עוד לפני התחזית יש תוספת, כל מה שכתבתי וסיפרתי על שני הירחים המלאים שמגיעים ועד כמה הם משפיעים, יש עוד תוספת. אלו ירחים מלאים שנמצאים במצב של lunar standstill. תופעה אסטרונומית שמתרחשת פעם ב-18.6 שנים.

הירח המלא הקרוב זורח גבוה גבוה בשמיים וזה שאחריו זורח נמוך וקרוב לאדמה. 

ולכן, עוצמת הירחים הלאלו גבוהה אפילו יותר. 

המונח ירח כחול מתייחס לירח מלא שמתרחש פעמיים באותו המזל באותו החודש, וזה בדיוק מה שמתרחש בחודש הקרוב. הירח במזל גדי, השמש במזל סרטן, וזה תמיד ירח מלא שמציף רגשית, או נכון יותר, מפורר רגשית – ובד"כ זה נמשך יום או יומיים, בשנה הזו זה התחושה תשאר למשך חודש.

הדגש הוא על מזל סרטן, המזל שלא מסתיר את הרגשות שלו, אין לו כוח וסבלנות למילים מסובכות, למניפולציות וסכסכנות. מזל סרטן לא טוב בכל אלו, הוא גם לא מבין את כל אלו שמחייכים ומחבקים רגע אחד ורגע אח"כ כשהם חושבים שלא רואים אותם, הם תוקעים לו סכינים בגב.

עם שלוש פלנטות במזל סרטן זה שבוע עם לא מעט דמעות, ויחד איתן גם היכולת של הסרטן לחבק, לבנות, להקים, להתגעגע וגם לייצר בית חם ובטוח.

זה הזמן בשנה שבו הפנים והחוץ מתהפכים. החלק הפעיל שלנו הופך לרגשי, והחלק שאמור להרגיש שומר על קרירות, ומנסה לשמור על הרושם דרך עשייה בלתי פוסקת. השמש בסרטן רוצה בית, רוצה בטחון, רוצה מקום שמרגיש בטוח גם לאלו שבד"כ זקוקים להגנה: ילדים, קשישים, פצועים בגוף, בלב ובנשמה. הירח בגדי שאפתן, הוא רוצה תחושת כוח ומאמין שאם יהיה לו את הכוח הזה אז הוא ירגיש בטוח. ברור לכולנו שבשנה הזו, השמש בסרטן עוברת טלטלה קשה כשאין את תחושת הבטחון שהיא כמהה לה. הירח בגדי עובר טלטלה כי לכל שאר המזלות נמאס מהכוחניות שלו.

שמש בסרטן וירח בגדי יכולים כל אחד בנפרד ושניהם ביחד להיכנס לסחרור של החלשה. השמש בסרטן נלחמת עם כל הלב והנשמה, אבל הכוחות שלה לא עקביים, כמו בטריה, היא פעילה למשך זמן מה ואז היא חייבת להיטען. הירח בגדי יכול להחזיק יותר זמן, ולכן הוא מחליש כי זו האסטרטגיה שלו.

שבתאי, שליט מזל גדי, נמצא בעצירה כל השבוע ויתחיל את הנסיגה שלו ביום שבת. שבתאי במזל דגים בו הוא לא מרגיש בנוח. תחילת הנסיגה היא הזמן שבו הוא מרגיש שלא סופרים אותו. התגובה מתחלקת בין אלו שנהנים מהחופש שמגיע מחוסר תשומת הלב לבין אלו שמנסים עוד יותר בכוח לכפות על אחרים שיכבדו אותם או שיתייחסו אליהם.

הירח המלא של השבוע הוא בתחילת מזל סרטן, הירח המלא הבא, הירח הכחול, הוא בסופו, כך שמתקבל חודש מיוחד. כזה שבו נראה כאילו אנחנו עוברים תקופת חיים בארבעה שבועות.

במהלך החודש הקרוב בין שני הירחים המלאים התודעה החדשה מתחילה לקבל יותר ויותר מקום בחיי היום יום. כשאין מה שמפריע לה, היא יכולה לעזור לרבים מכם למצוא דרך להשתחרר ממחויבויות נשמתיות (קארמה) שכבר לא מתאימות למי שאתם. עוד חודשיים פלוטו חוזר למזל גדי לסיבוב אחרון ולכן החודש הקרוב הוא כמו הכנה לעזיבה של פלוטו את מזל גדי. כבר בחודש הקרוב יעלו נושאים שנשארו פתוחים מ-15 השנים האחרונות כדי שאפשר יהיה לשחרר אותם ולהמשיך הלאה.

באופן אישי, ההתמודדות היא בתוך הבית, המשפחה והאיזון של אלו עם עבודה. כך שיעלו לא מעט שאלות בנוגע למקום מגורים, מקומות עבודה, ותחושה של חיכוך גם פה וגם שם, תחושה של לא להרגיש בנוח בשום מקום. זה חודש שבו רבים מאבדים את תחושת השייכות, וירגישו תלויים באוויר.

יש תחושה בחודש הקרוב שבו לא ברור מי מטפל במי, ההורים בילדים או הילדים בהורים. במזל סרטן אלו הילדים שמגדלים את ההורים שלהם, ויהיו לא מעט ילדים שבחודש הקרוב ימאס להם מהתלות שההורים שלהם פיתחו בהם, והם ינסו למצוא דרך להשתחרר מההשפעה הזו. ב-15 השנים האחרונות התפתחה מגמה שבה לא מעט הורים לא נתנו לילדים שלהם את המרחב לצמיחה, צמיחה שממנה הם יכולים לצאת לחיים עצמאיים.

בחודש הקרוב גם לא יהיו פלנטות במזל אש, כך שתורגש ירידה במוטיבציה האישית, והקולקטיבית, על סף יאוש, מהסוג שבו לא מנסים יותר מדי.

ולשבוע הקרוב: במזל סרטן נמצאים השמש, מרקורי וונוס שהולכים עם הבטן, עם הרגש, ועם מה שאפשר. חשוב לציין שמזל סרטן בד"כ מאוד מציאותי, יותר מציאותי מהרבה חולמים, ולכן היכולת שלו להתחבר למה שיש, ולצמוח משם היא הטובה ביותר. וזו תהיה האווירה של השבוע הקרוב, לקחת את מה שעדיין יש לנו ועם זה להמשיך הלאה.

השמש וונוס בזוויות הרמוניות למרס במזל שור, גם שבתאי בזוויות הרמוניות למרקורי ובכלל עם כל ההשפעות האנרגטיות הלא פשוטות, מגיע שבוע שבו לפחות כל הפלנטות בזוויות הרמוניות אחת עם השניה. זה מראה על אחוות המוחלשים, וגם על היכולת להמשיך ולשמור על תקשורת, להשאיר דלתות פתוחות, גם אם לא מסכימים.

וכמה מילים חמות על ונוס בסרטן. היא אוהבת לאהוב, אוהבת לעזור, אוהבת לעשות טוב לאחרים וכל קשר שהיא יוצרת מיד הופך לקשר קרוב, כזה שבו מזמינים הביתה, ונותנים תחושה של בית לכל מי שרק אפשר. היא זו שנותנת קונטרה לאווירה של הכוחניות, והזלזול עם יכולת אמפתית, מחבקת.

סה"כ לשבוע הקרוב שילוב שבו אין פלנטות במזלות האש, וכל הזוויות הרמוניות בעצם יוצר מצב שבו לא זזים. מדברים המון. מספרים סיפורים, אגדות, מיתולוגיות, מבשלים, מי שיכול מסדר את הבית, ישנם רבים שימצאו לעצמם בית זמני. זה שבוע שבו מותר לקחת ללב, מותר להתרגש, מותר לבכות, מותר להעריך את מה שיש.

 

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם חוזרת. בד"כ אין לכם סבלנות לכל כך הרבה רגשות, אבל בשבוע הקרוב תהיה יותר יכולת הכלה והבנה של אלו שקשה להם. שבוע טוב לנסות ולהשלים עם מי שצריך.

מזל שור: שבוע שבו יהיה לא ברור מי המבוגר האחראי ומי הילד שזקוק להגנה. כאילו התפקידים מתחלפים. שבוע שבו תחפשו יותר רגעים של פינוק וילדותיות, וכנראה גם תמצאו אותם.

מזל תאומים: שבוע שבו גם אתם מגלים שלא ברור לכם מי המבוגר, מי הילד. שבוע עם הרבה רגעים של נוסטלגיה של רצון לחזור למשהו פשוט יותר, ובינתיים גם אתם משקיעים יותר בבית.

מזל סרטן: שבוע לא פשוט שבו רבים מכם יחוו תחושה של ריקנות שלא עוברת אחרי יום או יומיים כמו בד"כ אלא נשארת. בחודש הקרוב רבים מכם יוכלו לאזן מחויבויות קארמטיות, זה לא יהיה פשוט, אבל זה ייתן לכם שקט שאתם מייחלים לו.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התבגרות, אחריות, ובנייה מואצת. שנה שבה תוכלו לשפר ולשדרג את הבית שלכם.

מזל אריה: שבוע שבו היכולת שלכם לספר סיפורים נמצאת במיטבה, שבוע שבו היכולת שלכם לרתק קהל גם עובדת טוב. שבוע עם דגש על ההיסטוריה האישית והמשפחתית.

מזל בתולה: שבוע שבו גם אתם מתעסקים הרבה עם הבית, עם השאלה מי המבוגר, מי הילד, ותחושה של נוסטלגיה שאתם בד"כ לא מחבבים, אבל השבוע דווקא תעדיפו אותה.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם נמצאים יותר בבית, משקיעים בבית, מסדרים, מטפלים, מנסים לחפש יותר בטחון ומקבלים אותו כשאתם גורמים לאחרים להרגיש יותר בטוח.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם אלו שתנועו הנאה מחופש יחסי שמגיע מזה שעסוקים בדברים אחרים, לבין כעס ונסיון בכוח להסיט את תשומת הלב מדברים אחרים שבעיניכם הם חשובים פחות.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מעדיפים להתרחק קצת מהאווירה המשפחתית, ומגלים שלכל מקום שבו אתם מגיעים האווירה הזו רודפת אתכם. שבוע של הרבה תנועה ולימודים כמו שאתם מחבבים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם בתחושות לא פשוטות. הירח המלא מביא איתו פחדים עמוקים שמציפים אתכם. שבוע שבו רבים מכם מרגישים חלשים, חסרי אונים וגם קצת מיואשים. שימו לב שלא להגיב בכוחניות כדי להסתיר את הפחד, אלא פשוט לדבר אותו.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתחברים לתחושת הלא אכפת, ואין טעם. רבים מכם גם מרגישים חלשים מהרגיל, ועם מצבי רוח שאתם לא מכירים בד"כ. שבוע שבו נסו לשמור על אמפתיה, ועל דלתות פתוחות.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם כל מה שנכתב למעלה. עם השאלה מי ההורה מי הילד, מי לוקח אחריות, מי בורח ממנה. החודש הקרוב ירגיש כמו תקופת חיים לרבים מכם.   

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.