השבוע מתחיל עם הירח המלא של יום שבת שבו האווירה היא כזו שנותנת דגש על פרטים קטנים, על מה אפשר לעשות, ועל השאלה מה קרה לערכם של חיי אדם? לפני ארבע שנים העולם נכנס לסגר של כמעט שנתיים לסירוגין כדי להגן על קבוצות סיכון למיניהן. אותם מנהיגים שאמרו לנו שלטובתנו עדיף לנו לעצור את החיים שלנו, להסתגר ולהתחסן לפני לא הרבה זמן, הם אלו שעכשיו מתנהלים כאילו ערך החיים מעולם לא עניין אותם.

השבוע הקרוב יביא איתו עוד כמה שאלות מהסוג הזה, שהבסיס שלהם הוא שאלות שקשורות לשיתוף פעולה מרצון או שלא מרצון עם אינטרסים שאומרים לנו שהם לטובתנו, אבל האם בעוד שלוש שנים גם נחשוב ככה?

היום המעניין והחשוב של השבוע הקרוב הוא יום רביעי שבו השמש, מרקורי ושבתאי נפגשים במזל דגים. באותו יום גם מרס יהיה בזווית אתגרית מדוייקת ליופיטר, וזה שילוב שבו בועטים, נבעטים, ומתגלגלים לכיוונים הפוכים מאלו שהתכוונו אליהם.

מרקורי נחשב לירוד במזל דגים, מיקום שבו התקשורת הופכת לכזו שבה לא מסיימים משפטים. מדברים בתנועות ידיים, במבטים, בחצאי משפטים שמצפים מאיתנו להשלים אותם. זה גם דיבור שבו לא ברור בכלל מה מנסים להגיד לנו. מהי מטרת השיחה? איזה אינפורמציה כרגע ניסיתם להביע? יש גם נטייה להתחיל להגיד משהו, לקפוץ לשלושה נושאים אחרים תוך כדי המשפט ולאבד את חוט המחשבה, כך שהמילים נשארות תלויות באוויר.

יש איזו ציפיה שכולנו נהפוך למתקשרים ונבין לבד את הכוונה. שאם יגידו לנו מילה אז נבין ממנה את כל המשמעות. הציפייה הזו מתפוגגת ביום רביעי כשמרקורי נצמד לשבתאי ונאלץ להתמודד עם מילים שנאמרו, ועם אלו שהבינו הפוך לגמרי את מה שנאמר להם.

ביום רביעי מרקורי נצמד לשמש ומחליף פאזה מכוכב בוקר לכוכב ערב. זה יום שבו הרבה פעמים מגיעה נקודת מפנה. ברור למה לא מחכים יותר, ברור מה לא עובד יותר ויחד עם זה ברור יותר מה כן מתאים לעכשיו ועל מי כן אפשר לסמוך.

באותו יום גם השמש צמודה לשבתאי וזה מעלה את כל השילוב הזה לרמה אחת גבוהה יותר שבה אין ברירה אלא להתמודד. השמש במזל דגים מעדיפה לדחות את כל מה שאפשר, מעדיפה לחלום ולחשוב על זה עוד קצת, ואולי גם למרוח קצת את הזמן ובינתיים לעשות משהו נחמד. המפגש עם שבתאי מכריח עשייה מיידית, התמודדות לא פשוטה, אבל כזו שאחריה נהייה טיפה קל יותר, וגם התמודדות עם שקרים על גבי שקרים שנחשפים.

התחושה של מרקורי ושמש בצמידות לשבתאי היא של הזדמנויות שהוחמצו, ונטייה לבכות על מה שהיה אמור להיות ולא קרה. במזל דגים גם יש נטייה לשחק את תפקיד הקורבן.

מיד אחרי שהזווית מסתיימת, מרקורי והשמש יהיו בזווית הרמונית ליופיטר. אמורה להגיע הקלה ודגש מחודש על מה כן אפשר לעשות עכשיו, מה ניתן לתקן ותחושות של חוסר אונים מתפוגגות מעצמן.

בתחילת השבוע ונוס תהיה בזווית אתגרית עם יופיטר. זו זווית שבה יש נטייה לבזבז יותר מדי ואח"כ להצטער על זה. זו זווית שבה יש נטייה להמר או להשקיע במשהו ורק אח"כ להתעורר ולהבין שאולי הגזמנו קצת עם הציפיות. זו זווית שבה הציפיות גבוהות מדי, וגם אם יהיו רווחים, הם לא יהיו כמו שחלמנו או קיווינו, ויחד איתם יגיעו הוצאות שלא ידענו עליהן.

חוץ מכלכלה זו גם זווית שמשפיעה על מערכות יחסים, במיוחד אלו שבהם חולמים יותר מדי ומדברים פחות מדי, אלו שבהם הדמיון משחק שעות נוספות והתקשורת כמעט ולא קיימת. זו הזווית שאחריה מתברר שאולי חוץ מדמיון אין לכם יותר מדי דברים משותפים?

בימים שלישי ורביעי מרס יהיה באותה זווית אתגרית עם אותו היופיטר וזו כבר זווית קצת מסוכנת. הנטייה היא לאימפולסיביות, להפרזה ביכולות והכוחות שיש לנו, הנטייה היא לתקוף חזק מדי במקום הלא נכון. גם כאן, ישנן ציפיות שפשוט לא מתואמות עם המציאות.

היתרון של שתי הזוויות האלו עם יופיטר הוא שהן נותנות תנופה, מחזקות קצת את האמונה בעצמנו ואפילו התלהבות שקצת חסרה בשאר המפה. אם נדע לקחת את אלו ולא להגזים עם ציפיות, או לבזבז אותן בהמתנה למשהו שלא יגיע, הן יכולות לעזור לנו לדלג מעל כמה משוכות שעד עכשיו לא ידענו איך לעבור אותן. בעיקר, אלו זוויות שבהם מפסיקים לדחות למחר כך הרבה מאוד דברים שמחכים לנו, ומתחילים לעשות אותם.

מה שמיוחד במפה הוא שפלוטו, נפטון וגם אוראנוס לא מקבלים או שולחים זוויות לאף פלנטה אחרת. מה שזה אומר זה שמדובר בשבועיים שבהם עיקר העיסוק הוא בפרטים הקטנים, ביום יום, אווירה של כאן ועכשיו, עם פחות נסיונות למצוא פתרונות קסם ויותר דגש על פרקטיות מיידית. 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו האימפולסיביות שלכם עלולה לצאת משליטה. יש לכם דחיפה פנימית חזקה, ושווה לנצל את ההתלהבות הזו, רק שימו לב שלא להגזים או להאמין לפתרונות קסם.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הנטייה לבזבז ואח"כ להצטער, לאכול הרבה וטעים ואז כואבת הבטן, ובעיקר עם ההבנה שאנשים שחשבתם שהם משהו מיוחד, הם אנשים בדיוק כמוכם. שבוע שבו יש קצת יותר התלהבות ואתם עושים הרבה דברים שדחיתם עד עכשיו.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הנושא של למה התכוונת? ואז עוד פעם מה היתה הכוונה? ואז שוב, אתה בטוח שלזה התכוונת? שבוע שבו אתם אלו שתדרשו תשובות יותר ברורות ולא בטוח שתקבלו אותן.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתעודדים קצת ואתם גם כנראה היחידים שיודעים איך להשלים לאחרים את המשפטים שנשארים באוויר. שבוע של יותר ויותר תשומת לב לפרטים הקטנים ולעשות עכשיו במקום לדחות לאחר כך.

מזל אריה: שבוע של התמודדויות לא פשוטות שבהן אתם יכולים למצוא את עצמכם בתפקיד הקורבן. תפקיד שאתם לא מחבבים במיוחד. בסוף השבוע כבר מגיעה זריקת מרץ חדשה ומפסיקים לבכות על ההזדמנויות שאולי היו והוחמצו ומתמקדים באלו שיש.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם אלו שמכריחים אחרים לדייק במילים שלהם, ואז להסביר עוד פעם בדיוק למה הכוונה. שבוע שבו ינסו להאשים אתכם בפשלות של אחרים והחלק שלכם הוא לא להסכים לזה.

מזל מאזניים:  שבוע שבתחילתו אתם קצת מגזימים בציפיות שלכם ובהמשכו מגלים שאולי הערכתם קצת יותר מדי אנשים או נכסים שפתאום מתכווצים קצת.

מזל עקרב: שבוע שבו יש לכם יותר התלהבות ורצון, רק שימו לב שיחד איתם מגיעה נטייה לאימפולסיביות ולשליפות מהמותן. אלו יכולות להוביל לתוצאה ההפוכה מזו שהתכוונתם אליה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מלאים באנרגיה ובעשייה ואתם גם אלו שהפעם לא מגזימים ולא מהמרים, אלא פשוט עושים את מה שאתם יודעים. שבוע שבו יהיו המון התמודדויות ורוב הסיכויים שתדעו איך לצלוח אותן.

מזל גדי: שבוע שבו מגיעים אליכם המון נושאים שחשבתם שכבר סיימתם איתם, רק כדי לגלות שעדיין יש עוד כמה פינות לסגור. שבוע של התמודדות לא פשוטה במיוחד בעבודה, אבל כזו שבה סוף סוף מקשיבים לכם.

מזל דלי: שבוע שממשיך את הדגש האנרגטי על המזל שלכם ועם ונוס ומרס הדגש הוא על מערכות יחסים, וגם על היכולת שלכם לדחוף את עצמכם קדימה מעבר למשוכה שעד עכשיו נראתה גבוהה ועכשיו כבר פחות.

מזל דגים: ימי ההולדת ממשיכים והשבוע עמוס במיוחד עם המון דברים שהיו תקועים ולאט לאט נהייה ברור איך לשחרר אותם (התשובה היא להשקיע יותר זמן ומאמץ). שבוע שבו תצטרכו לנסח בזהירות את מה שיש לכם להגיד. שבוע של תיאום ציפיות עם הממונים, עם בני או בנות זוג ועם עצמכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעברו כמה משוכות, תקחו יותר אחריות, ותעיזו הרבה יותר. שנה שיש בה מזל בנושאי קריירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.