שבוע של ליקוי לבנה במזל מאזניים שמשפיע מאוד על מערכות יחסים. הליקוי מדבר על סיום של מערכות יחסים. זה סיום שקט, עם לא מעט דמעות, אבל כזה שבו אין ריב גדול, אין חילופי האשמות, אין משא ומתן – יש התרחקות, ואז עוד צעד שמרחיק עוד קצת ומשם כבר בכלל לא רוצים לחזור.

ולכן, עם כל השפעת הליקוי זה יהיה שבוע יחסית שקט, השמש במזל טלה בד"כ מייצגת את כל מה שהפוך משקט, אבל השליט שלה, מרס, במזל דגים כבר לא יודע מה להגיד, כבר לא בא לו לנסות עוד יותר בכוח. הוא עייף, הוא לא מרגיש טוב והוא מרגיש שהוא טובע.

הליקוי בעיקר מביא איתו תחושה של ריקנות, וההמלצה היא לא לנסות למלא אותה. לתת לשקט, למרחב, לכאב, וגם לריק להיות כמו שהם.

במקביל ישנה מגמה של התחלה של תקווה חדשה, שמגיעה משינויים במערכות יחסים, ותחושה שאפשר להסתובב מהדרך ללא מוצא, לחזור אחורה ולפנות לכיוון אחר.

מעלת הליקוי והעובדה שמדובר בליקוי לבנה במזל מאזניים מדברים על סיום של הגררות והיסחפות. בכל מערכת יחסים יש הבטחות, יש תחושה של קסם באוויר, ויש את ההרגשה שאם אני ליד האיש או האישה הזו אז אני שווה יותר. הליקוי הקרוב מפורר את התחושה הזו. מערכות יחסים שמבוססות על מראה חיצוני ושממה פנימית יעברו טלטלה לא פשוטה כשאחד מבני הזוג יתעורר ויבין שלהרגיש לבד וריק בתוך הזוגיות זה יותר גרוע מלהרגיש אותם בנפרד. 

מרס במזל דגים נהדר לאומנות, לסרטונים מיוחדים, נהדר למי שנמצא עם ילדים קטנים ואנשים מבוגרים. מרס פה נהיה רגשי מדי ומאבד את הישירות שלו. זה מיקום שמדגיש את האכזבה מההבטחות שפוזרו אבל המציאות הוכיחה את ההפך.  

הליקוי מתרחש בחג פורים שמביא איתו אווירה של "ונהפוך הוא". ההיפוך מזכיר קצת את מה שמתואר במגילה. המן חשב שהוא כל יכול ופעל לפי התיאוריה הזו, המציאות הוכיחה לו שיש מי שיכולים עליו. בגרסת 2024 אלו שחשבו שהם מוגנים וכל יכולים יגלו שזה לא המצב.

עוד השבוע, מרקורי מאט את מהלכו לקראת הנסיגה שתחל בשבוע הבא וזה מביא איתו סוג אחר של אכזבות. מרקורי במזל טלה מדגיש את הציפיות מהטכנולוגיות החדשות, שלא מתממשות. להפך, זה השלב שבו הליקויים בפיתוחים של השנה האחרונה נהיים יותר ויותר ברורים.

ליקויים מביאים איתם לא רק נזקים. הם גם מביאים תנודות של מצבי רוח שמשפיעים מאוד על הכלכלה. בזמן הליקויים הקרובים, הפלנטה החזקה תהיה יופיטר במזל שור, וזה מיקום שעוזר לשווקים. יופיטר וונוס נמצאים במצב שנקרא "אירוח הדדי" שמחזק את שניהם, ושניהם מעדיפים להשקיע במקום להילחם, לבזבז במקום לדאוג. יופיטר שמתקרב לאוראנוס מעלה סקטורים מסויים, מוריד אחרים, וסה"כ כנראה שמביא לשיפור במדדים.

עוד מגמה שמתחילה השבוע היא של פיזור. הגישה שאומרת או שאתה איתי או שאתה נגדי. או שאת בצד שלי או שאת בצד של האויב. הגישה הזו נתקלת במציאות הרבה יותר מורכבת שבה אפשר להיות בשני הצדדים בו זמנית או לא לקחת צד.

ליקוי לבנה במזל מאזניים משחרר את החלוקה האוטומטית לצדדים כמו שמאל וימין ומפזר את ההגדרות האלה למשהו חדש שעדיין אין לו שם. זו מגמה שקיימת כבר עם אלו שמחליפים זהות מגדרית, והשבוע יהיה מעניין לראות איך גם הם מסתבכים עם לשון נקבה וזכר ופחות בטוחים בדרישות שלהם לדיבור בלשון נקבה או זכר. זה נשמע קטן ולא קשור, אבל אלו הניצנים הראשונים שמובילים את השינויים הגדולים יותר בהמשך הדרך. 

באופן אישי, זה שבוע שבו להתרחק בשקט זו ההמלצה. ולא לנסות להתחיל משהו חדש. אם יש משהו שחיכיתם לו, דיברתם עליו, ותכננתם אותו – אז אפשר להתקדם איתו. אם זה חדש לגמרי, חכו עוד שבועיים כי כנראה שתשנו את דעכתם.

שבוע שבו יהיו את אלו שיצליחו להתמקד בדברים הקטנים שמביאים שמחה, אלו שיצליחו לשים קצת את הדאגות הגדולות בצד ולהנות מהמתוקים ומהמשכרים, ויעריכו יותר את מערכות היחסים שיש להם.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: הליקוי משאיר אתכם ללא מילים, גם ללא מוטיבציה ועם תחושה של גורל שמשחק בכם. שבוע שיש בו כאב, ואין בו מצב רוח. שבוע שבו הצד הפגיע שלכם מגלה שהוא גם הצד שיודע לתת ולקבל אהבה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים במערכות יחסים.

מזל שור: שבוע שבו אתם בתחושה של שחרור, אפילו ירידה בדאגות הקבועות שלכם. הדגש הוא על לשמוח איפה וכמה שאפשר, להשקיע יותר במערכות יחסים וגם בעצמכם.

מזל תאומים: שבוע שמאתגר את כל ההתחלות החדשות שעשיתם בשנה האחרונה עם תחושה שלא רק שאין התקדמות, אלא יש הדרדרות אחורה, ובעיקר עם הבנה של הפער בין הציפיות שלכם לבין מה שאפשר כרגע.

מזל סרטן: שבוע של ליקוי לבנה ואתם מוצפים רגשית, ומרגישים פחות בטוחים שאלה לאיזה צד אתם שייכים. שבוע שבו אתם תובילו את המגמה של להיות בשני צדדים או באף צד.

מזל אריה: שבוע שבו אתם גם יוצאים מה"שיוך" לצד אחד או שני ומעדיפים להיות בצד של עצמכם. שבוע שבו אתם גם תובילו את המגמה של לשמוח במה שיש, בלי יותר מדי רעש.  

מזל בתולה: שבוע של לפני תחילת נסיגת מרקורי ותחושה של אכזבה מהפער בין הציפיות להתקדמות שהיו לכם לבין המצב בפועל. שבוע שבו עדיף לכם לא להגיע למסקנות או להחלטות, ובטח שלא לעשות דברים חדשים.

מזל מאזניים:  שבוע של ליקוי לבנה במזל שלכם ותחושה של גורל שמתעתע בכם. שבוע שבו הקרובים אליכם מרגישים מרוחקים, ואתם בתחושה של חוסר ודאות. החלוקה שלכם לצד שלי או לצד שנגדי מביאה למצב שבו אתם נשארים בלי צד.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם בתחושה של חולשה בלתי מוסברת, גם עייפות, וגם עצבות. שבוע של דגש על מערכות יחסים ועל התחושה שכבר לא ברור לכם מי נמצא באיזה צד, ויותר מזה כבר פחות אכפת לכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם ממשיכים עם התנופה, עם החשיבה הכלכלית, חשיבה על השקעות ועם תחושה של פיזור שנותן הזדמנויות למי שיודע להתפזר נכון. שבוע שבו לכם יש תמיכה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו שפחות מושפעים, פחות מתפזרים ויותר ברורים בדגש של לנסות לחבר בין צדדים ולא להפריד ביניהם. שבוע שבו אתם תצליחו להתמקד בדברים הקטנים שמביאים שמחה ולדאוג פחות.

מזל דלי: שבוע שמביא איתו תנופה ותמיכה שלא ציפיתם להם. שבוע שבו אווירת הפיזור מצליחה לשחרר אתכם קצת ממקומות שהיו תקועים. שבוע שבו רבים מכם יסחפו קצת ויסכימו לטעום מדברים שפעם הרתיעו אתכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם נסחפים יותר רחוק ויותר מהר ממה שאתם מבינים. שבוע עם אווירה שסה"כ משחררת אתכם קצת מהדאגות, משפרת מערכות יחסים ונותנת תקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.