שבוע של עייפות נוראית, בלגן, ויחד איתם גם חמלה, אהבה שלא היה לנו פנאי אליה בחודשים האחרונים, ותחושה של חוסר אונים מצד אחד ונחישות אדירה מצד שני.

מרקורי בנסיגה במזל קשת מוביל לבלבול אדיר, הזווית האתגרית שלו לנפטון רק מוסיפה על תחושת הערפל וחוסר הידיעה, והצמידות של מרקורי למרס בכלל כבר הופכת את התקשורת לבעייתית במיוחד.  

למזלנו השמש במזל גדי נמצאת בזווית הרמונית ליופיטר, מה שמשאיר תקווה ונותן אופטימיות.

השמש במזל גדי דורשת לעשות סדר, לעשות דברים נכון ובקצב הגיוני. נמאס לה להמציא פתרונות מרגע לרגע, נמאס לה להגיב במקום ליזום. בד"כ במזל גדי מתמודדים עם המציאות כפי שהיא, ובין לבין עסוקים במלחמות פנימיות מהסוג של מלחמות משרד שבהן אין באמת מנצחים ומפסידים, אבל תמיד יש מישהו או מישהי שלא יודעים אחרת. הם פשוט רגילים כל כך למלחמות המגעילות ולסכינים בגב, ובגללם כל האחרים מפתחים חשדנות במקום חברות.

השנה, עם פלוטו במעלה האחרונה של מזל גדי, בדיוק לפני כניסתו למזל דלי, ההצקות האלו יהיו מגעילות במיוחד.

עוד השבוע, מרקורי בנסיגה פוגש את מרס במזל קשת. בד"כ זו זווית של אלימות מילולית, רמאויות מכל הסוגים וגם כזו שטובה לספורט ולמסחר. השבוע שניהם יהיו בזווית אתגרית לנפטון. כל אחד מהם בנפרד בזווית שכזו לנפטון מביא לעייפות ותחושה של מצברים מרוקנים. כששניהם ביחד בזווית הזו, זה מוביל לתשישות. נסו השבוע שלא להעמיס על עצמכם, ופשוט תנו לעצמכם את הזמן לנוח.

מרס בזווית אתגרית לנפטון מאבד את התנופה שלו, ומרגיש כאילו הוא מנסה לרוקן אוקיאנוס עם כוס קטנה. זו זווית שבה האויב הכי גדול שלך הוא אתה עצמך, ולכן שווה לשים לב השבוע שלא להכניס לעצמכם מקלות בגלגלים.

השילוב הזה גם גורם לזה שקשה להשאר מרוכזים, כמעט בלתי אפשרי לסיים משפט בלי שיקטעו אתכם וגם יש תחושה של "טלפון שבור". מה שאתם מנסים להגיד זה לא מה שאחרים שומעים ולהפך.

נפטון בעיקר מציף את כולנו בכמיהה ובגעגועים. נפטון קשור גם בהצפות, וזה שבוע שבו כולנו נתמודד עם רגשות גואים ועולים.

ונוס עדיין במזל עקרב, עדיין נחושה, אבל השבוע בזווית הרמונית לאותו נפטון היא מקבלת ונותנת יותר חמלה, קבלה, הכלה וגם מתאהבת, אוהבת, ומתחברת. בנוסף, עם זווית הרמונית לפלוטו, היא מחזירה קצת אמון בעצמנו, במי שקרובים אלינו ועוזרת לבסס מערכות יחסים.

בסוף השבוע ונוס תכנס למזל קשת, שבו היא מעדיפה לצאת לחופשי, גם מהנחישות, גם מהעקשנות ובעיקר ממה שמעכב אותה. היא מיד תפגוש את שבתאי בזווית אתגרית, ותהיה מחוייבת לעשות פשרות לא פשוטות.

יופיטר מסיים השבוע את הנסיגה שלו ויחזור להילוך ישיר בשבוע הבא, מה שייתן תנופה מחודשת בעיקר לכלכלה, אבל גם ליצירה של אמון מחודש איפה שכרגע אין, אולי אפילו התחלה של הבהוב של תחושת בטחון.

עוד שלושה שבועות פלוטו יכנס למזל דלי, ויחד איתו תשומת הלב תופנה לכיוונים אחרים, כאלה שלא קשורים לפוליטיקה קטנה. בשבועות הקרובים כבר יהיה יותר ויותר ברור שיש התחלה של יצירה של מבנים חברתיים חדשים שצומחים מלמטה.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע של עייפות, בלבול, וגעגועים. שבוע שבו עדיף לכם לקחת כמה שיותר זמן למנוחה שאתם יכולים. שבוע מצוין לאמנים שביניכם, ולכל השאר – תקראו את האותיות הקטנות.

מזל שור: שבוע שמציף אתכם בכמיהה, בגעגועים וברצון להתחבר וליצור קשר. שבוע טוב למערכות יחסים, במיוחד כאלו שנקטעו מאז הקיץ, וכל מה שקשור בנתינה מהלב.

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי וזה שבוע כל כך מבלבל, כל כך לא ברור שעדיף לכם שלא לנסות להבין את מה שאי אפשר, לא להגיב מהר מדי כי זה יעלה ביוקר, לקרוא אותיות קטנות, וגם להשקיע יותר בקשרי האהבה שיש לכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם יותר מעייפים, אתם תשושים. שבוע שבו אתם מתגעגעים, מקווים, חולמים המון, אבל קשה לכם להסביר בדיוק למה או למי אתם מצפים. שבוע שבו נסו לקחת הפסקות קצת יותר ארוכות.  

מזל אריה: שבוע שבו אתם היחידים שלא עייפים, היחידים שמסוגלים לסיים משפט בלי לאבד את חוט המחשבה, וגם אלו שיש להם קצת מזל. שבוע טוב לנושאי קריירה.

מזל בתולה: שבוע יהיה מאוד קשה להבין אתכם ולכם להבין מה אחרים אומרים או רוצים מכם. שבוע נהדר לאהבה ומערכות יחסים, אבל פחות לנושאים טכניים או שקשורים לעבודה.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם ממשיכים להיות נחושים, אבל גם עייפים ועם המון געגועים. שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצקות במקום העבודה בדרך חדשה שתלווה אתכם לתקופה הקרובה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מבולבלים, הזיכרון שלכם פתאום מתמלא בחורים בלתי ברורים ואתם מתגעגעים. שבוע שבו אתם עייפים במיוחד ולכן חכו קצת לפני שאתם עונים כדי לברר מה בדיוק היתה הכוונה.

מזל קשת: שבוע מבלבל במיוחד. מרקורי בנסיגה פוגש את מרס במזל שלכם ואתם מנסים לסיים ולסגור קצוות פתוחים, אבל אתם מגלים שסלוטייפ לא עובד, שאתם מתעייפים מהר ושנדרשת מכם הרבה יותר סבלנות ממה שיש לכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו שנשארים ערניים, מצליחים להמשיך כמעט כרגיל, ואפילו יש לכם אופטימיות בלתי מוסברת. שבוע טוב לנושאי עבודה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התקדמות שקטה, אהבה שמתגנבת, ואווירה שבה אתם פורחים.  

מזל דלי: שבוע שבו הבעיה העיקרית היא שאר המזלות שמתעייפים מהר, בזמן שלכם יש יותר כוח מהרגיל. שבוע שבו יעבירו אליכם כמה סמכויות כי אתם היחידים שנשארים ערניים. 

מזל דגים: שבוע שבו אתם שבד"כ מעדיפים את החלום, פתאום מתעקשים על המציאות. אתם שבד"כ נרדמים ראשונים, נשארים לסדר אחרי כולם, ומגלים שיש יתרונות בהובלה על פני לחכות שאחרים יחליטו בשבילכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.