שבוע שמתחיל עם שקט שלא הכרנו כבר המון זמן ומסתיים ברעש שנראה שהתרגלנו אליו. שבוע של נסיגות, שבעיקר ירגיש עייף, וקצת חסר כיוון.  

ביום רביעי, מרקורי מתחיל את הנסיגה שלו שתמשך עד ל-16.9.. אוראנוס יתחיל את הנסיגה שלו שבוע הבא ואחריו גם יופיטר בתחילת ספטמבר. השנה, השמיים הסתדרו כך שנסיגת יופיטר תתחיל בדיוק כשונוס חוזרת להילוך ישיר, אז בעצם מדובר רק בשבועיים שבהם לא ברור מה קדימה, מה אחורה ומה לצדדים.

אני לא רואה נסיגות כמשהו שצריך לפחד ממנו, להפך, זו תנועה מחזורית שכולנו רגילים אליה. בלי נסיגות לא היינו עוצרים לרגע לשאול את השאלות העמוקות יותר וגם הבנליות. תארו לכם שאתם נוהגים לתוך סמטה ללא מוצא ואין לכם שום אפשרות להסתובב ולחפש דרך אחרת. הנסיגות בסה"כ עוזרות לנו לחשב מסלול מחדש בהתאם למה שמתרחש בפועל עכשיו, ולא בהתאם למה שתכננו לפני כמה חודשים או שנים וכבר לא רלוונטי להווה.

ונוס בזווית אתגרית ליופיטר למשך החודש הקרוב מביאה איתה יציאה מהפרופורציות. כל ההנאות הקטנות שלנו, שאולי כבר הפכו להתמכרויות מקבלות חיזוק אנרגטי ומה שהיה נראה מוגזם רק לפני חודשיים הופך להיות רגיל. יש נטייה לקניות אימפולסיביות שאח"כ מצטערים עליהן. זו זווית שמשפיעה במיוחד על חולי סכרת, הזמן שבו ממש לא קל לשמור, וכל הגזמה קטנה שבד"כ אפשר להסתדר איתה, כאן יכולה לצאת מלהסתחרר מעבר לשליטתנו.

היתרון האדיר של הזווית הזו היא שיש בה אווירה של מסיבה, של כיף, אפשרויות נפתחות ויש תחושה שהמזל ישחק לצידנו ולכן אנחנו יכולים להרשות לעצמנו יותר.

עוד השבוע מבנה ה"עפיפון" ממשיך, ובתוכו מרס בזווית של מולות לנפטון עוזר לשלל ההתמכרויות, הבזבוזים, וה"יהיה בסדר" להוביל את העשייה שלנו. מרס בבתולה מנסה לעשות סדר, לשמור על מראית עין ואיזשהו סדר יום. נפטון לא קם בזמן, עד שהוא מסיים להתארגן כבר נהייה ערב, ובין לבין לא ברור באיזה חלום בהקיץ הוא נמצא. היתרון של הזווית הזו הוא שנפטון ממוסס את העוקץ של מרס, ומבהיר לו שאהבה יכולה לנצח.

גם הזווית בין ונוס ליופיטר, גם הזווית בין מרס לנפטון מבהירה שכעס יכול להגיע עד גבול מסויים, לעומתם לאהבה ואמונה אין גבולות.

מרקורי בנסיגה במזל בתולה מלמד את כולנו על מה כן להתעקש ועל מה לא. אני לא מדברת על אידיאלים גדולים, אלא להפך על המון החלטות קטנות ויום יומיות שבהן לפעמים מוותרים ולפעמים לא. השבוע יאתגר אתכם עם כל המקומות שבהם ויתרתם ועכשיו אתם מצטערים על זה.  

השמש עוברת למזל בתולה ביום חמישי ומעבירה את תשומת הלב לנושאי בריאות, תפעול, וכל הדברים הקטנים והמעצבנים שלא עובדים או כל מה שלא נראה מספיק טוב. זה מביא קצת הקלה מהצרות הגדולות, אבל עם כל הנסיגות, שלל הבעיות הקטנות נראות מאיימות גם כן.

השמש תהיה במולות של שבתאי לקראת סוף השבוע ותהיה מדויקת בתחילת שבוע הבא. זו זווית שמשפיעה בעיקר במקומות העבודה, או בכל מקום שבו יש מישהו עם סמכות ומישהו מולו שלא מוכן לקבל את הסמכות הזו. זה לא מאבק חדש, בסה"כ סיבוב נוסף של אותה התמודדות. גם השמש וגם שבתאי נחשבים לסמכות הקובעת, כשהם במולות לא ברור מי קובע, ולכן דוחים את כל מה שאפשר.

בשבועיים הקרובים החולשה יוצאת החוצה. פלוטו בגדי שם דגש על כוחניות, והדגש עדיין שם, אבל יש מצב כוכבים בשמיים שבו רוב הפלנטות חלשות יחסית לעצמן, כך שאלו שתמיד מרגישים חלשים פתאום יהיו בעמדה שהם לא מכירים – עמדה שבה הם מתנהלים יותר בקלות מאלו שנחשבים לחזקים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו קשה לכם עם כל האנשים שמבטיחים ולא מקיימים, אלו שחולמים ולא עושים. ומתחת לזה יש אהבה ויש חיבור שהוא מעבר למילים וההבנה שכעס לא יעזור לכם.

מזל שור: שבוע שבו ההוצאות שלכם יוצאות מפרופורציה ואני מקווה שלפחות תהנו מכל זה, ולא תצטערו יותר מדי. שבוע שמחזיר לכם את האמונה ויכול להביא רגעים של כיף.  

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי, וכבר נמאס לכם להתלונן, לריב, לדרוש. רבים מכם פשוט יעשו בעצמכם כמה שיותר, וזו תהיה הרגשה מוזרה, מאחר ואתם כל כך רגילים לעבוד בשיתוף פעולה, רבים מכם גם יגלו שאתם מספיקים המון כשאתם לא מחכים לתשובה.

מזל סרטן: שבוע ששולח אתכם לסידורים, ארגונים ואז עוד כמה דברים שהגיע הזמן או חייבים לנקות אותם מהשולחן. שבוע של הקלה מהצרות הגדולות לטובת המון צרות קטנות.

מזל אריה: שבוע שמביא איתו התעסקות בהמוני פרטים קטנים, משהו שאתם בד"כ לא מחבבים, אבל משום מה השבוע תרגישו הקלה עם כל סידור, תיוק ומחיקה של משהו מהרשימה הבלתי נגמרת.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של בנייה שקטה, שבה אתם אתם לא שמים לב להתקדמות מרוב שאתם עסוקים בעשייה.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מרגישים במיוחד את נסיגת מרקורי ואת ההתמודדות עם נושאים שפעם ויתרתם עליהם, ועכשיו אין לכם ברירה אלא לקחת את המושכות מחדש ולהתעקש על הדרך שלכם. על הדרך מגיעה התמודדות עם סמכויות שניסיתם להימנע ממנה, ועכשיו כבר עדיף לעבור אותה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של קבלת סמכויות גם אם אתם מעוניינים בזה וגם אם לא. שנה שבה תתמודדו עם יותר אחריות.

 

מזל מאזניים:  שבוע של הגזמות בכל מה שקשור לבזבוזים, השקעה במראה החיצוני ואולי גם קצת באוכל, שתייה וכו'. שבוע שבו האמונה שלכם בעצמכם ובטוב מתחילה לחזור.

מזל עקרב: שבוע מבלבל שבו אתם מבינים שיש אנשים ותהליכים שפשוט אי אפשר להכריח בכוח. שבוע עם לא מעט עיכובים, אבל פתאום יש לכם יותר סבלנות ויותר הבנה לאלו שקשה להם יותר.

מזל קשת: שבוע שבו האמונה והאהבה חוזרות ובגדול. נסו שלא להגזים יותר מדי, בעיקר לא לקחת התחייבויות כלכליות שיכולות לצאת מפרופורציות. שבוע שבו כנראה תגזימו, אבל אתם והקרובים אליכם כבר רגילים לזה.

מזל גדי: שבוע שבו משום מקום מגיעה התמודדות עם נושאים שכבר קיוויתם שנפתרו ועכשיו אתם מגלים שלא זזתם מנקודת ההתחלה. שבוע שבו לא ברור מי הסמכות הקובעת ולכן לא קובעים.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם אחריות שלקחתם על עצמכם ומגלים איך זה להיות בצד שיש לו סמכות, זה שלוקח החלטות לא פופולריות, ומבין איך זה להיות בצד השני.

מזל דגים: שבוע שמביא איתו שלל התמודדויות ובו אתם מבינים שאי אפשר להילחם למען אהבה, אלא להיות איתה כשהיא נמצאת. שבוע שבו תדרשו להחלטות לא פשוטות והתערערות של הסמכות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.