שבוע שמתחיל עם אווירה קשה במיוחד וממשיך עם הקלה. הקלה מהסוג שאני לא מאמינה שהוא בכלל אפשרי בסיטואציה הנוכחית, אבל יש סיכוי לצאת לחירות ולהפסיק לפחד.

הזמן הקשה יותר הוא תחילת השבוע. מיום שבת ועד לערב פסח ביום שני השמש תהיה בזווית אתגרית עם פלוטו, וזו זווית שבד"כ מעלה את מפלס החרדה, הכעס והאלימות. זווית שבה ההגיון נעלם ובמקומו הכוח והכוחניות מדברים – ולאו דווקא עם תכנון או חשיבה מעמיקה.

ביום החג עצמו מגיע הירח המלא עם אווירה עצובה במיוחד, תחושות קשות וחוסר אמון באלו שתמיד סכמנו עליהם. מרקורי עדיין בנסיגה שתסתיים ביום חמישי ושם גם יתחיל גל של תקווה.

ובמקביל לזה, זה השבוע שבו יופיטר צמוד לאוראנוס – זווית שמדברת על שחרור ועל דהירה קדימה אל הדבר הבא. יופיטר גם יהיה צמוד לשמש של מפת המדינה כל השבוע הקרוב וזו השפעה מיטיבה.

נתחיל בירח המלא, כל שנה הירח המלא בעקרב נחשב לעוצמתי במיוחד, והשנה אפילו יותר עם הזווית האתגרית לפלוטו במזל דלי. יש לו משמעות נוספת – הוא יהיה באותה מעלה שבה התרחש הליקוי הנוראי באוקטובר שעבר. אז השמש היתה במזל עקרב, והיא היתה צמודה לכוכב המלחמה – מרס.

השמש והירח נמצאים בזווית אתגרית עם פלוטו. כוכב השאול, זה שסוגר חשבונות, זה שעסוק בכוח, זה שמצפצף על החוקים והנורמות, זה שמזלזל באלה שחשוב להם הומניות וליברליות. הכשרון המיוחד של פלוטו הוא מה שחווינו בשנתיים האחרונות – השימוש בטוב שלנו נגד עצמנו. מניפולציה רגשית נגרמת כשאנשים טובים ואוהבים נסחטים כי הם אוהבים וטובים.

החדשות הטובות של הירח המלא הזה הן שהשמש והירח מתרחקים מהזווית המדויקת עם פלוטו ויש עוד כמה השפעות מקלות. מרס כוכב המלחמה במזל דגים שבו הוא לא אוהב להלחם, וצמוד לנפטון – מיקום שממוסס את היכולת שלו לפגוע במדויק.

בנוסף, ונוס, תהיה בדיוק באופק היורד של מפת המדינה. במיקום שנקרא בית 7, שמסמל את השותפים לחיים ואת האויבים הגלויים. עקרונית בית 7 הוא מיקום טוב לונוס, מאחר ושם היא יודעת לקחת סכסוכים ולנהל אותם בבתי משפט, היא יודעת גם למצוא את הדברים שעליהם כן מסכימים ולהדגיש אותם ולא את אלו שעליהם לא מסכימים. ונוס בבית 7 לאו דווקא מראה על מתקפה, בעיני היא יותר מראה על הסכם.

בכל מקרה האווירה של הירח המלא היא כבדה, אפילו קצת מיואשת.

במקומות שבהם אין מלחמה הנושא של הירח המלא הוא כסף. ירח בעקרב ופלוטו מבינים מצויין כסף. לא מפחדים ממנו, יודעים איך להשתמש בו, יודעים איך להפוך אותו לכוח. זווית אתגרית בין שניהם מערערת את השליטה הזו וכששניים שבד"כ משתפים פעולה פונים זה נגד זה שניהם מאבדים מכוחם.

לא מפתיע שהמשפט של טראמפ שמדבר על הנושא הזה מתרחש בדיוק עכשיו. השבוע גם יכולות להגיע התפתחויות במלחמה הכלכלית בין ארה"ב לסין.  

גם בחיים האישיים שלכם יש סיכוי שתאלצו להתמודד עם הנושא של כסף בזמן הירח המלא. ירח בעקרב בזווית לפלוטו יודעים איפה נמצאת השליטה והיא נמצאת בכסף.

כבר חפרתי לכם יותר מדי על הנושא של יחסי תלות, והשבוע יש סיכוי שתבינו למה התכוונתי כשאמרתי שאלה שתלויים שונאים את אלו שנותנים להם. גם יחסי התלות האלה נסדקים ולא בטוח שיהיה מי שירצה לנסות ולאחות אותם.

הנושא של הכסף חשוב במיוחד עם הצמידות של יופיטר ואוראנוס. זו צמידות שבד"כ מביאה איתה גל של תקווה, גל של חזירות ועליות מחירים, וגל של השקעות בטכנולוגיות חדשות. אולי השנה הוא גם יביא לדרישה לשקיפות שלא היתה קודם.

באופן אישי זה הזמן שבו מבזבזים הרבה יותר מהרגיל. מעיזים גם להשקיע, מעיזים לקחת סיכונים, או שסתם סוף סוף קונים לעצמנו את מה שתמיד רצינו ולא העזנו.

יופיטר ואוראנוס נפגשים כל 14 שנים, וזו השפעה שבה אפשר וכדאי לפתוח את הראש לרעיונות חדשים. זה הזמן שבו משהו שפעם היה נראה מפחיד מתגלה כמו צל של עכבר, זה הזמן שבו אתם מגלים שאתם יכולים הרבה יותר ממה שאתם בד"כ מרשים לעצמכם.

זה השבוע שבו מתחילים להתנער מהשפעות הליקויים. מערכות היחסים שהסתיימו נראות פתאום כמו היסטוריה רחוקה ולא משהו שנגמר לפני שבוע או חודש. נהיה לנו ברור למה הסיום היה הכרחי, ומהמקום הזה מגיעה הקלה, ואולי גם התחלה חדשה.. לקראת החג השני כבר לא רוצים בכלל לחזור למה שהיה פעם.

עוד השבוע מרס במזל דגים מתקרב לנפטון וזה שילוב שממוסס את הדיוק שלו, את האיומים שלו, מזכיר לו שהוא צריך לנוח יותר ואפילו לא זוכרים מה רצינו לעשות או למה הגענו לאן שהגענו.  

מרקורי יסיים את הנסיגה שלו ביום חמישי. מרקורי במזל טלה בהילוך ישיר מוכן לנסות, מוכן לבדוק אפשרויות, לא מוכן שיהיה לו משעמם ובעיקר לא חוזר שוב ושוב על אותן טעויות. כך שלקראת סוף השבוע תהיה אווירה שבה מחפשים לעשות משהו חדש, מנסים לקפוץ על הגל הבא, וחוזרים להתווכח בצעקות – רק על נושאים אחרים ודברים אחרים מלפני חודש.


מאחלת חג שמח

קורס מתקדמים

קורס מתקדמים - קורס החיזוי יפתח אחרי פסח. הוא יהיה בימי רביעי ב-19:00 בזום עם הקלטות למשתתפים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם עייפים מהרגיל. גם עצובים יותר מהרגיל, ופתוחים יותר לצדדים הרכים שלכם. שבוע שבו תוכלו לשפר מערכות יחסים בלי מילים, אלא דרך שקט שבד"כ מפחיד אתכם והשבוע אתם כמהים לו.

מזל שור: הירח המלא משפיע עליכם במיוחד, עם הבנה מה כן אפשר לקנות בכסף ובעיקר מה אי אפשר לקנות. שבוע שמתחיל באווירה כבדה, ומסתיים באופטימיות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על הצד הכלכלי של החיים, כשרבים מכם יעיזו לעשות השקעות שעד עכשיו הפחידו אתכם.

 

מזל תאומים: שבוע של סיום נסיגת מרקורי ואתם מעדיפים לדבר פחות ולהתמקד בצדדים הפרקטיים וכל מה שחייבים לעשות מיד. לקראת הסופ"ש אתם מתעודדים ונהיה לכם ברור יותר מהו הצעד הבא.

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא שירגיש כבר מהרגיל. שבוע שבו תהיו חייבים להתמודד עם הנושא של כסף שזה אחד הדברים שיותר מפחידים אתכם. עדיף לכם פשוט להתמודד ולהמשיך מאשר לנסות ולהתחמק.

מזל אריה: שבוע שמתחיל עם אתגרים שניסיתם להתחמק מהם, אבל כבר אי אפשר יותר. התנופה שלכם קצת נעצרת, והירח המלא מביא איתו עצבות שקשה לכם להכיל. לקראת הסופ"ש אתם כבר מתחילים להתעודד.  

מזל בתולה: שבוע אחרון של נסיגת מרקורי ולכם כבר נמאס. שבוע שבו אתם בהסתגרות מרצון, ואין לכם כוח לדבר או להקשיב, ואתם מעדיפים קצת שקט. לקראת הסופ"ש מגיעה התעוררות ואפילו אופטימיות.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מרגישים קצת בצד, אתם שתמיד נמצאים במרכז השיחה בכלל לא יודעים על מה מדברים. שבוע שבו ההקשבה אמורה להיות פנימה לתוך עצמכם וזה משהו שתמיד מאתגר אתכם במיוחד.

מזל עקרב: שבוע של ירח מלא במזל שלכם שמביא איתו תחושה של עצבות, ושינויים עמוקים במערכות יחסים. שבוע שבו תרגישו שאתם תחת מתקפה מאלו שסמכתם עליהם וחשבתם שתמיד יהיו אתכם.

מזל קשת: שבוע שבו לכם יש תנופה, לכם יש יוזמה, ואפילו הירח המלא לא מצליח לכבות לכם את האש. שבוע שבו אתם מעיזים הרבה יותר מהרגיל, מבזבזים יותר מהרגיל ופותחים את הראש לרעיונות חדשים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתחברים לשקט, ללעשות פחות ולנוח יותר, ואפילו נהנים מזה. שבוע שבו אתם נותנים לאחרים להוביל ובינתיים משלימים שעות שינה או צפייה.

מזל דלי: שבוע שפותח לכם את הראש לרעיונות חדשים. שבוע אתם מגלים שאתם יכולים הרבה יותר ממה שאתם בד"כ מרשים לעצמכם. וגם מעיזים ללכת על זה.

מזל דגים: שבוע שבו יש לכם את כל ההשפעות. אתם נעים בין צד אחד שמעדיף לשקוע ולהיות בשקט ולהרגע קצת, והצד השני שמחפש הזדמנויות ורוצה לפרוץ קדימה, לפתוח את הראש ולהעז יותר.

חג שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.