השבוע מתחיל בשינוי אווירה עם כניסת השמש למזל תאומים ותחילת מחזור חדש של מרקורי בנסיגה. החצי השני של נסיגת מרקורי מביא איתו את ההזדמנויות לעשות את אותם הדברים אבל בדרך חדשה ושונה. לפעמים השינוי הוא בגישה שמשתנה ומובילה לשינוי בהתנהלות ובתוצאות.

ביום ראשון השמש ומרקורי צמודים ואם יש לכם משהו חשוב לעשות שקשור בנושאי תקשורת או חוזים זה היום, בדיוק באמצע הנסיגה, שבו אפשר לחתום או להתחיל משהו חדש.

ביום שני מרקורי חוזר למזל שור, עדיין בנסיגה, וממדי הנפילה הכלכלית מתחילים להתברר. כדאי לזכור שהתנודות בשווקים בסך הכל שואפות להגיע למצב שבו הערך הנסחר והערך האמיתי יותר קרובים זה לזה. נסיגת מרקורי במזל שור קשורה בעיקר לנושאים כלכליים, וההמלצה היא לחכות עם קניות גדולות או השקעות גדולות לסיום הנסיגה.

מרקורי במזל שור יכול לעזור לכולנו להבין את הקשרים הלא בריאים שיש במערכות יחסים. ולשאול את עצמנו במה אנחנו לא מוכנים להשקיע יותר? איפה אנחנו נותנים יותר ממה שאנחנו מקבלים?  

השינוי האנרגטי המשמועתי יותר מגיע ביום רביעי עם כניסת מרס למזל טלה, המזל בו הוא נחשב לחזק. כשמרס נמצא במזל טלה, הבטחון העצמי עולה ויחד איתו גם פעולה מהירה, אסרטיביות והתלהבות מהחיים. מרס מגיע למזל טלה ומיד פוגש את יופיטר שמעצים את ההשפעה שלו, כך שיהיה כמעט בלתי אפשרי להתאפק בסוף השבוע, או לדחות סיפוקים. זה שילוב נהדר לספורטאים, ליזמים, וגם לאנשי צבא. התנופה שמתקבלת עם דגש שכזה על מזל טלה מובילה להמון יוזמות חדשות, רובן מופרכות או מוגזמות, או כאלו שקצת מקדימות את זמנן. ועדיין, שווה לתת מקום לרעיונות החדשים האלה מאחר ואולי מתחת לכל ההגזמות והחלומות הגדולים כן מסתתר משהו שווה.

הבעיה היחידה בשילוב הזה היא שהוא יכול להוביל להחרפה בגל הפשע והטרור מאחר והוא נותן תנופה ואומץ לכולם, גם למי שמחכה לרגע המתאים כדי לפעול באלימות.

ונוס עדיין במזל טלה, בזווית הרמונית לשבתאי עוזרת למערכות יחסים, ונותנת את ההזדמנות לרבים לחזור למשאים ומתנים שנתקעו ולמצוא את הדרך להסכים על משהו, גם אם לא מסכימים על הכל ומשם כבר להמשיך הלאה.

בהמשך לשבוע שעבר, גם השבוע מומלץ לעשות דברים יוצאים מהרגיל, להגשים משהו שתמיד רציתם אבל לא העזתם או מצאתם את הזמן בשבילו.

והיום, התחזית קצת אחרת כי אני נמצאת בחו"ל, נסיעה שנדחתה כמה פעמים וסוף סוף עם הנסיגה היא יצאה לפועל.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם דגש אנרגטי על המזל שלכם ואתם מלאי אנרגיה, מתפוצצים מרעיונות ומצליחים לעשות ביום אחד יותר משלושה ימים בזמנים רגילים. מיום רביעי ולמשך השבוע שאחרי גם יש לכם מזל וכריזמה אז שווה לנצל את זה. 

מזל שור: מרקורי בנסיגה חוזר למזל שלכם ומביא איתו הזדמנות לעשות מחדש דברים שהייתם רוצים לעשות אחרת. בנוסף, מפגשים עם אנשים מהעבר שלכם שבעיקר מראים לכם עד כמה השתניתם בתקופה האחרונה.

מזל תאומים: ימי ההולדת מגיעים ואיתם הנחישות שלכם שמתחילה לחזור. יום ראשון הוא מיוחד ושווה לשים לב לרעיונות או תובנות או התרחשויות חשובות שקורות בו. בהמשך השבוע אתם עסוקים בנושאים כלכליים ומגלים דרכים יצירתיות למתוח את מה שיש לכם ומצליחים לצאת מתחושת המחסור.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של חזרה למקומות, או מערכות יחסים, אבל הפעם ממקום בוגר יותר ולכן גם מתגמל יותר.

מזל סרטן: שבוע שנותן לכם זריקת עידוד, כוחות ומרץ לדחוף רעיונות ויוזמות שנתקעו בעבר, אבל עכשיו מגיע הרגע שבו אתם מעיזים ויוזמים יותר. שבוע שבו אתם יוצאים יותר ויוצאים יותר ומרוב שאתם עסוקים הוא עובר מהר.

מזל אריה: שבוע של תנועה בלתי פוסקת ומעברים  חדים ומהירים בין עיסוקים שונים. שבוע שבו יש לכם יותר כוח ואנרגיה, ונראה שלא נשאר לכם זמן לישון או לאכול, ואתם מרוצים מכל האקשן הזה.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם אלו שדואגים מהמצב הכלכלי יותר מכולם, ושווה לכם לעצור ולהיזכר בכל הפעמים הקודמות שבהם דאגתם ופחדתם ובסוף דברים הסתדרו. שבוע שבו שווה לכם להשקיע יותר בכישרונות האומנותיים שיש לכם ומשם למצוא את השקט.

מזל מאזניים: שבוע שבו היכולות שלכם לשתף פעולה ונהל משא ומתן חוזרות ובענק. שבוע טוב להרים מחדש נושאים או יחסים שנתקעו ולמצוא דרך חדשה לתקשורת או גישה אחרת שמשנה את היחסים קדימה.

מזל עקרב: ביום רביעי הכוחות שלכם חוזרים ואתם לא מבינים לאן נעלמתם בשבועות האחרונים. שבוע עם המון עשייה, אסרטיביות ויוזמות חדשות. בשבוע הבא גם יהיה לכם מזל אז שווה להתכונן אליו עם מה שחשוב לכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתמלאים עוד יותר באנרגיה עד לרמה שאתם כבר לא יודעים מה לעשות עם כל האדרנלין הזה. נסו לכוון את ההתלהבות למקומות שדורשים בנייה ארוכה, ולא לניסיונות של רווח מהיר בטווח קצר.

מזל גדי: שבוע עם דגש על מערכות יחסים גם זוגיות, גם בעבודה וגם חבריות. אתם מוצאים את עצמכם מנהלים שיחות כנות יותר ומגלים סוף סוף קצת יותר בגרות ונכונות מהצד השני שמהם אפשר להמשיך הלאה.

מזל דלי: שבוע שמביא איתו שיפור במערכות יחסים, במיוחד עם אנשים שקצת נעלמו לכם בזמן האחרון. שבוע טוב למשאים ומתנים וגם לעיצוב מחדש של הסביבה שלכם.

מזל דגים: שבוע שבו יש לכם המון יוזמות חדשות ועוד יותר רעיונות, רק שווה לכם שלא להגזים בדמיון, אלא כמה שיותר מהר לראות מה מכל זה יכול להפוך לאפשרי ועם זה להמשיך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.