שבוע של אווירה של מזל קשת שמבלבלת את כולנו עוד יותר. מזל עקרב מאחורינו ובמזל קשת מחפשים את הדבר הבא שיעבוד. דגש על המילה מחפשים.

מזל קשת מעדיף שלא להתחייב, כי ברגע שבו הוא לוקח את ההתחייבות ואת האחריות הוא בעצם מבטל את כל האפשרויות הנוספות. קשת כל כך אוהב חופש ולכן הוא מעדיף לשמור את האופציות פתוחות. הרבה פעמים מתקשה להתמיד כי אולי יש משהו טוב יותר. השבוע הקרוב הוא במגמה של לבדוק אפשרויות ולאו דווקא לבחור במשהו מהן.

במזל קשת לומדים איך לכוון. תחשבו על הסמל של הקשת, זה שרוכב על הסוס ויורה חיצים. הקשת לומד גם איך לרכב על הסוס בלי ידיים וגם איך לכוון את החיצים שיפגעו. המשמעות הרוחנית מוסיפה לשני הקודמים את המטרה. למצוא את המטרה וללמוד לכוון  אליה. המזל הבא, מזל גדי כבר יודע איך לסמן את המטרות והוא מטפס אליהן בקצב שלו.

בינתיים השבוע היכולת של מזל קשת לקוות לנס, לסימן משמיים שיראה לו את המטרה ואולי גם יכוון את החץ אליה. בינתיים, הזמן עובר והוא ממשיך לקוות.

 

בתחילת השבוע מרקורי במזל קשת יהיה בזווית אתגרית עם נפטון במזל דגים. זו זווית של בלבול אדיר: מצד אחד מרקורי בקשת מעדיף חלומות, כמיהות, רצונות והגזמות על פני עובדות. הוא פוגש את נפטון שגם לא מאמין לעובדות והן לא מעניינות אותו. הם מבלבלים אחד את השני, מערבלים את הרגשות ובפועל חוץ מלקשקש הם לא עושים יותר מדי. זו זווית שלא תורמת למשאים ומתנים או קביעה והשגה של מטרות. היא נהדרת לאומנות או לרוחניות.

היתרון הוא שבתוך כל הכאוס הזה, מה שמוגדר כלוחמה פסיכולוגית כבר לא עובד. לקראת הסופ"ש מרקורי יכנס למזל גדי ושם כבר יתחילו דיבורים ענייניים יותר וברורים יותר.

השמש במזל קשת מתרחקת ממרס ונמצאת בזווית של "זרות" עם השליט שלה, יופיטר במזל שור. זווית של 150 היא כזו שבה החיבור לא עובד. זוויות הרמוניות מראות על שיתוף פעולה, דיסהרמוניות על מאבק או ההפך משיתוף פעולה. זווית של 150 היא לא זה ולא זה. התחושה היא של תקיעות.

עקרונית גם מזל שור וגם מזל קשת אוהבים להתרחב, לגדול, שניהם בד"כ רוצים שיהיה יותר ממה שיש. אבל הם לא מתחברים כי הקצב והדגש שונים. למזל שור יש קצב איטי יחסית, לקשת המהיר יחסית, אין סבלנות. במזל שור הדגש הוא על החומריות, על מה יש או אין ביד. מזל קשת יהמר על מה שיש לו כדי לחלום על יותר, מזל שור שקול, מדוד ושונא הימורים, מעדיף ללכת על בטוח.  

במזל קשת הדגש הוא על הרעיון, הנרטיב, החיפוש. מזל שור מעדיף שלא להתעסק עם רעיונות, סיפורים או נרטיבים אלא עם המציאות שהוא רואה מול העיניים שלו באותו הרגע.

וזו תהיה התחושה השבוע, כזו שבה לא מצליחים לחבר בין הדגשים שונים, כזו שבה מנסים לאזן בין רכיבה, לימודי קליעה ואולי בכלל לא רואים את המטרה. כזו שבה כולם מדברים, מטיפים ואף אחד לא מקשיב.

עוד השבוע, ונוס במאזניים עוברת דרך נקודת זנב הדרקון. בד"כ מעבר שכזה קשור בעיקר למצב הרוח, וכמעט שלא מתרחשים איתו אירועים. שילוב של ונוס עם זנב דרקון מראה על ויתורים מאוד גדולים, ועל פרידה מהסוג השקט. למה הכוונה. ישנם זוגות שמתישהו מפסיקים לריב, גם משתדלים שלא להיות ביחד באותו המקום, והם כאילו נשארו ביחד, כשבפועל הם מנהלים חיים נפרדים לגמרי.

ונוס גם תהיה בזווית של 150 עם אוראנוס בשור, וזה יוסיף על הדינמיקה שבה לכאורה נראה שהכל בסדר, וגם אין לאף אחד כוח או רצון לעבור הלאה או להחליט מה שייך למי ולכן פשוט מתעלמים אחד מהשני.

מזל קשת גם קשור לאמונה ואיך היא יכולה לפתוח או לסגור חיבור לעולמות עליונים. פלוטו יכנס למזל דלי בינואר ויביא איתו משבר אמונה כלל עולמי. החודש הקרוב יביא איתו את התגברות הזרמים שיוצאים לחיפוש רוחני אישי. לא תהיה התלכדות של זרם אחד שיסחוף רבים או המונים. להפך, המגמה היא של פיזור ויציאה מנוקשות ומאחידות.

מפת הירח המלא של יום שני נותנת דגש על תחושת הפיזור והבלבול, יציאה מתוך דוגמות נוקשות, אבל עדיין אין מה שיחליף אותם. מרס ברום השמיים באזורנו בזמן הירח המלא ממשיך להילחם, אבל הוא עסוק יותר במלחמות התודעה שבהן אין באמת מנצחים או מפסידים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתפזרים, לא מפסיקים לספר סיפורים, ומוצאים את עצמכם מחפשים. כל הזמן מחפשים משהו, ולא תמיד בכלל ברור מה אתם מחפשים.

מזל שור: שבוע של ויתורים שמביאים איתם שקט יחסי וגם תחושה של ריקנות לא ברורה. שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של ההתעלמות השקטה.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם הראשונים להתבלבל ולבלבל. כבר לא ברור לכם לאן ואיך אתם מכוונים, מהן העובדות ולמה אתם כל כך עייפים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם לא מוצאים את עצמכם. רבים מכם ירגישו שאתם מנסים לחבר בין הרצונות והאנשים והסיפורים שפשוט לא מתחברים, וכנראה שתמשיכו לנסות.

מזל אריה: שבוע שבו אתם בחיפוש, בעיקר רוחני, שבו במקום להאחז בצורה נוקשה במה שמוכר לכם, אתם נהיים גמישים יותר. בין לבין, אתם אלו שמלמדים אחרים איך לכוון נכון אל המטרה.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שבה אתם בתחושה שאתם הולכים קצת לאיבוד. שבוע שבו אין לכם כוח, וגם לא סבלנות לעוד ועוד סיפורים, ובין לבין אתם גם בכלל לא בטוחים שאתם נמצאים בדרך למטרה הנכונה לכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם פשוט מוותרים, זזים הצידה, ולא מבינים למה לא עשיתם את זה לפני שנים. שבוע שמביא איתו תחושה של ריקנות בלתי מוסברת.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מחפשים, ואז מחפשים עוד קצת. שבוע שבו אתם מתפזרים לכמה כיוונים, ובעיקר רוצים יותר חופש, חולמים על עתיד טוב יותר ומקווים לטוב.

מזל קשת: שבוע שבו כשכל שאר המזלות מתנהגים כמוכם, אתם אלו שמתפכחים, אתם אלו שלא חיים בתקוות, ואתם אלו שבאמת מתאמנים בלכוון אל המטרה.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם יותר תחושת חופש והתעמקות בצד הרוחני של החיים.

מזל גדי: שבוע שבו הדרך כאילו נפתחת לפניכם וכל מה שנשאר לכם הוא ללכת בה, שבוע שבו היכולת שלכם לקחת החלטה ולהתמיד בה מאוד משתלמת לכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם לא מצליחים לחבר בין הרצון ליותר חופש לבין הרצון ליותר אחריות. שבוע שבו אתם נקרעים בין להחזיק באמונה לבין לחפש משהו אחר.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתחילים להתעודד, המטרות שלכם אולי לא ברורות לגמרי, אבל הדרך לפחות פתוחה לפניכם.

שבוע טוב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.