השבוע מתחיל עם התנועה של השמש עדיין במזל עקרב, מתרחקת לאיטה ממרס, מה שמוריד קצת את קצב הלחימה. עדיין, הצמידות ביניהם ממשיכה ויחד איתם גם המלחמה, רק האינטנסיביות מתחילה לאט לאט לרדת.

שבוע שמביא איתו שינוי מומנטום, שהחשוב מכולם הוא המבט קדימה, הלאה, והשאלות הבלתי פוסקות לאן אנחנו הולכים, או יותר נכון נגררים, ואם יש אפשרות להפסיק להיגרר ולהתחיל לכוון בעצמנו.  

ביום רביעי אחה"צ השמש נכנסת למזל קשת ומביאה איתה שינוי במומנטום. מזל עקרב הולך עד הסוף, נחוש, לא מתפשר, לא מתגמש. כשהשמש ומרס ביחד במזל עקרב הנטייה ההרסנית של המזל מתבטאת בצורה נוראית יותר. זו אווירה שבה אלו שהמלחמה נותנת טעם לקיומים לא מוכנים להפסיק אותה, כי אז אין להם סיבה או תכלית. וישנו גם הצד הנהדר של מזל עקרב שמתבטא בנתינה ללא תנאי, נתינה למען הנתינה למי שצריך וזקוק. אלו העקרבים שתכליתם היא לעזור, לרפא, לתת יד בהתמודדות ולשנות לטובה. שתי המגמות האלה משתנות החל מיום רביעי.

ביום רביעי אחה"צ השמש נכנסת למזל קשת. מזל קשת מוצא את התכלית שלו בהרבה מאוד מקומות, שרובם לא קשורים לעימות או מלחמה. מזל קשת מביא שאיפה לעתיד טוב יותר, מעלה הילוך בחיפוש רוחני, נהנה מהחיים הטובים, אוהב לטייל ויותר מהכל ללמוד. מזל קשת גם סומך על המזל ויותר מחצי מהזמן זה עובד לו. אבל לא השנה הזו.

איך שהיא נכנסת למזל קשת, השמש פוגשת בזווית אתגרית את שבתאי. קשת הוא המזל שאחראי על יחסי החוץ, על החיבור לארצות אחרות, תרבויות אחרות. הוא גם אחראי על הנושא של פרסום ויחסי ציבור ומדיה בכלל. בד"כ כשהשמש נכנסת למזל קשת יש איזו תנופה נחמדה, יותר תקווה או אופטימיות. השנה זה כנראה יהיה ההפך.

כשהשמש פוגשת את שבתאי בזווית מרובעת היא חייבת להתחשב בנסיבות, היא לא מקבלת את התמיכה לה היא מצפה והיא מקבלת מכת מציאות לא פשוטה. במזל קשת חולמים בגדול, אבל בחודש הקרוב החלומות יתנפצו בגדול. חשוב להדגיש – זה רק החלומות שמתנפצים, בפועל בשטח, אמורה להגיע ירידה בהיקף האלימות, ואולי גם זה יתרום להתמודדות עם הפכחון שמגיע.

ביום שישי גם מרס עובר למזל קשת, וגם הוא מיד פוגש את שבתאי וזה יום שבו יכולה להגיע תפנית במלחמה. יש סיכוי גבוה ללחץ בינלאומי כבד שכבר אי אפשר יהיה להדוף אותו.

שבתאי בהילוך ישיר במזל דגים ממשיך לדרוש אחריות, ממשיך לדרוש התמודדות עם המצב כפי שהוא ולא כמו שהיה, וגם מתעקש על לעשות דברים בצורה נכונה ולא ב"שלוף". הזוויות שהוא מקרין בעיקר מביאות לתחושה של עייפות.

עוד השבוע, מרקורי במזל קשת ממשיך לנסות לזרוק משפטים מפוצצים או רעיונות קצת הזויים, שרובם הגדול לא נתפסים ולא מקבלים את ההדהוד שהוא מקווה. להפך, דברים יוצאים מהקשרם, ומקבלים חיים משל עצמם שהוא לא התכוון אליהם. מרקורי בזווית הרמונית עם ונוס בכל זאת ממשיך לנסות להסביר את עצמו.

ונוס במזל מאזניים בו היא נמצאת בבית מתקרבת לאיטה אל זנב הדרקון שגם נמצא במזל מאזניים. זה שילוב שבו היא יודעת שהיא תצטרך לוותר, ושוב, הויתור קשור יותר לתקוות שהיו או לחלומות שהיו, מאשר לויתור אמיתי ומיידי בפועל.

יופיטר, השליט של מזל קשת נמצא בנסיגה במזל שור בלי זוויות במהלך השבוע, הוא מאיט את הקצב לקראת החזרה שלו להילוך ישיר עוד חודש. יופיטר בד"כ אחראי על התקווה, על השאיפות, על החלומות, וגם על האמונה. כל אלו יתערערו השבוע. במקומם תגיע הדרישה לעשייה אמיתית ומיידית וחוסר סבלנות או סובלנות להבטחות באוויר.

יופיטר גם אחראי על הכלכלה, והחודש של מזל קשת הוא בד"כ אחד הרווחיים ביותר לקראת החגים הלועזיים. השנה, לא יהיה מצב רוח, ומשם מגיעה האטה נוספת בכלכלה העולמית.

ובכל זאת, השמש במזל קשת שזה המקום שבו היא יכולה לתת את הדחיפה ללצאת ממקום חשוך אל מקום של יותר אור. השנה הצורך הזה של לשפוך אור הוא לא המלצה, או משהו שהמאמינים עושים, אלא הופך להיות חובה לכולם ומכל החובות שיש לנו – זו אחת המתגמלות יותר.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שממשיך את הנחישות ואת המיקוד שלכם, ויחד איתם גם תנופה של התחלה חדשה שלאו דווקא ציפיתם לה. לקראת הסופ"ש תגיע התמודדות לא קלה עם המציאות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתכוננים לויתור שתצטרכו לעשות. ובינתיים, אתם עדיין מנסים למשוך זמן, לצמצם את המחיר, ולהיות בכמה שיותר אינטראקציות חברתיות שאתם מסוגלים להן, כדי לא להרגיש את השקט המעיק.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בין היחידים ששומרים על אופטימיות, ולא מפסיקים לתכנן, לזרוק רעיונות ובכלל לחשוב קדימה. שווה לכם לנסות ולחכות לראות איזה מהרעיונות שלכם מקבל פידבק חיובי, לפני שאתם רצים עם הרעיון שאחריו.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם היחידים שממשיכים לחלום, לקוות, להאמין, ואפילו מצליחים לשמור על אופטימיות יחסית. שבוע שבו אתם גם היחידים שלא עייפים כל הזמן.

מזל אריה: רוב השבוע אתם עדיין בתנופה, עדיין מוכנים לעשות את כל מה שצריך למען המטרה, אבל הקצב שלכם מתחיל להאט. ביום חמישי מגיעה התמודדות עם המציאות שמחייבת אתכם לעשות את מה שאתם בד"כ מעדיפים להשאיר לאחרים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם במגמה של לחשוב קדימה אל העתיד, לתכנן ואולי אפילו התחלה של יישום. שבוע טוב לשיתופי פעולה, ולמי שיש ראש לזה, אז זה גם שבוע טוב לרומנטיקה.

מזל מאזניים:  שבוע שבו מתחיל להתבהר לכם שתהיו חייבים לוותר עם שאיפות, חלומות, רצונות. או פשוט לוותר. זה יקרה רק בשבוע הבא ובינתיים אתם מנסים להסתיר את החריקות הפנימיות בתוככם. זה שבוע שבו אפשר וכדאי לקבל כמה שיותר עצות ממגוון רחב של מקורות שונים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם עייפים יותר מהרגיל. שבוע שבו אתם מעדיפים שלא לקחת החלטות חשובות מדי, ובינתיים מוכנים לנסות רעיונות או דברים חדשים שעד עכשיו העדפתם להימנע מהם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעיזו יותר ותסכימו לנסות להיענות לאתגרים חדשים ומעניינים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתמודדים המציאות עוד לפני כולם. נמאס כבר מחלומות גדולים, נמאס מהבטחות שווא, אתם מעדיפים ללמוד לעומק ומתעקשים על עובדות ואז עוד עובדות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה התמדה והשקעה לאורך זמן מתחילים להשתלם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצורך לשים גבולות לאלו שמסרבים לקחת אחריות, או שמנסים להשתיק אתכם. הפעם, לכם יש את התשובה, ואתם תצליחו לעמוד על שלכם.  

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם נושא האחריות. אלו מכם שניסו עד עכשיו להתחמק ממנה לא יוכלו לעשות את זה יותר, אלו מכם שלקחו את האחריות יעמדו מול אחרים שמנסים להתחמק ממנה.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם כל מיני נושאים שדחיתם אותם כבר חודשים ועכשיו הם מגיעים לנקודת רתיחה. שבוע שמביא איתו התפכחות לא קלה מתקוות וחלומות שמתנפצים על סלע המציאות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.