שבוע שממשיך את הדרמות של שבוע שעבר. הנושא של השבועות האלה הוא השינוי במוקדי הכוח. מוקדי כוח נמצאים בכל מקום עבודה, ארגון, ומשפחה. הם בדרך כלל אלו שלאו דווקא עושים את עיקר הרעש. אלא אלו שבשקט, מאחורי הקלעים, מפעילים אנשים אחרים שיעשו את רצונם. השבוע המגמה של אובדן הכוח אצל אלו שהיו רגילים אליו ממשיכה עם המולות של השמש לפלוטו – כשאלו שמרגישים שהם מאבדים מכוחם ינסו להחזיק בו עוד יותר חזק, מה שמביא לחשיפה שלהם. ואם יש משהו שקשה לאנשים כוחניים להתמודד איתו – זו החשיפה של המניפולציות ושיטות העבודה שלהם. שיא ההשפעה הזו הוא ביום רביעי.

השחקן המרכזי של השבוע הקרוב הוא מרקורי, שביום שבת ה-16.7 נמצא בצמידות העליונה עם השמש,  והופך להיות כוכב ערב. מרקורי כרגע נע במהירות גבוהה יחסית לעצמו וזו אחת הסיבות לתחושה שהזמן זז מהר יותר. ביום שני מרקורי במולות לפלוטו יכול לחשוף כמה סודות בלי כוונה, אז שימו לב מה אתם אומרים ולמי. מרקורי עובר למזל אריה ביום רביעי אחה"צ ומחזיר קצת את ההתלהבות ומעלה את תחושת הכיף מהחיים ומהקיץ.

מרס במזל שור עדיין ללא זוויות משמעותית, ממשיך להתעקש ואז גם להתבצר. אותו מרס גם יכול להוביל להחלטות חד צדדיות בלי מקום למשא ומתן. זה רלוונטי במיוחד למערכות יחסים שבהם צד אחד פשוט מודיע שנגמר ולא מוכן לדבר על זה. אותו מרס יכול להידרדר לאלימות יחסית בקלות ולכן, לא שווה להתעקש על לנסות לדבר על זה או לנסות לנהל דיונים על מה היה או מה יהיה. חשוב להדגיש שאם אתם הצד שמודיע לאחרים שנגמר – אז קחו בחשבון שלא תהיה לכם דרך חזרה בהמשך.

ונוס עוברת למזל סרטן ביום שלישי ויוצרת זווית אתגרית ליופיטר. יופיטר כמעט בעצירה שלפני נסיגה. שניהם ביחד ממשיכים את הסחרור הכלכלי הכלל עולמי. ההשפעה של שניהם היא בעיקר על השווקים בהם התנודות יהיו אפילו יותר משמעותיות. באופן אישי זו השפעה שבה קונים משהו כי נסחפים וקשה להתאפק, ואז מתחרטים על זה.  שימו לב השבוע לא להתפתות לאף הצעה משתלמת במיוחד או משהו בסגנון – כי השבוע לא יגיעו הצעות שהן באמת ובתמים משתלמות. 

סה"כ שבוע עם אווירה של הגזמה – כל דבר הופך להיות הכי הכי טוב או הכי הכי רע, והקיצוניות הזו יכולה לעלות ביוקר במערכות יחסים ובכסף. ולסיום, שבוע הבא יהיה אחד הקיצוניים והנפיצים יותר בזמנים האלה, אז קחו נשימה עמוקה ואל תגידו או תקלידו מילים שיכולות לעלות מאוד ביוקר.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע של המשך ההתעקשות. שבוע שבו אם אתם מחליטים משהו, לא תוכלו אחר כך להתחרט, אז שווה לכם לקחת את הזמן ולנסות שלא לחשוב בקיצוניות של הכל או לא כלום.   

מזל שור: עם מרס במזל שלכם אתם מתמודדים עם הנושא של השינויים במוקדי הכוח. שבוע שבו עדיף לכם לחכות עם מתן התמיכה שלכם לצד זה או לצד אחר. בד"כ אתם יודעים לשמור על הארנק שלכם, אבל השבוע במיוחד שימו לב שלא להיסחף אחרי עצות או הצעות שנשמעות טוב על הנייר. 

מזל תאומים: שבוע שבו אתם אלו שחושפים עם או בלי כוונה את מוקדי הכוח. מיום רביעי ההתלהבות חוזרת ויחד איתה גם היכולת לשים את הדאגות בצד ולהנות מהחיים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם ממשיכים את הקו הנוקשה יותר שבו אתם פתאום מציבים גבולות ומצליחים להתעקש עליהם. שבוע שבו אתם מחזירים את הכוח שלכם לידיים שלכם ועדיין,  ממליצה לכם להוציא לפועל דברים שחשבתם עליהם כבר כמה זמן, ולא לפעול מתוך גחמה של הרגע.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של טרנספורמציה ושינויים עמוקים בכל תחומי החיים, עם דגש על העבודה. שנה של חיבור עם הנשמה שלכם.

מזל אריה: שבוע של התמודדויות לא פשוטות שקשורות לנושא של כוח ושימוש בו. שבוע שבו תהיו חייבים לבחור צד, ואם לא תבחרו אז יבחרו בשבילכם. שבוע שבו עדיף לנסות ולא להגזים ולזכור שכל סיום הוא התחלה חדשה.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מהירים ותזזיתיים עוד יותר מהרגיל. שבוע שבו גם לכם יהיה קשה להישאר מאחורי הקלעים בלי להיחשף. שבוע שבו אתם מגזימים בהערכה שלכם לדברים, אז נסו לאסוף יותר מידע לפני החלטות.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם נוטים לבזבז מהר ולהתחרט אחר כך. גם אצלכם תהיה השבוע להגזים בהערכה של אנשים אחרים או שמישהו מלאך או שהוא אסון. נסו למתן את התגובות המוגזמות האלה.

מזל עקרב: שבוע שבו לא תוכלו להתחבא או להתחמק מהתמודדויות, גם אם זה ידרוש מכם לחשוף את עצמכם. שבוע שיכול להרגיש גורלי, ולכן חשוב לזכור שכל סוף הוא התחלה חדשה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שבד"כ נוטים להגזמה, הופכים לאלו שמנסים למצוא את המקום המתון יותר. שבוע שיכול להוביל למתחים משפחתיים על רקע נושאים כלכליים ולכן חשוב שתזכרו את המתינות. שבוע שבו עדיף לכם שלא להתחיל דברים חדשים.

מזל גדי: שבוע שבו הצעירים מביניכם יקבלו יותר אומץ לנסות דברים חדשים. המבוגרים יותר מתמודדים עם הדור הצעיר שקרוב אליכם ושלוקח החלטות שקשה לכם להבין. 

מזל דלי: שבוע שבו נסו שלא להיגרר לקיצוניות, לא במחשבה ובטח שלא בדיבור. שבוע שבו תוכלו להשיג הרבה אם תדעו לנהל את התקשורת שלכם בצורה נכונה. שבוע שכאילו מעיר אתכם ומכניס אתכם לתנועה מהירה יותר.

מזל דגים: שבוע שבו אתם בתחושה של עצירה ותקיעות. חשוב לזכור שזו רק תחושה והיא תעבור עוד שבועיים בערך. שבוע שבו הנושא הכלכלי יכול להוביל למתחים במערכות יחסים. חשוב שלא תתפתו לבזבז יותר מדי במקומות הלא נכונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.