תהיה של עוד יותר תשומת לב למראה חיצוני ולעשות יותר למען מראה אסתטי. למי ששאל, מהשבוע הקרוב אפשר לחזור לטיפולי יופי, ולתכנן את הקניות היותר יקרות שאולי כבר נראות פחות אטרקטיביות.

שבוע שיש בו אווירה של רשימות של דברים שצריך לעשות, להספיק ולהגיע אליהם. עם נסיגת מרקורי מתווספים לרשימה הזו עוד ועוד דברים. מרקורי בנסיגה במזל בתולה שבו הוא נחשב לחזק ולכן היא טיפה פחות מורגשת מבד"כ. עדיין, זה השבוע שבו בינים מה חייבים לתקן או להחליף וזה מצטרף לבעיית התזרים עם נסיונות למצוא דרכים זולות ופשוטות יותר להגיע לתוצאה יפה.

שבוע מעניין שבו אלו שנחשבים לחזקים פתאום מתגלים כחסרי אונים ואלה שבד"כ לא סופרים אותם מגלים שיש להם המון מה להציע.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מנהלים המון דיונים שלא מגיעים לשום מקום. התחושה היא שאתם רוצים גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. שבוע טוב לכל מה שקשור בנושאי יופי.

מזל שור: שבוע שמרגיש תקוע, רק שהתחושה הזו דווקא מרגיעה אתכם קצת, פתאום שום דבר לא דחוף יותר מדי, ואפשר לקחת נשימה. שבוע שבו ההוצאות כבר יוצאות משליטה ואתם מנסים למצוא דרכים לעצור אותן.

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי, והרשימות שלכם גדלות מיום ליום. אתם מנסים להגיע לכמה שיותר דברים, ומגלים שעם כל משימה שהשלמתם, פתאום נהיות שתיים חדשות שלא חשבתם עליהן קודם.

מזל סרטן: שבוע של סידורים, ארגונים ואז עוד כמה דברים שבהם אתם עוזרים קצת. שבוע שבו יהיו רבים שירגישו חסרי אונים ואתם אלו שתתנו להם את התמיכה. שבוע של התמודדות עם סמכויות כשאתם מגלים שאיכשהו למדתם לעמוד על שלכם.

מזל אריה: שבוע שממשיך את מגמת הלעבור על הרשימה ולהגיע לכמה שיותר דברים שרשומים בה. בלי לשים לב ומרוב שאתם עסוקים, מערכות היחסים מתחילות להשתפר מעצמן.

מזל בתולה: שבוע שמתחיל עם התמודדות לא פשוטה מול אנשים שלא מוכנים לראות אתכם כמו שאתם, אלא מחזיקים בדעות קדומות ולא מוכנים לשחרר אותם. שבוע של המון תיקונים, סידורים, רשימות בלתי נגמרות וגם ההבנה שכשכולם חסרי אונים לכם יש את התשובה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של קבלת יותר אחריות. שנה שמתאימה להתמחות ומיקוד בנושא אחד (במקום בכמה נושאים) שבו תוכלו להתקדם מקצועית.  

מזל מאזניים:  מרס נכנס למזל שלכם ושולח אתכם לנסות לעשות יותר מדי בפחות מדי זמן. שבוע שבו הכוחות מתחילים לחזור, אבל קשה לכם לגייס שיתוף פעולה גם מאלו שתמיד היו שם לצדכם. שבוע שבו הרצון שלכם ליותר יופי מתנגש עם המציאות הכלכלית.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מנסים להתחשב בשני צדדים מנוגדים ומגלים שלפעמים זה בלתי אפשרי. רוב הסיכויים שתסרבו לבחור צד ותעדיפו לפנות הצידה ולנסות לפגוש אנשים חדשים. בחודשיים הקרובים יש סיכוי גבוה להתחלה של זוגיות למי שמחפש.

מזל קשת: שבוע שבו התנופה שלכם מתחילה להעצר ורבים מכם דווקא מברכים על ההזדמנות לקחת נשימה ולהבין שלא תמיד חייבים לרוץ קדימה. שבוע שבו אתם מתפנים להיות יותר במערכות היחסים שלכם או בנסיון לייצר כאלה.

מזל גדי: שבוע שמתחיל עם התמודדות עם כמה פחדים ואנשים שהעדפתם להימנע מלהתמודד איתם ופתאום אתם מגלים שהחששות שלכם היו מוגזמים ושיש לכם את התשובה ואת הדרך לעמוד לטובת מה ומי שחשובים לכם.

מזל דלי: שבוע שבו כאילו נפתח זרקור ומאיר עליכם ואתם מתמודדים עם ההבנה שמי שאתם או רוצים להיות זה לא מה שאחרים חושבים עליכם. רבים מכם יקחו צעד הצידה כדי לנסות לגשר על הפער.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים גם עם סמכויות שלא מכירות בערככם, גם עם הוצאות שהולכות וגדלות ותחושה של רצון לברוח מהכל. שבוע שבו עדיף להתמודד עם כל מה שאפשר ולא לנסות לדחות, בטח שלא להתחמק כי אלו פשוט יעלו יותר ביוקר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.