השבוע מתחיל עם הירח המלא השני במזלות גדי וסרטן. באנגלית יש ביטוי once in a blue moon, שמדבר על התרחשויות שמתרחשות רק לעיתים רחוקות. הביטוי בד"כ מתייחס לדברים חיוביים שיכולים להתרחש, והלוואי וכך אכן יתחיל השבוע.

לפני חודש דיברתי על תחושה של תלויים באוויר בין שני הירחים המלאים, ורבים מכם סיפרו לי שאכן היתה להם את ההרגשה שהם לא לגמרי שייכים לא לגמרי מרגישים בבית, לא בטוחים לגבי העבודה וגם אכזבה מההורים/ילדים.

הירח המלא הקרוב ינחית את כולנו על הקרקע, עם יותר בהירות לגבי מה אנחנו כן יכולים לשחרר ומה לא. הירח בסוף מזל גדי, צמוד לפלוטו שאוטוטו חוזר לסיבוב אחרון במזל גדי לסיום התהליכים של ה-15 שנה אחרונות. כשהירח המלא צמוד לפלוטו דברים שניסיתם להימנע מהם, דברים שפחדתם מהם, בד"כ מתממשים – רק כדי שתבינו שכל הפחדים האלה היו מוגזמים, ושעכשיו אתם יכולים לזוז בלי שהפחד יעצור אתכם.

הפחד הוא בד"כ מלאבד או לאכזב אנשים קרובים ובימים הקרובים יש סיכוי שתפסיקו להאחז בהם כל כך חזק, ואולי גם הם יתנו לכם לנשום קצת.

ביום שני השמש תכנס למזל אריה ומיד תהיה במולות מדוייקת לפלוטו. האווירה היא של פוטנציאל לסיבובי אגו. ההמלצה היא לא ליפול למלכודות האלה, ובמקום זה לקחת את האנרגיה האדירה הזו לקדם פרוייקט שחשוב לכם.  

השמש מול פלוטו מביאה אוירה שמאתגרת את תחושת השליטה, ומכריחה התמודדות עם הבטחות שלא מומשו וכנראה גם לא יתממשו. זו אווירה כוחנית ומניפולטיבית שבה מבינים מה אפשר לקנות בכסף ומה אי אפשר.  

מאחר ואוראנוס עדיין נמצא באזור אלגול שגם פועל דרך מניפולציות, הנושא הזה יהיה חזק במיוחד, ועם הירח המלא שישפוך הרבה אור – תוכלו לגלות מהו מחיר הנאמנות. מה שילמתם בשביל להיות נאמנים למשהו או מישהו והאם הם היו נאמנים אליכם באותה המידה?

אוראנוס ממשיך לשבת על המעלה של כוכב השבת אלגול שכולכם כבר למדתם להכיר. הוא יהיה שם השבוע ושבוע הבא. חשוב לציין שהוא יחזור שוב למעלה הזו במהלך חודש אוקטובר ואח"כ גם באפריל 2025. אוראנוס שם מפרק את העמדות הפנים, מסיר את המסכות וגם משחרר מקשרים לא בריאים.  

הבשורה של השבוע הקרוב היא המעבר של מרס למזל תאומים, מקום שבו הוא מעדיף להילחם במילים מאשר במעשים.

מרס יהיה בזוויות חיוביות גם לשמש וגם לפלוטו ויעזור לשילוב הזה שיכול להיות הרסני, למצוא דרך חיובית יותר להרגיש בשליטה, בעיקר בשיטה של לעשות משהו בונה.

במקביל רוב השבוע, השמש, ונוס ומרקורי יהיו במזל אריה מיקום שבו הם מעדיפים לחגוג את החיים. ונוס בזווית חיובית עם יופיטר גם מדברת על להנות מהחיים, ומוסיפה גם את הרצון להתאהב, להיות נאהבת ולהתמקד בנושאים שבינה לבינו ולא במי צודק.

כך שזה שבוע עם הרבה אש, כזו שמעירה, כזו שמחממת וכזו שיכולה להמיס קפאון והפעם מהכיוון החיובי. מי שהנטייה שלו היא לקפוא מפחד, פתאום ירגיש איך קל יותר להתנועע, מי שמעדיף להקפיא את מה שלא מוצא חן בעיניו – לא יצליח.

בתחילת השבוע מרקורי יהיה במזל אריה שבו הוא מנסה לעשות רושם ולפעמים גם מצליח. בהמשך השבוע הוא עובר למזל בתולה בו הוא נמצא במיטבו. מרקורי מתחיל להאט לקראת הנסיגה שתחל בסוף שבוע הבא, ודורש מכולנו להיות בטוחים שמה שאנחנו אומרים, לבדוק שוב ושוב את כל הפרטים והסעיפים הקטנים, ומבקש גם לא להגיב כל כך מהר. אפשר לקחת זמן לחשוב על משהו ולא לתת תשובה מיידית, וזוהי השפעה שיכולה לעזור לרבים מאיתנו להבין אם מה שאנחנו נותנים שווה למה שאנחנו מקבלים. מרקורי במזל בתולה יודע לעשות חשבון, ולקראת הסופ"ש העיסוק במספרים יהפוך להיות מעניין במיוחד.

אותו מרקורי יהיה בזווית אתגרית למרס בסוף השבוע הבא. מאחר ומרקורי הוא שליט מזל תאומים ומרס יהיה במזל תאומים ההשפעה היא של להכניס לעצמנו גולים עצמיים, להגיד את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון לאדם הלא נכון ושלל בעיות תקשורת אלימה שיכולות להיות.

סה"כ שבוע שיש בו פוטנציאל לתנועה חיובית ובונה כזו שמסוגלת להתמודד בקלות מול מי שמנסה לעצור אותה.

שבוע שבו ונוס בזווית חיובית ליופיטר יכולה להביא בשורות טובות, יכולה להוציא ממחשכים ויכולה להתניע תהליכים חיוביים.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שמשנה את האווירה לכזו שבה אתם לא מפסיקים לזוז, להתווכח, לנסות משהו ואז משהו אחר. שבוע שמביא איתו יותר קלילות ורגעים של הומור.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתמקדים ביחסי זוגיות, משקיעים יותר מחזרים ומחוזרים. שבוע שבו קל יותר להנות מהחיים, לבלות קצת וכזה שגם יש בו קצת מזל.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מקבלים בעיטה ששולחת אתכם להתמקד בעבודה, או בשלל העבודות שיש לכם. שבוע עם הרבה אדרנלין שבו אתם יכולים להספיק המון.

מזל סרטן: מיום שני מגיעה הקלה, אמיתית. כזו שבה אתם מצטרפים לאווירה של להנות ולחגוג את החיים. שבוע שבו דברים שהיו תקועים פתאום מתחילים לזוז.  

מזל אריה: שבוע שמתחיל עם התמודדות לא פשוטה בעבודה, וממשיך בלדרוש מכם יכולת יצירתית גבוהה יותר. שבוע שבו הכריזמה שלכם במיטבה ושווה לנצל את זה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של מהפכים עמוקים, התמודדות עם פיתוח יכולת ניהולית וגם עם הצלחה.     

מזל בתולה: שבוע שבו כולם מסביבכם מתרוצצים ואתם להפך, לוקחים את הזמן, מעמיקים, מנסים לעשות סדר ובעיקר עסוקים במספרים.

מזל מאזניים:  שבוע עם דגש על יחסי זוגיות, על הנאות מהחיים, על מראה חיצוני ועל לנסות לקחת את הצעד הבא ולגלות שהוא קל בהרבה ממה שחשבתם. שבוע שיש בו קצת מזל.

מזל עקרב: שבוע שבו כאילו נפתח זרקור שמאיר עליכם, ולרבים מכם החשיפה הזו לא תהיה קלה. בהמשך השבוע כבר נהיה קל יותר ואולי אפילו נחמד לקבל קצת יותר אור.

מזל קשת: שבוע עם דגש על נושאי זוגיות, עם יותר רצון מצדכם להדק את הקשר, להשקיע יותר ולנסות להנות יותר. שבוע טוב להשקעות וכזה שבו אתם מבזבזים יותר מהרגיל.  

מזל גדי: שבוע שבו גם אתם מצטרפים למגמה של להנות יותר, לבזבז יותר, לתת לאחרים לדאוג במקומכם. שבוע בלי אתגרים מיוחדים.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מסירים מעצמכם דאגות מיותרות, כזה שבו אתם מורידים קצת את המעמסה ונותנים לעצמכם יותר זמן לרגעים של כיף ושקט.

מזל דגים: שבוע שנותן לכם אופטימיות, כזה שיש בו גם קצת מזל. שבוע שבו אתם מעדיפים להנות יותר, לבלות יותר וגם לבזבז יותר מהרגיל. שבוע טוב ליחסי זוגיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.