שבוע שלפני ליקוי לבנה, ואווירה מתוחה ומתעתעת. מרס ללא זוויות כל השבוע בסוף מזל דלי, וזה מיקום שבו יש נטייה להשאיר את המתח באוויר.

השינוי העיקרי יגיע רק בסוף השבוע, כמה ימים לפני הליקוי של חג פורים, שאז מרס יכנס למזל דגים שבו הוא נהיה עייף מדי בשביל להילחם.

כבר השבוע יתחילו לעלות נושאים אישיים שקשורים לליקוי הלבנה, במיוחד אלו שקשורים למערכות יחסים. ונוס במזל דגים פוגשת את שבתאי ומכריחה התמודדות לא פשוטה עם הבטחות שהופרו, עם חובות שלא שולמו. והקשה מכולם התמודדות עם אהבה שהתפוגגה.

אני אתחיל להרחיב על הליקוי מאחר והוא מוביל את התהליכים שיתרחשו השבוע. נושא הליקוי הוא הנושא של תלות. השמש במזל טלה דוחפת לביטוי עצמי, למקום שבו לא צריך להתחשב באחרים, לחכות להם, או לקבל מהם פקודות. הירח במאזניים יודע להתחשב, מעדיף לחכות וללכת ביחד, וגם מחבב שמישהו מחליט בשבילו בזמן שהוא מתלבט. ירח במאזניים הוא ירח שאוהב לאהוב, הירח הוא זה שמתכסה, כך שההשפעה היא של falling out of love. מה שנשאר זו התלות וגם היא מתערערת בחודש הקרוב.

השבוע כשונוס פוגשת את שבתאי היא בעצם נאלצת להתמודד עם העובדה שהאהבה נעלמה ותוך כדי המפגש היא גם מבינה שאי אפשר יותר להסתיר את העובדה שהיא מזמן כבר איבדה את הרגש.

ונוס בדגים יודעת להקסים, יודעת לפזר תחושה נעימה מסביבה, ויודעת איך למשוך אליה את מי שהיא מעונינת בו, וגם את מי שלא. היא נחשבת לנעלה בדגים כי שם היא נותנת מעצמה, מתמסרת ולא מתווכחת יותר מדי. בפועל זו יכולה להיות ונוס שנסחפת באהבה שבה היא בכלל לא רואה במי היא מאוהבת, היא רואה רק את הדמיונות שלה שקשורים לאהבה מהסרטים. השבוע, ההתפכחות מגיעה, הסרט נגמר, השחקן הראשי מוריד את האיפור והיא פתאום מבינה שהאהבה לא שם.

ונוס בדגים לא יודעת איך להיפרד, ולכן היא פשוט נעלמת. היא גם לא רוצה שידעו שהיא נפרדה, אז היא מוצאת דברים אחרים לדבר עליהם. האווירה של הליקוי היא כזו שבה מתחמקים מעימות ישיר.

זווית שכזו של ונוס עם שבתאי בדרך כלל מובילה לשינויים במפה הפוליטית. לא רק אצלנו, אלא בעוד מקומות בעולם.

בתחילת השבוע השמש בצמידות עם נפטון מגלה שהסרט מסתיים ולא יהיה סרט המשך. בינתיים פשוט מריצים אותו שוב ושוב גם אחרי שנמאס, רק כדי לא לראות משהו אחר.

ביום רביעי, יום השיוויון האביבי, השמש נכנסת למזל טלה ומתחילה אווירה אחרת. כזו שבועטת בצעירים, ובצעירים ברוחם ומזכירה להם שהם יכולים יותר ושהם רוצים יותר. בניגוד לשנים אחרות, השנה אין מה שישלהב את האש הזו, ומגיעה תחושה שבה יש כמיהה אדירה, אבל חסר המימוש.

בינתיים מרקורי במזל טלה מתקדם ומאט לקראת הנסיגה שתחל בעוד שבועיים בערך. מרקורי במזל טלה מעדיף שיקשיבו לו, מעדיף להשליט את דעתו, ומדבר בלי לחשוב פעמיים, אפילו בלי לשמוע מה יוצא לו מהפה. אין לו סבלנות להקשיב, הוא לא מקבל דעות אחרות ועד שעניתם לו הוא כבר עסוק במשהו אחר. מרקורי גם ללא זוויות, כך שזה שבוע שבו יהיה קשה מאוד למצוא הסכמה או תמיכה למה שאתם חושבים או אוהבים.

כבר השבוע מתחילה תחושה של חוסר ודאות, של לנסות לעשות משהו והוא לא מסתדר, או שהוא נדחה, או שפשוט איבדתם עניין ונמאס לכם ונגמר לכם הכסף ואתם גם עייפים. האווירה הזו תשאר עד לסיום נסיגת מרקורי בערך עוד חודש וחצי. היתרון של האווירה הזו הוא שגם למלחמות כבר אין כוח.

זו אווירה שבה יש עצב, ועדיף שלא לנסות לברוח ממנו, או להתחמק מלהודות בו.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: ימי ההולדת מתחילים והחודש הקרוב יביא איתו תחושה של גורל, ושל התמודדויות ושינויים שמגיעים בלי התרעה. כל תחומי החיים פתאום מקבלים סימן שאלה. נסו להתיידד עם חוסר הודאות עד לסיום נסיגת מרקורי.   

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים גורפים, כאלו שמזיזים אתכם למקום נכון יותר.  

מזל שור: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הנושא של האהבה שהתפוגגה. שבוע שבו תמצאו דרכים להתחמק, למצוא תירוצים ועוד סיבות לנסות לחמוק מעימות עם מי שפעם היה כל כך קרוב.

מזל תאומים: שבוע שמביא איתו המון נסיונות, רעיונות, התחלות חדשות, אבל קשה מאוד לקחת אותם צעד אחד קדימה לקראת מימוש. תהיה נטייה השבוע לדבר ולא להשאיר מקום לאחרים להתבטא גם כן.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מקבלים ניעור של מערכות היחסים. שבוע שבו אתם כבר לא יודעים איפה האהבה ואיפה תחושת החובה ולמה הם התערבבו כל כך? לקראת הליקוי בשבוע הבא נמאס לכם מלהתחשב במי שלא מתחשב בכם, ואתם מוצאים תירוצים להתחמק מהם.

מזל אריה: שבוע שבו אתם אלו שמתעוררים ומקבלים דחיפה חדשה, רק שקשה לכם למצוא תמיכה או שיתוף פעולה. שבוע עם כמיהה אדירה, ופער בינה לבין המצב בפועל.

מזל בתולה: שבוע מהסוג שבו אתם עושים דברים מהר מדי, לבד מדי, יותר מדי, ומגלים שאולי בזבזתם את הזמן בלעשות את הדברים הפחות מתאימים לעכשיו. שבוע יאתגר את הסבלנות שלכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מתמודדים עם סיום שכבר קרה, אבל ניסיתם למשוך עוד קצת. הליקוי בשבוע הבא משפיע עליכם במיוחד וכבר השבוע תגיע ההתמודדות עם האהבה שהפכה לתלות.

מזל עקרב: שבוע שבו גם אתם מתמודדים עם הנושא של התלות ואיך זו מתערערת. מצד אחד אתם מקבלים את החופש לו ייחלתם, מצד שני זה מרגיש בודד.

מזל קשת: שבוע שבו אתם בתנופה. האווירה של הליקויים היא משהו שאתם מסתדרים איתו מצויין ומבחינתכם פחות תלות זה חלום שמתגשם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו ששמים את הגבולות, אתם אלו שלא מתחמקים ומנסים להסביר את ההבדל בין אהבה לבין תלות, ואתם אלו שהפעם לא מוותרים.

מזל דלי: שבוע עם אווירה שבה גם אתם מתמודדים עם האהבה שהתפוגגה. שבוע שבו אתם הראשונים להמשיך קדימה אל הדבר הבא, בלי לחכות יותר או להתחשב.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם תחושה של סרט שמסתיים, והצורך להתמודד עם המציאות כפי שהיא. שבוע לא פשוט למערכות יחסים, במיוחד אלו שבהם יש יותר מדי תלות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים פנימיים עמוקים, והתמודדות עם מערכות יחסים מחייבות.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.