שבוע עם תחושה שבה שוקעים לאט לאט בתוך ביצה. במיוחד ביצות שכבר חשבנו שעזבנו, ופתאום מגלים שהן עדיין כאן. שבוע שבו מתחילים יותר ויותר לדבר על מגבלות הכוח, ובאותה המידה זה שבוע שבו כבר לא מאמינים יותר לאף אחד, וכשאין אמון התחושה המיידית היא שקיעה בתוך הביצה.

השמש במזל דגים מתקרבת לשבתאי שגם נמצא במזל ומעלה מחדש את כל נושא השליטה והחוקים, ומביאה להתמודדות שאף אחד לא באמת רוצה לעבור אותה. מזל דגים מעדיף לדחות, מעדיף שמישהו אחר יעשה את הצעד הראשון והוא כבר יצטרף אחר כך. מזל דגים מסוגל להחזיק בחלום כשהוא יודע שזה חלום ולא מציאות, ועדיין להמשיך להחזיק רק כדי לא להתמודד עם הצורך להחליט, להיפרד או להתחייב, לבצע ולהתפשר על מיליוני פרטים קטנים שבכלל לא נמצאים שם בחלום, אבל הם אלו שמהם מורכבת המציאות.

השבוע מתחיל אחרי הדי המפגש של ונוס עם פלוטו בסופ"ש. זה מפגש שמשאיר את כולנו בתחושה של אין כוח. הכוח מסומל על ידי פלוטו ובמזל דלי הוא קודם כל מרוקן את אלו שהחזיקו בו. המשמעות של המילה כוח גם מתחילה להשתנות. זה שינוי איטי שייקח עשור בערך, אבל השבוע יגיעו הניצנים הראשונים שלו. היציאה של פלוטו ממזל גדי שקשור לשלטון והמעבר למזל דלי שקשור בשיפור ושדרוג מתחיל לנוע. מזל גדי נשען לא מעט על הפחדה ועל מסורת. מזל דלי ישען על שיתוף פעולה מרצון ואידיאולוגיות. הכוח במזל דלי הוא כזה שקשור בשליטה עצמית, ולאו דווקא כזה שיודע לעשות עסקאות פוליטיות.

בנוסף, הכוח שבפועל נמצא כרגע אצל חברות הטכנולוגיה רק יתעצם, אבל זה שנמצא במערכת הבנקאית מתחיל להתפזר לכיוונים נוספים.

השבוע עם כניסת השמש למזל דגים הנושא הבוער בכל העולם הוא מגפת הסמים והמחיר הכלכלי שלה. השבוע יגיע גם הטוויסט שבו יתחיל דיון על הזדמנויות כלכליות שיכולות להיות בתוך גל ההתמכרויות שנמצא.

הצמידות החשובה של השבוע היא זו שתתרחש בין ונוס למרס במזל דלי. כשונוס ומרס מתחברים קל יותר לאהוב, להתאהב, למצוא משהו שנהנים ממנו ביחד ולהסתדר כמעט עם כולם. כשהצמידות מתרחשת במזל דלי הדגש הוא על יחסי חברות יותר מאשר על רומנטיקה דביקה. מזל דלי מעדיף שלא ידבקו אליו יותר מדי, מילים יפות לא עושות עליו רושם, וגם לא מחוות רומנטיות שגורמות לו לאלרגיות. הוא מעדיף כנות ועניין משותף.

ונוס ומרס יהיו בזווית אתגרית עם יופיטר במזל שור וזו זווית שתדגיש את נושא ההתמכרויות וההיסחפויות אחרי הקלה רגעית. באותה המידה זו זווית שתביא איתה את אחד הדברים שיהיו חסרים במיוחד השבוע וזה מוטיבציה.

מוטיבציה שמגיעה מ"אין ברירה" יש ותמשיך להיות. המוטיבציה האישית, הפרטית, זו שדוחפת את היחידים לצאת נגד הזרם, או לעשות משהו מיוחד למרות שאחרים לא עושים את זה. זו שאיתה פשוט עושים ולא בשביל לפרסם תמונה בפיד. זו שמזכירה לאנשים שהם עדיין יכולים להנות מכמה דברים קטנים (גם בלי לשתות). המוטיבציה האישית הזו מקבלת חיזוק עם זווית של מרס ליופיטר וכשונוס גם נמצאת שם קיימת האפשרות להתחבר לעצמכם ולאלו שנמצאים בראש שלכם, כדי להנות מהזמן ביחד. היתרון של שילוב הפלנטות הזה הוא שמגלים שלפעמים יותר מדי מוטיבציה רק מרחיקה מאיתנו את מה שאנחנו רוצים, בזמן שקור רוח ושיתוף פעולה מקדמים ולא מפריעים לדברים לקרות.

רוב השבוע גם מרקורי יהיה במזל דלי שבו הוא נחשב לנעלה. הוא יהיה ללא זוויות מה שמוביל לזה שיש העדפה לדבר פחות. הצורך לשתף אחרים במה שעובר עליכם יורד, ואתם מעדיפים להיות בקשר עם המעטים שמבינים אתכם. זה מצב שבו כבר לא מסבירים את עצמנו, לא משכנעים וגם לא נותנים לאחרים לברבר מסביבנו. הכיוון הוא של חשיבה עצמאית, כזו שנותנת העדפה לרעיונות חדשים, או כאלו שפסלנו סתם כי פחדנו.

זו בעצם הבשורה של השבוע הקרוב, עד כמה שזה לא ירגיש ככה. זה השבוע שבו כמה מטקטיקות ההפחדה מפסיקות לעבוד, וזה מוביל לפחות סחיטה, סחטנות ושלל השיטות שנועדו לגרום לנו לשתף פעולה שלא מרצון.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתחברים יותר לחברים, לאלו שתמיד הבינו אתכם בלי מילים, ומהם אתם מקבלים את הכוחות ונותנים להם בחזרה את המוטיבציה.

מזל שור: שבוע שבו אתם מבינים את החשיבות של תקשורת לא מילולית, של לדבר עם פחות מילים, ובעיקר שבוע של מציאת מוטיבציה פנימית שלא מגיעה מפחד אלא מרצון.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מפסיקים לפחד, מדברים פחות אבל יותר לעניין. שבוע שבו אתם משתחררים מעוד כמה ציפיות שברור לכם שלא יתממשו, ולא מבינים למה חיכיתם עד עכשיו. שבוע שבו אתם תדעו איך לא להפריע לדברים לקרות.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה שבה לכם במיוחד לא קל למצוא את המוטיבציה. ההמלצה היא להסתדר בלעדיה. אתם יכולים לצאת מהבית ולעשות הכל גם בלי שיכנועים פנימיים או חיצוניים. יחד עם הויתור על העידוד, גם נעלמות כמה חרדות.  

מזל אריה: שבוע שבו אתם מגלים שגם אתם נסחפים. גם אתם מחפשים הקלה רגעית, וגם לכם נעלמת המוטיבציה וזה מרגיש קר וחשוף. ההמלצה גם אצלכם היא פשוט להסתדר בלי הרצון הנחוש, ולתת לדברים לקרות עם שיתוף הפעולה שלכם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם לא מוכנים לבזבז זמן על הסברים, או להגיד בפעם המיליון את אותו הדבר. אצלכם במיוחד בולטת הכמיהה למשהו חדש שעוד לא ניסיתם או עשיתם. שבוע שבו יש קצב התקדמות מהיר, ורובכם תדעו איך פשוט לתת לזה לקרות.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם סוף סוף מצליחים להתחבר עם החברים שלכם, והפעם עם דגש על הזמן ביחד ופחות על הרושם. שבוע שיכול להביא אהבה חדשה למי שמחפש/ת.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם שמים דגש על החברים שלכם, ולתת להם את התמיכה ואת המוטיבציה. תוך כדי הנתינה אתם מתמלאים בעצמכם. שבוע שבו חלק מכם יבינו את העיקרון שרצון חזק מדי רק מרחיק את מה שרוצים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם אלו שיש להם מוטיבציה, אבל יחד איתה גם מגיעות התנגדויות מהסביבה לכל מהלך שאתם מציעים. שבוע שבו אתם מגלים שיש לכם נחישות והתמדה בנושאים שחשובים לכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם בתחושה של חוסר כוח, ושאתם מעדיפים לתת לאחרים להוביל. שבוע שבו המוטיבציה נעלמת, ורובכם מגלים שלפעמים בלעדיה דברים נעשים יותר מהר ויותר בקלות.

מזל דלי: הדגש האנרגטי על המזל שלכם ממשיך והשבוע גם עם יותר משיכה וכריזמה. שבוע שבו הרומנטיקה ומערכות יחסים משתפרים מעצמם ורבים מכם מתנסים בתחושה של כוח שלא ברור אם אתם יודעים מה לעשות איתו.

מזל דגים: ימי ההולדת מתחילים ורבים מכם מתמודדים עם תחושות לא פשוטות של להיות בתוך ביצה שאתם לא יודעים איך לצאת ממנה. שבוע שבו הנטייה שלכם להיסחף ולחפש הקלה רגעית עולה יותר ביוקר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של דגש על מוטיבציה פנימית יחד עם האומץ ללכת נגד הזרם במידה וצריך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.