השבוע בסימן ליקוי הלבנה שיתרחש במוצאי שבת ה-28.10, ואפשר יהיה לראות אותו מהארץ. ליקוי הלבנה הזה מסיים תקופה של שנתיים שבה הליקויים השפיעו על מפת המדינה. אז לפחות, זה הליקוי הקשה האחרון לעתיד הנראה לעין. הליקוי מדבר על סיום. סיום של תקופה, ויותר מזה סוף לציפיה או המתנה למשהו שברור שלא יגיע. הסיום הוא סיום רגשי שאת התוצאות שלו נתחיל להרגיש בשבועות הקרובים.

הליקוי מבחינה אובייקטיבית מעלה את נושא הסחטנות וההסתמכות על קצבאות למקום שבו אי אפשר יותר לסבול את זה. זה רלוונטי ברמה הפוליטית, מדינית, מלחמתית, וזה רלוונטי גם בחיים האישיים שלכם. שימו לב בשבוע הקרוב לכל סיטואציה שבה אתם מנסים לקנות לעצמכם קצת שקט. שימו לב איך ההתנהלות הזו הורסת את המשפחה שלכם, ואיך לאורך זמן היא משאירה גם אתכם וגם את אלו שאתם קונים את שיתוף הפעולה שלהם חלשים ומחלישים.

השבוע הקרוב בסימן מזל עקרב. מרקורי נכנס למזל ביום ראשון, השמש מצטרפת ביום שני בערב. במזל עקרב הנטייה היא לשמור הכל בבטן, לא לספר שום דבר שיכול להראות על חולשה. מזל עקרב הוא זה שרואה את החולשות, את נקודות התורפה וזו הסיבה שרבים מבני המזל הופכים למטפלים נהדרים. ישנם אחרים שבמקום לטפל הם משתמשים בחולשות של אחרים נגדם.

למזל עקרב יש שלוש פאזות: נחש, עקרב ונשר. הוא מתחיל כעקרב, שזו הפאזה שבה פוגשים את אלו שמלאים בטינה, קנאה, וזעם, וביחד איתם גם כוח סקסי מהפנט. אלו אנשים עם נאמנות טוטאלית, ויכולת הרס עצמי שמגיעה משקיעה לתוך פסימיות וראיית שחורות. במקרים הקיצוניים מדובר באלו שלא יכולים לסבול לשמוע קול צחוק לידם, או לראות אנשים שמחים. את האור הם חייבים למצוא מבפנים, וקשה מאוד לתת לו עזרה כי אין עקשן גדול יותר מהעקרב. הלאה, הפאזה השנייה היא פאזת הנחש, בה העקרבים מתמודדים, מגלים את כוחות הנפש שלהם וכאילו משילים את עורם והופכים להיות אנשים אחרים, כאלה שיש להם אור, מוכנים ומצפים לראות שמחה וצבעים מסביבם. השלת עור הנחש היא כדי שהוא יוכל לגדול, להתארך ולגבוה. הנשר מייצג את בעלי הראייה החודרת שמקרינים את התחושה של אלו שיש להם את הגובה הרוחני.

ואחרי הפירוט הזה, השבוע הקרוב מביא איתו עקשות, עקשנות והתמודדות לא פשוטה עם אלו שמבחינתם אין להם מה להפסיד. זה שבוע שמדגיש שחלק גדול מהמלחמה הוא בכלל תודעתי וכלכלי. יכולה להיות תחושה של תסכול שמתעצמת ככל שהשבוע עובר לקראת הליקוי בשבת.

נושא הליקוי קשור לנושא נוסף שקשור למזל עקרב שבשפה האסטרולוגית נקרא – כספי אחרים. למזל עקרב יש יכולת מספרית מעולה, והם בד"כ טובים בניהול כספים. מזל עקרב פשוט לא מפחדים מכסף, להפך, הם אוהבים לשחק איתו.

הליקוי כאילו "מאדה" כספים שחשבנו שיש ועכשיו אנחנו מגלים שאין. הליקוי שולח את אלו שהתרגלו לחיות על חשבון אחרים למקום שבו הם לומדים איך לעמוד על הרגליים של עצמם ולהפסיק להיות תלויים. זה תהליך ארוך, שמתחיל השבוע ויתעצם במהלך שנת 2024.  

במהלך השבוע מרקורי מתקרב למרס במזל עקרב מה שמראה על עוצמת מלחמת המילים והתודעה יותר מאשר על מה שקורה בשטח. בזמן הליקוי מרס ומרקורי יהיו בזווית של מולות עם יופיטר. זו זווית שבה נסחפים ויוצאים מפרופורציה ואומרים מילים שאחר כך אי אפשר להחזיר, אז שימו לב. זו גם הזווית ששוברת כמה אקסיומות כלכליות. במובן החיובי שלה היא מובילה לחשיפת שקרים וסודות. תקוותי היא שאחריה יהיה טיפה פחות קל לעבוד עלינו.  

ליקוי לבנה הוא זמן שבו אנחנו מקבלים לראות את הצל של עצמנו. מה שמכסה את הלבנה זה הצל של כדור הארץ ולכן הוא קשור להתמודדות עם הצל הפנימי. השבוע, כולנו נתמודד עם כמה חרדות קיומיות ואולי אולי נצליח לעשות צעד קטן מעבר אליהן. אחת הסיבות שאנשים נשארים תלויים באחרים היא בדיוק החרדה הזו שמאפילה על היכולת האישית לקחת אחריות ולהתמודד עם מה שמגיע. מתחילת הקורונה התקשורת לא מפסיקה לפמפם חרדות, ואולי בתחילת שבוע הבא נוכל להתחיל להשתחרר מההתמכרות הזו לחרדה.

אחד המאפיינים המתעתעים של העקרב שהפך לנשר שעף גבוה הוא שהם אנשים צנועים. המילה צניעות כבר שינתה את מובנה ומתייחסת בעיקר לאיך מתלבשים וזו לא הכוונה שלי. אני מתכוונת לענווה. ענווה אמיתית, כזו שבה אדם מכבד את עצמו ואת סביבתו ומהמקום הזה מפסיק את המרדף אחרי כיבודים, ניפוח החשיבות העצמית או סמלי סטטוס. ענווה היא גם דרך קלה ופשוטה לצאת מהחרדות.

זה שבוע שבו ממשיכים לצאת מאזורי הנוחות, ועם כל ההתמודדות שמגיעה עם זה יהיו רבים שיגלו שאולי היציאה הזו, ההכרח לזוז, זה מה שמשחרר אותם לעתיד טוב יותר. השבוע ישנה הזדמנות לכולנו לגעת במקום הזה שבו סולם הערכים פתאום נהיה ברור, ואיזו רוח קלילה של ענווה אמיתית שמשחררת אותנו להגביה עוף יכולה להתחיל לנשוב.

 

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו תוכיחו שיש לכם סבלנות, יש לכם עקשנות ושאתם מסוגלים לפעול בצורה מחושבת כשזה נדרש. שבוע טוב לנושאי תקשורת.

מזל שור: זה הליקוי האחרון שמסיים שנתיים קשות. במהלך השבוע רבים מכם יתחברו בלי לשים לב לתחושת הענווה שמרחפת ונותנת את התקווה שכל כך חסרה. שבוע לא פשוט שיוציא אתכם עוד קצת מאזורי הנוחות שלכם, אבל זהו, אחריו כבר יהיה קל יותר.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מפוצצים באנרגיה, רוצים לעשות הכל ואז עוד קצת, לא מפסיקים אפילו לקחת נשימה. שימו לב לא להיסחף למילים או פוסטים שאי אפשר לחזור מהם אח"כ. זה גם לא שבוע טוב לחתימת חוזים.

מזל סרטן: לקראת ליקוי הלבנה רבים מכם יוצאים מאזורי הנוחות שלכם, ומתמודדים עם תחושות לא פשוטות של ההכרח לעמוד על הרגליים של עצמכם ולהפסיק לצפות מאחרים שתמיד יהיו שם בשבילכם. רובכם תגלו שיש לכם יותר כוחות ממה שחשבתם ושבאמת נמאס לכם מתחושת התלות המיותרת הזו.

מזל אריה: לקראת ליקוי הלבנה רבים מכם יתחברו למה שכתבתי על השינוי הפנימי שבו אתם ממלאים את עצמכם באור מבפנים. לא מחכים יותר להכרה מהסביבה, לא מחפשים את מחיאות הכפיים, אלא מתמקדים באור שיש בתוככם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בקצב מטורף. ונוס במזל שלכם נותנת לכם את הכריזמה וגם קצת מזל. ועדיין, שימו לב שלא להיסחף להבטחות שאי אפשר לעמוד בהן. שבוע שבו כשאנשים אחרים מתחילים לגלות ענווה, אתם, שרגילים לאווירה הזו דווקא יוצאים ממנה קצת ומרימים לעצמכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו תבינו שכבר זזתם מאזור הנוחות שלכם. הרעיון של ענווה נשמע נחמד עד שבאמת תאלצו לעבור את החוויה. עד כמה שזה ירגיש מוזר, תהיה לזה השפעה מיטיבה על מערכות היחסים שלכם.

מזל עקרב: שבוע עם דגש על המזל שלכם והליקוי שיגיע בסופו מציפים כאבים ישנים והתמודדות עם הנושא של מה אפשר לקנות בכסף ומה אי אפשר. רבים מכם יעברו טרנספורמציה השבוע, בחיפוש אחרי מה שאי אפשר לקנות או להכריח בכוח.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של טרנספורמציה עמוקה, השלת העור הישן ותחושה של לידה מחדש.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם מגלים מול מי אתם נלחמים והפעם גם נשארים כדי להתמודד ולא מנסים למצוא תירוצים להתחמק. שבוע שבו גם אתם תשילו עור ישן כדי שתוכלו לצמוח גבוה יותר.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו שמנסים לשמור על שכל ישר ועל פרופורציות. שבוע שבו אתם הראשונים להראות כושר התאוששות, שממנו אתם גם לוקחים על עצמכם יותר אחריות מהרגיל.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתאוששים, הכוחות חוזרים, ואיתם גם סוג של תקווה משולבת עם התחלה של תכנון קדימה והלאה. שבוע טוב למערכות יחסים.

מזל דגים: שבוע שבו אתם ממשיכים את ההתמודדות עם ההכרח לקחת יותר אחריות, לעמוד על הרגליים שלכם. אולי תגיע גם תחושת הקלה שמגיעה מזה שאתם מפסיקים לחכות שמישהו אחר יחליט בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.