השבוע מתחיל עם כניסת השמש למזל אריה וביחד איתה ונוס מתחילה את הנסיגה שלה גם במזל אריה. בהמשך לשבוע שעבר, פלוטו עדיין נמצא בזווית מרובעת לציר הדרקונים, מה שנותן גם לשבוע הקרוב תחושה של הכרח גורלי. ההבדל הוא שבניגוד לשבוע שעבר שבו השמש הצטרפה לזווית אתגרית, השבוע זו ונוס שמצטרפת בזווית הרמונית למבנה. מזכירה, שכשפלוטו נמצא בזווית מרובעת לציר הדרקונים יש הכרח לאבולוציה רגשית, נפשית, רוחנית. זו זווית שמחייבת יציאה מהמקום הנוח, שינויי תודעה, וגישה חדשה למציאות (וכמה שזה הזוי, אכן מדברים על חוצנים בקונגרס האמריקאי). השבוע ונוס בנסיגה תהיה בזווית הרמונית לציר הדרקונים מה שעוזר לכולנו לרדת מעצים שטיפסנו עליהם.

נמשיך עם ונוס. היא מתחילה את הנסיגה עם שתי זוויות של 150. אחת לפלוטו שזו זווית מעצבנת כי לא קורה בה כלום. יש את התחושה שהנה זזים כבר, אבל לא. הנה מגיעה הטרנספורמציה – אבל לא. תקועים במקום כי כל פעם שמנסים לזוז, משהו אחר גורם לנו לעצור. הזווית השנייה היא גם 150 לנפטון שזו זווית שבה זוכרים שפעם אהבנו, חושבים שעדיין אוהבים רק שברגע שנמצאים ביחד לא מרגישים את האהבה הזו.

לשילוב הזוויות הזה קוראים מבנה של יוד שאסטרולוגים ממש אוהבים. זה מבנה שקשור למודעות. הרעיון הוא שבגלל שתקועים משני הצדדים ולא מצליחים לחבר ביניהם, כל שנותר הוא לפתח מודעות גבוהה יותר והבנה רחבה יותר. כשמשלבים את הזווית הזו עם ציר הדרקונים אכן מקבלים שבוע משמעותי שבו אפשר יהיה לצאת מחשיבה מקובלת למשהו שעוד כמה חודשים יהיה החשיבה המקובלת החדשה.

מרקורי במזל אריה יהיה בזוית אתגרית לאוראנוס בימים ראשון ושני ועל רקע נסיגת ונוס אני מניחה שיהיו עוד הפתעות שיגיעו מתחום הרשתות החברתיות וטכנולוגיות מתקדמות שמשתחררות לשוק, או שנעלמות מהשוק. אלו ימים של קצרים בתקשורת ולכן עדיף בימים האלה להיות בתקשורת עם עצמכם. אלו ימים שאתם יכולים להבריק עם רעיונות טובים, רק אל תנסו לשתף אותם מהר מדי.

בהמשך השבוע מרקורי נצמד לונוס, ומצטרף למבנה היוד בדיוק בתשעה באב. לפעמים אני נדהמת איך מצב הכוכבים מתאים לתאריכים על לוח השנה והשבוע במיוחד. זה שילוב שיוצר אווירה שמאוד מתאימה לתשעה באב, עם חשבון הנפש העמוק, וגם תחושה של אבל שתהיה חזקה במיוחד השנה.

עם כל התחושה של התקיעות במערכות יחסים, הנושא של עבודה ופעילות שגרתית רגילה מתחיל להשתחרר. מרס מסיים את זווית המולות עם שבתאי וממשיך את מהלכו במזל בתולה שבו הוא מתמקד בלסדר, לרפא, לתקן, להכין את הקרקע ובקיצור לעשות המון דברים שנדחו והצטברו, ועכשיו מגיע הזמן שבו מתפנים אליהם. מרס נכנס לזווית הרמונית עם יופיטר, שתהיה מדויקת רק בשבוע הבא וזה שילוב שנותן תנופה לכל הנושא הזה של עבודה וסידורים.

כמה מילים על מזל אריה: זה המזל שבו לומדים לעבוד קשה, להתמיד, והקשה מכולם – להגיד את הדבר הנכון ברגע הנכון או בצורה הנכונה. כל המזלות היציבים קשורים לשליטה, והם כולם עוברים חוויות לא פשוטות מסביב לנושא הזה עד שהם לומדים שליטה עצמית. ברגע שאדם הוא אדון לעצמו הוא מגלה שהוא לא זקוק לשליטה באחרים, גם לא זקוק להערצה שלהם. מזל אריה מכור למחמאות עד שהוא מגיע לרגע שבו הן מגיעות לו בזכות, ואז המחמאות האלה כבר לא מעניינות אותו יותר. נסיגת ונוס מגיעה ומפרקת את כל השואו-אוף שבנוי על סתם. היא משאירה ומחזקת את כל מה שיש לו ערך מוסף לאדם ולסביבה שלו.

השבוע עם השמש, מרקורי וונוס במזל אריה הנושא האישי המוביל יהיה קשור למשמעות. איפה כל אחד ואחת מאיתנו מוצאים את המשמעות, ואיך כשיש את המשמעות הזו היא משפיעה מעצמה על הסביבה ולא צריך לדחוף אותה או לכפות אותה בכוח.

השמש במזל אריה תהיה בזווית של 150 (אותה אחת ממקודם שבה אין ברירה אלא לחשוב מחוץ לקופסא) עם שבתאי גם בתשעה באב. הכיוון אליו כל זה מכוון הוא של אווירה לא אופיינית לחודשי הקיץ, וזו אווירה של מיקוד בעבודה, בקריירה, ובעשייה.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: אחרי סוף שבוע קשוח מגיע שבוע שבו במקום לנוח אתם מתמלאים במרץ, רצון לעשייה, ודחיפה פנימית שחיכיתם לה. שבוע טוב לנושאי קריירה.

מזל שור: שבוע שבו אתם מנסים לחזור אחורה, מנסים ליצור קשר ומרגישים שקשה לכם להתחבר. שבוע עם תחושות של אכזבה מאנשים שסמכתם עליהם והם לא עמדו בציפיות. הבעיה היא שהם אומרים לכם את אותו הדבר.

מזל תאומים: שבוע שמתחיל עם הברקות וקצרים בתקשורת, והרבה אומץ לנסות משהו חדש. בהמשך השבוע גם אתם בחשבון נפש עמוק ונסיונות להרחיב תודעה.

מזל סרטן: שבוע שבו האווירה של תשעה באב תורגש אצלכם במיוחד. אתם גם אלו שכנראה תעשו את קפיצת התודעה. שבוע שבו אתם לא תוותרו על האהבה גם בתוך כל חשבון הנפש.

מזל אריה: שבוע עם דגש על המזל שלכם, וימי ההולדת שמתחילים. שבוע שבו אתם מובילים את החיפוש אחרי משמעות, משהו שמעניין אתכם וגורם לכם להשקיע יותר. השבוע יהיו יותר שאלות מתשובות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעמיקו בנושא אחד, תתמקדו ותתמחו ובלי לשים לב גם תייצרו יותר משמעות לכם ולסובבים אתכם.

מזל בתולה: שבוע שמתחיל עם רעש, אומץ לקום ולעשות דברים אחרת או בצורה שונה וממשיך לתוך שאלות פילוסופיות שמאתגרות אתכם.

מזל מאזניים:  שבוע שמביא איתו חשבון נפש עמוק, פערים במערכות היחסים, ותחושה שאתם לא יודעים יותר מה נכון ומה לא. נסיגת ונוס רק מתחילה וכדאי שתהיו סבלניים. זה שבוע שבו אתם מתמודדים עם השאלה במי אתם מעדיפים להתחשב, ולא נורא אם אין תשובה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מקבלים זריקת מרץ, נכנסים לפעילות ומובילים את מגמת הסידורים, תיקונים ועשייה בונה. גם אתם בחשבון נפש, אבל הוא מתרחש תוך כדי תנועה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם עם זריקת המרץ, וגם עם אופטימיות ונכונות להתמקד, לייצר ולעשות את מה שצריך לעשות. שבוע טוב לנושאי עבודה.

מזל גדי: שבוע שבו גם אתם מחפשים משמעות, ויש תחושה של תסכול כשהיא לא נמצאת איפה שהיא פעם היתה. שבוע שבו אתם מעדיפים להצטרף לאלו שמתקנים, משפצים ועסוקים.

מזל דלי: בתחילת השבוע אתם תקשורתיים ועסוקים יותר מהרגיל. בהמשך השבוע אתם מצטרפים לאווירת חשבון הנפש, ומנסים להרחיב תודעה.

מזל דגים: שבוע שבו אתם משלבים את שני הצדדים, גם עובדים, מסדרים ומארגנים וגם במקביל נמצאים בחשבון נפש שקשור למערכות יחסים שבהם האהבה נמצאת אבל אתם לא מצליחים לגעת בה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.