שבוע של נסיגת מרקורי שמביא איתו מסמוס ופירוק, עוד ועוד דיסאינפורמציה, וגם כמה נקודות ראשונות של אור. בסוף השבוע, היום הקצר ביותר, שפעם היה ראש השנה האזרחית, ומבחינתי לפחות, בשנה הזו, אכן מביא לתפניות והתחלות חדשות.

נקודת האור העיקרית היא שמשבוע הבא ההשפעות הנוראיות על מפת הלידה של המדינה מתחילות להתפוגג. ישנה השפעה חיובית שתתחיל לצבור תאוצה לקראת סוף ינואר ותהיה במיטבה בסביבות מאי.

מרקורי בנסיגה בזוויות הרמוניות גם ליופיטר וגם לשבתאי מוריד את היקפי הלחימה, וגם מתחיל לאט לאט להוציא את האוויר מכמה אגואים מנופחים מדי, ומרגיש קצת כמו המשחק סולמות וחבלים שבהם מי שנופל על המשבצת הלא נכונה נופל למטה. זה שבוע שבו כולם יורדים כמה משבצות, השאלה היא מי יורד יותר.  

הימים היותר מעניינים השבוע הם לקראת סופו. בימים רביעי עד שישי תגיע זווית אתגרית בין ונוס לאוראנוס שקשה לי להעריך איך היא תשפיע. זווית דומה לפני כמה שבועות הובילה להתחלת שחרור החטופים, ואולי גם הפעם.

ונוס בעקרב נחושה, לא מתפשרת ומחפשת להיאחז במשהו שעבד מצויין, אבל עכשיו כבר לא. זו זווית של שינויים מהירים ומשמעותיים במערכות יחסים. במיוחד אלו שניסו לגרור עוד קצת עד שישתפר ועכשיו כבר אין את מי שינסה להחזיק.

בפעמים האחרונות שזווית דומה לזו התרחשו שינויים במדיות החברתיות, במיוחד בטוויטר לשעבר. סיכוי גבוה שיגיע עוד שינוי מדיניות ברשתות החברתיות המובילות. הפעם, השינוי יביא לשינוי ממשי ומיידי בדעת הקהל, לייקים, פופולריות וההבנה שאלו הפכפכים יותר ממה שכרגע נראה.

קיים גם סיכוי גבוה למתקפות סייבר.

ביום שישי בבוקר השמש תכנס למזל גדי, והשנה היא נכנסת בשילוב של מחזור חדש של מרקורי. מרקורי יהיה באמצע הנסיגה, הזמן שבו הוא נחשב ל"נולד מחדש". המוקד הוא המעלה הראשונה של מזל גדי, שבה נהיה יותר ויותר ברור מי עומד זקוף, נאמן למילותיו ואפשר לסמוך עליו, ומי לא. המעלה הספציפית הזו מדברת על כאוס שמגיע כי יש יותר מדי אנשים שמחליטים והם עסוקים בלתקוע אחד לשני מקלות בגלגלים. אלו שמצפים להחלטות מתייאשים ולוקחים יותר ויותר מהסמכויות אליהם כדי שמשהו יתחיל לזוז.

בזמן שיש דגש על המעלה הראשונה של מזל גדי, פלוטו מגיע למעלה האחרונה של מזל גדי שבה הוא כאילו שואב כוחות מאלו שהסתמכו יותר מדי על פופולריות ופחות מדי על יכולות אמיתיות.

בתחילת השבוע המגמה המובילה היא כזו של עייפות, ומחוסר ברירה גם יעילות בלתי מוסברת. מרקורי בנסיגה מכריח לתקן, עוצר את הטעויות המתגלגלות, ועוצר גם את בזבוזי הזמן, הדיונים המיותרים, וכל מה שפשוט אין לנו יותר כוח אליו. במקביל, פתאום יש הקשבה. להט המתקפות המילוליות מאבד מכוחו, ובמקומו פתאום אלו שמדברים קצת יותר בשקט, טיפה יותר בהגיון פרקטי מקבלים אוזן קשבת.

מרס במזל קשת מתקרב לאיטו לזווית אתגרית עם נפטון. נפטון ממסמס את הכוח של מרס, בלי שהוא בכלל שם לב. העייפות מתגנבת, קשה יותר להשאר ממוקדים במטרה, אם בכלל זוכרים מהי המטרה. הזווית תהיה מדוייקת רק בשבוע הבא, אבל כבר השבוע היכולת שלה לערער את האמון, האמונה, ההערצה והצייתנות מתחילה לתת אותותיה. זו זווית שבה מי שמנסה לשלהב את הרוחות מגלה שהאש חוזרת אליו.

בעיקר זו זווית של געגועים.

השבועות הקרובים לקראת כניסת פלוטו למזל דלי ישימו לא מעט מקלות בגלגלי הבינה המלאכותית, המדיות החברתיות, המטבעות הוירטואליים, וכל מה שקשור להאצה טכנולוגית. עיקר הבעיה הוא שיש עיכובים של לא מעט פיתוחים, שקשורים לפיתוחים אחרים שקשורים לעוד ועוד פלטפורמות. כל אלו יחייבו שינויים בחברות ותאגידי הענק. שינויים שלאורך זמן יתנו הזדמנות לחברות הקטנות והבינוניות לקבל יותר נתח שוק.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתבלבלים, מאבדים קצת את האמונה ואת האמון. שבוע שבו אתם מתגעגעים לתמימות של פעם. שבוע עם יותר רגש ממה שהרשיתם לעצמכם בזמן האחרון.

מזל שור: בימים רביעי עד שישי מגיע עוד מהפך, כנראה במערכות יחסים, כזה שידעתם שהוא ממשמש, ניסיתם לדחות, ועכשיו נמאס לכם ואתם משתפים פעולה עם השינוי. שבוע שבו תמצאו את עצמכם במשבצת הלא נכונה שבה מתגלגלים קצת למטה.  

מזל תאומים: שבוע של נסיגת מרקורי ואתם חוזרים ומגלים את כל מה שהשארתם פתוח בחודשים האחרונים, ומתחילים לתקן, לחבר מחדש וגם להבין שאולי הגזמתם קצת עם הדאגות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם בעיקר עייפים. נמאס לכם מדיבורים, מהבטחות, מדאגות, מהמתנה, ועכשיו אתם מוצאים דרכים לנוח יותר ולחשוב פחות. שבוע שבו מערכות היחסים משתפרות עם יותר הקשבה ופחות ביקורת.

מזל אריה: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם בבלון פורח שהאוויר מתחיל להתרוקן ממנו וכל שנותר לכם הוא לחפש מקום נוח לנחיתה ולקוות שהיא תהיה חלקה.

מזל בתולה: שבוע של נסיגת מרקורי ואתם אלו שמתקנים, מסדרים, וגם מוכנים לוותר קצת. שבוע שבו אתם מוכנים להקשיב, ולהתמודד עם מה שניסיתם להתחמק ממנו.

מזל מאזניים:  לקראת סוף השבוע מגיעה תפנית במערכות היחסים. השינויים שיגיעו במדיות החברתיות ישפיעו עליכם ראשונים. שבוע שבו אתם אלו שמוצאים את עצמכם יורדים בסולם ומגיעים למשבצת שחשבתם שלא תחזרו אליה, אבל אולי היא נכונה יותר כרגע.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם אלו שמתעייפים ראשונים, מתמלאים בגעגועים, וגם צער. שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם במשבצת אחרת מזו שרציתם, ומנסים לגייס כוחות לעלות מחדש.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שקטים יחסית לעצמכם וגם מוכנים קצת להקשיב, אפילו לשנות את דעתכם. שבוע שבו מומלץ לחזור לדברים שפעם התחלתם ולא סיימתם, ועכשיו זה הזמן לסיים איתם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על חיפוש רוחני, במקביל להעמקה של מערכות יחסים. שנה טובה לפריון או ליצירה.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מגלים שנשארתם לבד במשבצת בשורות העליונות ורבים מכם יעדיפו להאט את הקצב כדי לא להתרחק יותר מדי. שבוע שבו דברים שחשבתם שאיבדתם פתאום נמצאים.   

מזל דלי: שבוע שבו אתם לא מוכנים יותר לשחק במשבצות ולכן עוזבים את המשחק. שבוע שבו תגלו שהיציאה מהקבוצה מובילה לתוצאות בלתי צפויות.

מזל דגים: שבוע שבו אתם ממשיכים לשחק במשבצות, ולא מבינים למה שאר המזלות כל כך מתרגשים מהירידות. שבוע שבו תנסו למצוא דרך לעמוד בכמה התחייבויות שנתתם לפני המון זמן ועכשיו הגיע הזמן למלא אותן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.