שבוע שמעלה את מפלס האמוציות והכאוס לגבהים חדשים. שבוע שגם בו לא מצליחים להחליט על שום דבר, ויש אווירה שבה זזים לכמה כיוונים בו זמנית ולכן נהיית מערבולת.

המוקד של השבוע הוא מולד הירח במזל סרטן ביום רביעי בבוקר. האווירה שמגיעה איתו היא כזו של המון רגש ואז עוד קצת אמוציות, ותבלין של אגו כדי שמערכות היחסים האישיות והקרובות יתערבלו להם. מזל סרטן הוא מהאיכות היוזמת, אז לפחות מהמקום האישי, ירגיש כאילו הסכר נפרץ ואפשר להתחיל לזוז, השאלה היא לאן.

בד"כ מזל סרטן מביא איתו את החיבור שמתחיל עם חיבור משפחתי ומשם ממשיך לחיבור של עמים או מדינות. זו אנרגיה שבד"כ מחזקת את תחושת הזהות ואת תחושת השייכות – כך שמדברים בשפה של אנחנו, כשהאני האישי שמח להיות חלק מהמשפחה, השבט, החברה והכלל. רק שהשנה הזו, עם גלי התודעה שלא מרפים, אלא רק מתחזקים, והאווירה של הפוך על הפוך – מולד הירח בסרטן שבד"כ מדביק אנשים ביחד, מצליח לפורר את הדבק – במיוחד דבק שנלקח כמובן מאליו.

הדבק שמחבר בין אנשים מסומל על ידי הירח, שליט מזל סרטן. הירח מסמל את המקום שבו מקבלים זהות, שייכות, הזנה וטיפול מסור. השבוע מולד הירח בסרטן מתרחש כשהשמש והירח בצמידות ללילית, הנקודה במפה בה אין לנו שליטה והרגשות הבסיסיים מראים לנו שעם כל הכבוד לשכל ולהגיון, עם כל הכבוד למילים ולכוונות – אין לנו באמת שליטה על הרגשות שבפועל קובעים את המציאות שלנו.

כדי להבין את ההשפעה הזו תחשבו על מצב שבו הייתם מאוהבים עד מעל הראש והייתם מוכנים לוותר על הכל למען האהוב או האהובה ולא משנה מה ההגיון, המשפחה או החברים שלכם אמרו לכם. אותו הדבר גם בכיוון ההפוך, יש לכם התקף חרדה ואתם מדמיינים את הגרוע ביותר.  גם כאן, לא משנה מה אומרים לכם, אתם נכנסים למצב של שיתוק ומוותרים על נסיעות או מפגשים או חיי שגרה רגילים ופשוטים. השבוע, התחושה הזו של מפגש עם כוחות פנימיים לא הגיוניים, תבקר אצל רבים מאיתנו. יש לה גם צדדים חיוביים: בעיקר זריקת כוח פנימית כדי לשנות מצבים של תלות רגשית.

מולד הירח מתרחש בזווית מרובעת ליופיטר, מה שעוד יותר מוסיף על הכאוס בשדות התעופה ועל העומס בחופים. יופיטר היא פלנטה מיטיבה והיא לא מחפשת לשבור את הכלים, אלא להפך, החיפוש הוא אחרי הניסיון להצליח יותר, או לסובב את המערכת ככה שהיא תעבוד בשבילנו. יופיטר גם אחראי על זרימת השפע, הסחורות ורדיפת הבצע. המיקום שלו במפת מולד הירח מסמל על כיוונים חדשים של התמודדות עם יוקר המחייה – כשהכיוון הוא של לא לקנות את מה שלא חייבים – משהו שעוד לא קרה פה בעבר.

מה שהשבוע משחרר את הסכרים עוד יותר היא זווית מרובעת בין מרס לבין פלוטו. הזווית בין פלוטו למרס תהיה מדויקת רק לקראת סוף השבוע. ושוב, בד"כ זו זווית שיכולה להראות על אלימות ופיצוצים ואסטרולוגים מזהירים ממנה, אבל עכשיו עם אווירת ההפוך על הפוך – דווקא החיבור הזה יכול להביא את פריצת הדרך הפוליטית, מדינית, ואפילו אישית – שבה מצליחים לא רק להחליט אלא גם לבצע מהלכים שמשנים את המצב ופותחים פתח לאפשרויות חדשות. (ועדיין, תזהרו בסופ"ש).

ואחרי כל זה – השגרה שלכם כנראה שלא תשתנה יותר מדי לא בשבוע בקרוב ולא באלו שאחריו – מפלס הרגשות, האמוציות, החרדות והתקוות אמנם גבוה – אבל לא מהסוג שממש משנה את המציאות.

ועיקר ההשפעה של כל האנרגיות של השבוע היא של תחילת קיץ, תכנוני חופשות, יציאה לחופשות שעם כל העומס ועם כל הבלגן – עדיין הרוב הגדול מגיעים ליעדם, מבלים ונהנים ושוכחים מהמערבולות לטובת ההנאה המיידית. אני ממליצה לכולכם לבחור בדרך הזו.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם אנרגיה עוצמתית שאתם יכולים לנתב אותה לבנייה או להרס. שבוע שבו חוסר הסבלנות שלכם יכול להוביל לפיצוצים שמהם כבר יהיה קשה לחזור, אז שווה לכם לקחת צעד הצידה בזמן, ולהוציא את העוצמה הזו בתחרות ספורטיבית ולא בעימותים.

מזל שור: שבוע עם הזדמנויות נהדרות, אבל כאלו שדורשות מכם לקחת יותר יוזמה ולהעז לצאת קצת מהסדר שהכרתם. שבוע שבו לפחות האופטימיות חוזרת ואיתה שיפור במערכות היחסים.

מזל תאומים: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. ונוס במזל שלכם משפרת את מערכות היחסים וגם עוזרת להתחלות חדשות למי שמחפש/ת. שבוע שבו אצלכם לפחות, יש יציבות ויש בנייה.

מזל סרטן: שבוע שבו סוף שסוף מבינים אתכם ואת הדרך שבה אתם מרגישים את החיים. שבוע שבו אתם מגלים שהדבק שמחזיק את הקרובים אליכם הוא אתם, וכמה הם זקוקים לחום והזנה שלכם. שבוע שבו הנתינה זורמת מכם בלי חשבון, וככל שתתנו יותר כך תתמלאו יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על לימודים או חיפוש אחרי קריירה שבה תוכלו או להתקדם כלכלית או לקבל יותר שעות חופשיות.   

מזל אריה: מולד הירח משחרר אצלכם את הסכרים. שבוע עם יותר אמוציות מהרגיל ועם אווירה שבה אתם עלולים להגזים בתגובות שלכם. יש לכם ציפיות גבוהות מעצמכם וזה בסדר, אבל אל תצפו מאחרים שיתלהבו כמותכם.   

מזל בתולה: שבוע שבו יש לכם כוחות ויכולת בנייה שכבר שכחתם שיכולה להיות. שבוע שבו בזמן שמסביבכם כולם עסוקים ברגשי, אתם סוף סוף מצליחים לשחרר ולהזיז דברים שהיו תקועים כבר הרבה זמן.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם חושבים ומתכננים את העתיד. יש לכם כמה הזדמנויות, וכמה כיוונים, אבל כדי שהם יתפתחו, חשוב שתישארו ממוקדים, מה שיהיה קשה השבוע. נסו שלא לזלוג בכל שיחה לכמה כיוונים שונים.

מזל עקרב: שבוע של אנרגיה עוצמתית שמפתיעה אתכם. לקראת הסופ"ש מגיעה התמודדות לא פשוטה שרוב הסיכויים שתנצחו אותה ותקבלו את מה שאתם רוצים. שימו לב שאי אפשר יהיה לחזור אחורה או להתחרט על מה שתעשו השבוע.

מזל קשת: שבוע שבו בזמן שכולם יוצאים לחופש, אתם פתאום חוזרים לעבוד. בזמן שכולם מגזימים ורוצים יותר, אתם אלו שמרגיעים ונשארים בתחומי ההגיון ומתעקשים להיות מעשיים. שבוע עם הרבה אתגרים, אבל מהסוג שאתם מסתדרים איתם מצויין.  

מזל גדי: שבוע שבו התקשורת שלכם משתפרת, המילים חוזרות ואיתן גם המוטיבציה והפעולה. שבוע שבו אתם אלו שתובילו את השמירה על הסדר המוכר ויש סיכוי שסוף סוף גם תקבלו קצת הערכה על זה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם בתקשורת משופרת עם הסביבה, ובזמן שרבים מחפשים משהו חדש ואחר, אתם מעדיפים לחזור ולשפר, להמשיך או לעשות מחדש את מה שעבד לכם טוב בעבר.

מזל דגים: שבוע שבו הצד האמוציונלי והרגשי שלכם יכול להגיב בעוצמה לא פרופורציונלית לדברים שבדרך כלל לא מזיזים לכם יותר מדי. שבוע שמביא איתו יותר פעולה ותנועה ביותר מדי חזיתות.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.