שבוע שמעביר את הדגש למזל מאזניים ובעיקר מציף את הנושאים שקשורים לליקוי הבא, שיתרחש בערב ראש השנה.

זנב הדרקון נמצא במזל מאזניים קצת יותר משנה, ועזר לשמוט את הקרקע מתחת לנורמות החברתיות של פעם. המיקום הזה הדגיש מה קורה כשדוחים החלטות ואז דוחים אותן עוד קצת. שבוע הבא מגיע הליקוי האחרון במזל ל-18 וחצי השנים הבאות ויש בו תחושה של סיום, כזה שלא יאפשר חזרה אחורה, כזה ששורף כמה גשרים.

בסבב הליקויים האחרון באפריל חפרתי לכם על נושא הליקויים של אז שדיברו על שחרור מריצוי של אנשים שאף פעם לא יהיו מרוצים. הבנה שנתינה זה דבר נפלא, אבל אם לא מקבלים כלום בחזרה, או יותר גרוע, מקבלים בעיטה בחזרה – אז הנתינה הופכת לניצול.

השבוע, לקראת הליקוי, הדגש הוא על שחרור מכמיהה, מגעגועים, מהתקווה שאם אני אתן עוד קצת, אז אולי סוף סוף אני אקבל בחזרה. שחרור ממערכות יחסים שבעצם נגמרו מזמן, אבל עדיין נמצאות במחשבות שלכם.

השבוע מתחיל אחרי סוף שבוע אתגרי שבו ונוס, השליטה של מזל מאזניים נמצאת בזווית אתגרית עם פלוטו, שזו זווית שיכולה לדרדר את המצב הבטחוני עוד יותר ממה שהוא עכשיו.

מיד לאחר מכן, השמש תכנס למזל מאזניים וביחד איתה, ונוס, תעבור למזל עקרב. כשונוס נמצאת במזל עקרב הנטייה היא ללכת עד הסוף. אין לה סבלנות למשאים ומתנים, היא לא סומכת על אף אחד, כי היא זו שיודעת איך לנצל אחרים, ומהמקום הזה היא בטוחה שכולם רוצים לנצל אותה.

במשך רוב השבוע, ונוס תהיה בלי זוויות (חוץ מהזווית המתרחקת לפלוטו) וזה שבוע שבו יש סיכוי לבידוד הולך וגובר, חרם, אמברגו, והתמודדות עם העובדה ש"יהיה בסדר" זה סתם משפט שכבר מזמן לא רלוונטי.

היא עלולה לתת תחושה של "כל העולם נגדי". היא יכולה גם להפתיע ולשלוף עוד שפנים שלא ידענו שנמצאים בכלל בכובע. בכל מקרה מדובר בשבוע עם תחושות לא קלות, כזה שבו עדיף שלא להתרפק על העבר, אלא להבין שאנחנו בתהליך של שינוי עידנים, של שחרור קארמטי ממערכות יחסים שמיצו את עצמן.

עם השמש במזל מאזניים וונוס בעקרב, לקראת הליקוי הקרוב זה שבוע שבו כולנו משחקים משחקי פוליטיקה, תוך משפחתית, פנים משרדית. כולנו מנסים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, כולנו מנסים לשנות את החוקים, אבל להשאיר אותם אותו הדבר. נשמע מבולבל? זו האווירה של השבוע הקרוב.

זה ליקוי שיכול לשפר מאוד את מערכות היחסים הקיימות והדרך לשם היא על ידי זה שהוא מבהיר לנו שמערכות יחסים שהסתיימו, אכן הסתיימו. שההשוואה בין מה שיש לנו היום למה שהיה לנו פעם בעצם מרעילה את החיבורים שיש לנו.

האסטרולוגים העתיקים לא השאירו הוראות או דעות לדבי מהו צדק, איך עושים צדק, או אם בכלל יש דבר כזה. מבחינתם, יש חזק, יש חלש. יש את מי שאוהבים ואת מי שלא.

חוק מבחינתם קשור יותר לקריזה של האל או האלה.

השבוע הקרוב מביא אווירה שבה כולנו נתייאש עוד יותר מהציפיה לאובייקטיביות או לניטרליות.

 

במשך השבוע הקרוב, מרס בזווית הרמונית לשבתאי, שני המזיקים, שיכולים להיות נהדרים כשהם באווירה של בניה ועשייה, מוצאים את עצמם השבוע באווירה של פירוק. הם משתפים פעולה וזה לאו דווקא חיובי, כי ביחד יש להם פוטנציאל הרס לא קטן. ההרס הוא בעיקר של מעט האמון שעוד נשאר.

מרקורי רוב השבוע עדיין במזל בתולה, מיקום שבו הוא חד, יעיל וממוקד. אבל השבוע בזווית אתגרית לנפטון, הוא הולך קצת לאיבוד, במיוחד מול אלו שמעדיפים להשאיר דברים מעומעמים, לא החלטיים, וערטילאיים.

הליקוי של שבוע שעבר הביא לתחושה של ניתוק מהגוף ומהווה אצל רבים מאיתנו, והשבוע עם המיקום הזה של מרקורי, התחושה כנראה ממשיכה. העצה שלי היא לא לנסות להתחבר לעצמכם באותו מקום שבו הייתם, אלא לחפש את עצמכם במקום חדש, כזה שמתאים יותר לעתיד מאשר לעבר. אתם יכולים להקל על עצמכם אם תנסו להימנע מלעשות השוואות, במיוחד כאלה שבהם אתם קשים מדי עם עצמכם.

מאחורי הקלעים של השבוע הקרוב, יופיטר, זה שאחראי על שפע, על התרחבות, על תקווה, אמונה וחשיבה חיובית מאט לקראת הנסיגה שלו שתחל עוד שבועיים. יופיטר נמצא ליד כוכב השבת שנמצא בקצה הקרניים של קונסלציית שור, מיקום שבו הוא יודע לנגוח, מיקום שבו יש עניין מסביב לקרבות ירושה.

יופיטר יהיה במיקום הזה למשך החודש הקרוב, וזה חודש שבו קרבות הירושה בעצם מובילים את המהלכים, לא רק אצלנו, אלא בעוד מקומות בעולם, משחקי הכס תופסים תאוצה.  

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו אתם מוצאים את הדרך לשתף פעולה, למצוא מחדש את הבסיס שלכם וממנו להתלהב מחדש. במקרה שלכם, הליקוי דווקא מחזיר משהו שכבר ויתרתם עליו, ופתאום הוא חוזר להמשך הבנייה.

מזל שור: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם באווירה לא פשוטה, מבודדים, מנסים להתרפק על העבר ולא מצליחים. שבוע שבו תדרשו לנתינה, בידיעה שכנראה לא תקבלו בחזרה.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם עיפים מהרגיל. נמאס לכם לנהל את אותם הויכוחים שוב ושוב ושוב, ואתם מחפשים דרכי מוצא. שבוע שבו יש לכם השראה. שימו לב שלא להתרפק יותר מדי על העבר שהיה ותוך כדי לעשות השוואות לא הוגנות להווה.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם עדיין תחת השפעת הליקוי הקודם, עדיין בתחושה של ניתוק מהגוף, והצפות רגשיות. שבוע שבו לאט לאט תמצאו דרך להתחבר אל עצמכם. שבוע שבו תשתדלו שלא לעשות יותר מדי השוואות.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מתכוננים לליקוי של שבוע הבא, ומשחררים מערכות יחסים שבעצם נגמרו מזמן, וגם את הגעגועים הכמיהה וההשוואות שאלו תמיד מעוררים בכם.  

מזל בתולה: שבוע שבו הישירות, המיקוד והחדות פתאום מתפוגגים בערפל בלתי מוסבר. שבוע שבו שווה לכם לתת לדמיון להוביל אתכם לצדדים, ולתת לצד האומנותי שלכם יותר ביטוי.

מזל מאזניים:  שבוע שלפני ליקוי אחרון במזל שלכם. התחושה היא של בדידות, של סיום שמתקרב, כזה שבו מחליטים בשבילכם. שבוע שבו רבים מכם יתמודדו עם הצורך להחזיר חובות עבר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על עומק רגשי ורחוני, כזו שבה סיום והתחלות מעורבבים זה בזה.  

מזל עקרב: שבוע שבו רבים מכם מנסים להתרפק על העבר ולא מצליחים. שבוע שבו רבים מכם מרגישים מבודדים, ושקשרים שסמכתם עליהם, כבר לא שם. שבוע שבו יש תחושה של פירוק ויכול להיות שזה בכלל לטובתכם.

מזל קשת: שבוע שבו התנופה שלכם נשחקת, ואתם בתחושה שאתם מתפזרים ליותר מדי כיוונים. שבוע שבו יש תחושה קצת כבדה, וצורך לחזור ולתקן, לחזור ולעשות מחדש דברים שהזנחתם לאחרונה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מקבלים תמיכה ממקומות שכבר התייאשתם מהם. שבוע שבו לאט לאט נושאים שהיו תקועים מתחילים להשתחרר. שבוע טוב לנושאי עבודה.  

מזל דלי: שבוע שבו אתם תופסים את עמדת המשקיף מהצד, ואפילו נהנים ממנה בזמן שאחרים משחקים במשחקי הכס. שבוע שבו אתם עושים יותר מאשר חושבים וכנראה שבצורה נכונה.

מזל דגים: שבוע שמביא הקלה מהלחץ של שבוע שעבר. שבוע עם אווירה שבה רבים מכם מתמקדים במה אתם כן יכולים לתקן, איפה אתם יכולים לשפר. שבוע שבו רבים מכם מניחים את העבר מאחוריכם ומרימים את המבט קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.