לפני שבועיים דיברתי על זמן הזוי, ומאז זו התחושה המובילה. הצמידות של נפטון ויופיטר שהביאה איתה את התחושה הזו מקבלת השבוע חיזוק עם ונוס שמצטרפת אליהם ומגבירה את ההתמוססות של כל מה שהכרנו. השבוע, רובנו כבר מתרגלים למציאות הזו. ולכן גם מתחילים לראות את היתרונות וההזדמנויות של הזליגה הזו, שמצליחה להמיס קצת את הנוקשות והכוחניות, ועוזרת לצאת קצת מהגבולות של עצמנו.

ביום שבת ה-30 לאפריל מגיע ליקוי החמה שהנושא שלו הוא לאו דווקא המצב הבטחוני, או הכאוס הפוליטי, אלא הרבה יותר המצב הכלכלי.

ונוס בצמידות לנפטון ואחר כך ליופיטר במזל דגים רוב השבוע, גורמת לרבים מאיתנו לצאת למסעות בזבוזים, קניות ובילויים. זו אווירה שבה הכסף פשוט מתעופף, ולא ברור לאן. זו גם אווירה שבה נפתח התאבון וקשה להפסיק לאכול או לשתות. יחד עם אלו זו אווירה שבה קל להתאהב, וקל יותר למצוא שפה משותפת עם אחרים. זה שבוע נהדר להתחיל או לחבר מחדש מערכות יחסים. זה גם שבוע שבו מגיעה אנרגיה יצירתית ששולחת רבים מאיתנו לעסוק באומנות או ביופי. אחרים ישקיעו בשיפור המראה החיצוני גם של הגוף וגם של הבית.  

רוב השבוע מרס בדגים בזווית הרמונית לשמש בשור מזכיר לנו כמה מחלומות הילדות שלנו, ואולי אפילו גם נותן אווירה של משחק ושל כיף שכבר שכחנו שיכולים להיות.  

מרקורי בשור רוב השבוע בזוויות הרמוניות למקבץ הכוכבים בדגים ולפלוטו בגדי מדגיש את הנושא הכלכלי עם אווירה שבה חושבים עסקים, מתכננים קדימה, ומנסים למצוא דרכים שבה היצירתיות האישית מתחברת עם העסקית.

ביום שבת מגיע ראש חודש אייר יחד עם ליקוי החמה שלא יראה באזור שלנו. ליקויים תמיד מביאים איתם דברים בלתי צפויים, ועם האווירה של השבוע הזה של זליגה ויציאה מגבולות נוקשים יש סיכוי לפריצות דרך משמעותיות בכל מה שקשור לבטחון. הליקוי שמגיע בזמן של ההתרופפות של המשמעת יכול להוביל לחשיפה וגילויים של אמת שניסו להסתיר אותה עד עכשיו. זה רלוונטי גם במערכות יחסים אישיות וגם להסתרות שלטוניות.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם נזכרים בחלומות הילדות שלכם ומתחברים לצד בכם שרק רוצה לשחק ולחוות את היצירתיות הפנימית. שבוע מצויין למערכות יחסים.

מזל שור: לקראת ליקוי החמה במזל שלכם, מגיע שבוע שבו אתם מתמודדים עם אמת שצפה ועולה, וגורמת לכם לראות את המציאות בצורה אחרת לגמרי. אתם חווים בעוצמה את תחושת ההתמוססות, כשרובכם תדעו איך לקחת את האנרגיה הזו לריפוי של מערכות יחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של דגש על מערכות יחסים, ודגש על יופי ושדרוג של מרחב המחייה שלכם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם חושבים המון על כסף. בין לבין גם אתם מבזבזים יותר ממה שאתם מתכוונים וגם התיאבון שלכם נפתח. ועדיין, זה שבוע טוב למצוא רעיונות ודרכים להרוויח יותר.

מזל סרטן: לקראת ליקוי החמה של סוף השבוע אתם כאילו מנסים לעשות סדר ולהכניס יותר יופי לחיים. אחד הדברים שהכי קשים לכם לעשות זה לזרוק ולהיפטר מדברים ישנים והשבוע תצליחו לעשות את זה. שבוע כל כך מוזר שבו כולם תופסים תיאבון אדיר, אבל אתם פתאום אוכלים פחות.

מזל אריה: שבוע שבו אתם שמים את הדגש על העבודה שלכם. שבוע עם יותר סבלנות מצידכם להגיע לעשות כל מיני דברים שדחיתם עד עכשיו ופתאום יש לכם את הסבלנות לנקות את השולחן. לקראת הסופ"ש בזמן הליקוי יש סיכוי לגילויים בלתי צפויים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם לא מבינים ולא מתחברים לאווירה של הבזבזנות או של הנהנתנות. רוב השבוע אתם באווירה של עסקים, עם אווירה שתומכת בהוצאה לפועל של פרויקטים שלא ברור למה הם התעכבו עד עכשיו.  

מזל מאזניים: שבוע שמוציא אתכם מהגבולות שלכם בצורה שמפתיעה בעיקר אתכם. שבוע שבו השאיפה שלכם ליופי ולדברים יפים יכולה לעלות ביוקר ויהיה לכם קשה לעצור את עצמכם בכל מה שקשור לקניות. שבוע שבו יש לכם מזל והוא נהדר למערכות יחסים.

מזל עקרב: שבוע שמוציא מכם את הצד האומנותי שלכם, מזכיר לכם את חלומות הילדות שלכם, ואתם מנסים למצוא דרכים שבהם העבודה הרגילה שלכם תרגיש כמו משחק. שבוע שבו אתם משתפים פעולה יותר בקלות והוא מצויין למערכות יחסים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם אלו שכנראה מסתדרים עם האווירה הבלתי ממושמעת יותר טוב מולם. שבוע שמביא איתו הזדמנויות, ומזל, אבל נסו שלא להגזים יותר מדי. זו אווירה שבה אתם נסחפים בלי לשים לב. שבוע מעולה למערכות יחסים, במיוחד למי שמנסה להתחיל מחדש.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם כאילו לוקחים צעד אחורה ומתמקדים בחשיבה עסקית, ונסיון להוציא לפועל את כל מה שהיה תקוע עד עכשיו. שבוע שבו יש לכם יותר חופש פעולה ושווה לנצל את זה למה שחשוב לכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שמנסים להגיע לחקר האמת. שבוע שבו יש לכם פתאום מרווח נשימה שבו אתם מצליחים להתמקד בעבודה שלכם יותר בקלות ואפילו עם אווירה של משחק.

מזל דגים: עם מקבץ הכוכבים במזל שלכם אתם אלו שחווים בעוצמה את הזליגה של המציאות עד שכבר לא ברור לכם מהי האמת ומה באמת קורה. שבוע שבו יש לכם מזל, נהדר למערכות יחסים ומוציא מכם השראה ויצירתיות.   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.