שבוע נוסף שרובו מזל תאומים רק עם השפעה חזקה של נפטון. נפטון מביא איתו בלבול, מסמוס, חוסר אונים וגם אהבה, השראה ותקווה.

שבוע שבו הרגש עובד שעות נוספות, בתקופה שכזו שבה ההגיון מוכיח שוב ושוב שהוא אשליה ושאף אחד לא מתעניין בתשובות ברורות ופשוטות, אלא יש העדפה לסבך ולסובב ולבלבל ואז להשאיר באוויר או להטביע את כל מה או מי שמנסה לצאת ממסכי האשליה.

לקראת סוף השבוע מגיע היום הארוך ביותר, השמש נכנסת למזל סרטן, והאווירה הופכת לרגשית אפילו יותר, והדגש עובר לתוך הבית, למשפחה, ולצורך בקבלה של מי שאיתנו, בלי לנסות לשנות אותם.

בתחילת השבוע ונוס, ומרקורי יהיו בזווית אתגרית לנפטון. נפטון מעדיף לתעתע, נפטון אוהב את הבלבול ואין לו כוח, נמאס לו, הוא מרגיש חסר אונים, אבל הוא לא מאבד תקווה. להפך, הוא רק מתמלא ביותר ויותר רגשות שבתורם פורצים במחוות של חיבור אוהב. לפחות בימים שבהם נפטון חזק נלחמים פחות.

ביום שני ונוס ומרקורי צמודים ועוברים יחדיו למזל סרטן שבו התקשורת שלהם הופכת לרגשית יותר, כזו שמחבקת ותומכת. הם מתחילים להתעקש יותר ויותר על הבית, על לחזור הביתה, על לכבד את הבית והם גם שואלים שאלות קשות לגבי השנה הבאה.

בהמשך השבוע הם יהיו בזווית חיובית עם מרס, מה שמספר על המון תנועה, הרבה התרחשויות, אבל מהסוג היום יומי, מהסוג בו אנחנו בעיקר עסוקים במה שיש לנו בחיים הפרטיים והאישיים ופחות במה שקשור לעולם.

בימים שלישי ורביעי השמש בזווית אתגרית לנפטון והתחושה היא שכולנו יוצאים מדעתנו.

 יש לזה כמה יתרונות כמו האפשרות שאנשים יצאו מהדעות המוצקות שלהם ויתחילו להבין שביקורת ודחייה לא מובילים אותם למקום הנכון. מצד השני, כשהדעת מתחלקת, יש תחושה מאוד לא נעימה ומאוד לא בטוחה וזו האווירה של השבוע הקרוב.

במהלך השבוע בזמן שנפטן חוגג, שבתאי יהיה ללא זוויות מה שמגביר את התחושה של היציאה מהפסים, ואפילו דוחף עוד כמה שעד עכשיו נאחזו במה שהם חשבו שהם יודעים לקחת את הצעד הבא ולדעת כמה הם לא יודעים. זה המקום להזכיר לכולם שלאורך ההיסטוריה אלו שנחשבו לאנשים קדושים, אלו שהיו הממציאים והמגלים, נחשבו גם למשוגעים. השבוע הוא בכיוון של השגעון הזה שבו התודעה הגבוהה יותר מגיעה ומחלחלת לתוך כל שכבות האוכלוסיה ועל הדרך מערערת כמה אמונות יסוד.

בלילה שבין חמישי לשישי השמש גם עוברת למזל סרטן שבו לא ממש אכפת לה מי חושב מה, מי מאמין במה ומי נחשב לחכם או לטיפש, למשוגע או לגאון. השמש בסרטן ביחד עם ונוס ומרקורי מביאה אווירה ילדותית, כזו שמדגישה את הנאיביות ואת הבורות ואת חוסר הישע של רבים שאולי הם חיים בגוף של מבוגר אבל בפנים יש נפש שמסרבת להתבגר, והם מצפים מהסביבה שלהם שתענה לגחמות הילדותיות שלהם.

הירח המלא של יום שבת מביא איתו את הקיטוב בין הנשמות הבוגרות, לצעירות. רבים מכם יחוו את הקיטוב הזה כבר במהלך השבוע. הנשמות הבוגרות בד"כ נמצאות בשירות הנשמות הצעירות מתוך מקום של נתינה ועזרה. לקראת שבוע הבא יהיו לא מעט נשמות בוגרות שישוחררו מהשירות הזה.

הרעיון הוא כזה, כשמגדלים ילדים מגיע הרגע שבו הם פורחים מהקן ויכולים להסתדר בכוחות עצמם. נשמות בוגרות כבר כל כך רגילות להמשיך ולטפל עד שהן עצמן שוכחות שגם הן צריכות להמשיך אל משהו אחר, אל יצירה של משהו חדש ולא רק טיפול ושמירה של הקיים.

בשבוע הקרוב, מגיעה אווירה אנרגטית שבה הרבה הנשמות הבוגרות מקבלות בעיטה שבה הם מבינות שהשירות הזה נגמר, והגיע הזמן לתת לאחרים להסתדר בכוחות עצמם. זה נשמע נחמד על הנייר, אבל החוויה של משפחות שנשענו על מישהו שעכשיו פתאום עסוק במשהו אחר היא מטלטלת בהתחלה.  החוויה של מי שרגיל להיות שם בשביל אחרים ועכשיו מרגיש לו ריק היא גם לא פשוטה.  

במפת הירח המלא מרס נמצא במקום שבו קשה לו להזיק, שבתאי גם ללא זוויות ויש השפעה מיטיבה מיופיטר, כך שיש סיכוי להשהיה של המלחמה.  

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם יותר סבלנות, התקשורת שלכם משתפרת וגם היכולת לשתף פעולה. שבוע שבו אתם תשתחררו באהבה ועם תמיכה את מי שהגיע הזמן שיעמוד על הרגליים.   

מזל שור: שבוע שבו יהיה לכם קשה לשחרר את מי שמנסה להיות יותר עצמאי. שבוע שבו תוכלו למצוא בתוך עצמכם את היכולת להתבגר, ואת הכיף שמגיע עם החופש להיות גדולים.

מזל תאומים: שבוע של סיום ימי ההולדת באווירה מבלבלת במיוחד שבו חלקכם מעדיפים שלא לשחרר את תפקיד המטפלים מרוב שהתרגלתם אליו. שבוע עם הרבה השראה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של חיפוש רוחני, ריפוי פנימי וחיבור ליצירה.

מזל סרטן: שבוע שמתחיל עם אווירה מתעתעת שבה אתם כבר לא בטוחים יותר בשום דבר. לקראת הירח המלא רבים מכם יתמודדו עם הצורך לשחרר את מי שהגיע הזמן שלו לפרוש כנפיים.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מגלים מי בסביבה שלכם נשארו ילדים ומי התבגרו מאוד בשנה האחרונה. שבוע שבו רבים מכם יתמודדו עם האפשרויות שנפתחות כשלא עסוקים בטיפול האחרים.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שבה אתם הולכים קצת לאיבוד, הדעות שלכם מתערערות, וההמלצה היא שלא לנסות ולהאחז, אלא לתת לבלבול להוריד קצת מהנטל שיש עליכם.

מזל מאזניים:  שבוע שיש בו הרבה תקווה, השראה, בלבול וחוסר כיוון. שבוע שבו אלו מכם שתמיד היו בתפקיד המטפלים משתחררים ממנו ומגלים את היצירתיות מחדש.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתעקשים להמשיך ולטפל, ואם לא במי שעד עכשיו טיפלתם בו, אז בהתנדבות במקומות אחרים. שבוע שבו העקשנות שלכם מובילה ללא מעט עיכובים וחיכוכים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שוקעים לתוך לימודים, משחררים בשמחה את כל מי שיכול להסתדר לבד ומעמיקים במה שמעניין אתכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם בתחושה של עמידה מהצד, אתם לא משחררים, גם לא מחזיקים בכוח, אלא לוקחים בשקט יותר זמן לעצמכם ולמה שמעניין אתכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם שואלים שאלות שקשורות לתודעה, מעדיפים לקחת יותר זמן לעצמכם לנסות להעמיק במה שמעניין אתכם. שבוע שבו אתם הראשונים לשחרר את מי שיכול להסתדר לבד.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הצורך להתבגר ולהשתחרר, במיוחד כשאלו שנשענתם עליהם פתאום כבר לא שם. שבוע שבו אתם מבינים את החופש שמגיע עם הבגרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.