למי שלא ראה, הוצאתי סרטון בנפרד על הליקויים. בחודשים האחרונים דיברתי על השינוי שיגיע באוקטובר, וחייבת לציין שבזמנו חשבתי שיהיה מדובר באסון טבע, לא העליתי בדעתי כזו כמות של נפגעים ממשהו בטחוני. אנחנו בתוך חודשיים קשים מאוד. להערכתי, רק בסוף נובמבר יהיה אפשר לנשום לרווחה.

זו תקופה של מעבר עידן. וכדי לעבור אותם בחתיכה אחת, נדרש מכולנו להניח למה שהיה. למה הכוונה? לכל אלו שממשיכים להתנהג כאילו אתם במציאות שלפני שבוע ולא מבינים שהמציאות השתנתה. דברים שעברו בשקט ולא קיבלו התייחסות או תגובה עד לפני שבוע יקבלו עכשיו תגובה חריפה ומיידית.

השבוע מתחיל עם ליקוי החמה הטבעתי שיראה בארה"ב במוצאי שבת, וההשפעות שלו יהדהדו לעוד הרבה זמן. בשאר העולם הליקויים מביאים למשבר כלכלי חריף, כך שהתנועה של שינוי מה שהיה נראה בטוח, שינוי של מה שחשבנו שתמיד ישאר אותו הדבר – השינויים האלה יקרו בעוד מקומות, לא רק כאן.

מחפשים רוחניים מכירים את המושג "הלילה האפל של הנשמה". זה תיאור של מצב נפשי שבו האור הישן שאליו המחפש הרוחני היה רגיל, מה שהוא הכיר – כבה. כל מה שהעניק לו ולחיים שלו משמעות פתאום נראה טפל, או גרוע יותר, נראה כמו משהו שמייצר עוד ועוד חושך. נראה לי שכמדינה אנחנו מקבלים טעימה מהלילה האפל הזה במהלך חודש אוקטובר. כל מי שפגשתי שעבר את התהליך הזה, קיבל משמעות מחודשת ויכולת לחגוג את החיים אפילו יותר מאשר קודם.

פלוטו יכנס למזל דלי בינואר הקרוב למשך 9 חודשים, ויחזור לסיבוב אחרון במזל גדי בסוף שנת 24. המלחמה הזו מנסה לשנות את חוקי המשחק כדי להכין את האנושות לעידן הדלי. כמו הרבה מהמלחמות של עידן הדגים ב-2000 השנים האחרונות זוהי מלחמת דת. אנחנו נלחמים את מלחמת הדת הזו גם בתוכנו, גם מחוצה לנו. וכדאי להבין שזו אחת המהויות של שינוי העידן. בעידן הדלי תהיה אמונה ורוחניות, אבל לא כזו ששולטת.

אני יודעת שזה נשמע הזוי, אבל הפוטנציאל של זהות אישית שבה הדת היא חלק משני ולא הדבר הראשון שמסתכלים עליו הוא פוטנציאל אמיתי וחזק שיכול להתחיל כבר בשנת 2026,  ולתפוס תאוצה מ-2030 והלאה. שיהיה ברור, אני לא נגד הדת, אני נגד קיצוניות דתית. קיצוניות דתית לא משנה מאיזו דת משאירה את אנשיה בורים, כלואים וחסרי יכולת לעמוד על הרגליים של עצמם.

הכוח הפלוטוני של הזמן הזה לקראת הכניסה שלו למזל דלי מחייב התמודדות עם כל אלו שמעדיפים לחזור לחוקים ולמנהגים של לפני 3000 שנים. מי שיודע היסטוריה, יודע שגם אז, אלו שהיו יחסית נאורים יותר, הם אלו שניצחו את המלחמות.  

אז השבוע, מרס כבר במזל עקרב מקום שבו הוא נחוש, לא מוכן לוותר, לא מוכן להתפשר, לא מוכן לשמוע, ומאוד מוכן להילחם.

במקביל אליו, השמש במזל מאזניים בזווית אתגרית לפלוטו שתהיה מדויקת רק ביום שבת ה-21.10. זו זווית שבה המנהיגים בני מזל מאזניים כמו ביבי ופוטין נמצאים בבור עמוק מסוג שהם לא הכירו עד עכשיו. הכוח שלהם בפועל כבר אבד להם, השבוע ההבנה הזו לא יכולה להיות מוסתרת יותר.

פלוטו מייצג כוח. כוח טהור, שיש מיעוט שיודע לקחת אותו ולהשתמש בו, ויש את כל השאר שפוחדים ממנו. חלק מהעוצמה של פלוטו היא בהסתרה. להישאר מאחורי הקלעים, לשלוח אנשים אחרים לעשות את העבודה המלוכלכת ולהסתיר כל מידע שיכול להראות אותם כחלשים או כפגיעים. השבוע משהו ביכולת הזו מתערער.

יחד עם השמש נמצא גם מרקורי, גם הוא בזווית אתגרית לפלוטו, והוא זה שמוציא החוצה עוד ועוד סודות ואמיתות שכבר אי אפשר להסתיר.

חלק נוסף של פלוטו הוא האפלה שנמצאת בתוכו. אכזריות בלתי נתפסת היא חלק ממה שנמצא בממלכתו. בסוף השבוע בזמן הזווית הזו, יש סיכוי שהמלחמה תתן את אותותיה באירופה ובעוד מדינות במערב.

ועוד חלק של פלוטו הוא היכולת שלו להתמודד עם אותה אפלה ולמלא אותה באור.

שליטת מזל מאזניים, ונוס, נמצאת במזל בתולה שבו היא מסוגלת לשים את האגו בצד לטובת משהו חשוב יותר מהכבוד האישי. היא עסוקה בלעשות את מה שהיא יכולה ומה שצריך. בסופ"ש הבא, בזמן הזווית האתגרית של השמש ומרקורי עם פלוטו, ונוס תהיה בזווית הרמונית עם יופיטר וזוהי נקודת האור של השבוע הקרוב. אלו ימים שבהם תהיה תקווה לעתיד אחר, שונה ואולי אפילו טוב יותר.

במהלך הלילה האפל ישנם לא מעט רגעי אור. אור פשוט שלא עסוק באויבים או אפילו באהובים אלא באור עצמו ואיך אפשר לעשות איתו משהו לטובת האנושיות. תנו לרגעים האלה להיות.

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע שבו הנחישות שלכם נמצאת בשיאה. רבים מכם מגויסים בדרך זו או אחרת, מלאי מוטיבציה ורצון לפעולה. השבוע יש לכם תנופה טובה, ולכן התפקיד שלכם הוא לעודד את מי שמסביבכם.

מזל שור: עברתם המון בשנים האחרונות, יותר מדי, והחודש הזה הוא כנראה האתגרי ביותר. ליקוי הלבנה במזל שלכם יגיע רק בסוף החודש ועד אז יהיה לא קל למצוא נקודות אור, אבל זה מה שנדרש מכם. מסוף נובמבר תתחיל תקופה קלה בהרבה.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מנסים לעזור, לתת מעצמכם, להיות שם בשביל אחרים, ומצליחים להיות אלו שמביאים את ההומור שכל כך חשוב עכשיו.

מזל סרטן: חודש לא פשוט והשבוע זו רק ההתחלה. ממליצה לכולכם להוריד את צריכת החדשות, ולמלא את הזמן ברגעים שבהם אתם עסוקים, נותנים מעצמכם. עכשיו זה הזמן להפעיל כל תרגיל שאי פעם למדתם להפגת חרדות.

מזל אריה: שבוע שמאתגר אתכם, במיוחד את הצורך שלכם להרגיש בשליטה. זה שבוע שבו נדרש מכם להוריד קצת את הראש ולהקשיב לאחרים. עד כמה שזה לא קל, זה הדבר הנכון.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בתנופה, עסוקים ועל הדרך מגלים שאתם במסלול אחר ממה שהתכוונתם. שווה לכם לנסות את מה שמגיע אליכם השבוע, גם אם זה אומר שיהיו כמה ויתורים.

מזל מאזניים:  שבוע אתגרי במיוחד. ליקוי החמה בתחילת השבוע כאילו לוקח מכם עוד משענת שחשבתם שתמיד תהיה שם. המשך השבוע מביא איתו עליות וירידות קיצוניות במצב הרוח וכל שנותר לי הוא להגיד לכם שזה חלק מהתקופה ושעדיף לכם לתת לתנודות האלה לעבור מעצמן.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו להמציא את עצמכם מחדש ותגלו את הכוח הפנימי שלכם.

מזל עקרב: שבוע שבו רבים מכם מתמודדים עם אובדן הכוח שיהיה ברור יותר ויותר עד לסוף החודש. שבוע שבו שווה לכם להתמקד באור, בנתינה, ובידיעה שיש לכם כוח התאוששות אדיר שיעמוד לצידכם ביום ההולדת הקרוב.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם מאבדים את עצמכם בתוך הנתינה, החדשות הקשות ותחושות שנעות בין תקווה לבין יאוש. לקראת הסופ"ש יגיעו רגעי אור עם חיבורים חדשים ונכונים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מנסים לעשות את הדבר הנכון ורוב הזמן גם מצליחים. רבים מכם נדרשים למאמץ אחר ושונה מהרגיל ולמרות שבד"כ קשה לכם עם דברים חדשים, השבוע תעשו את המעברים האלה בקלות.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מגלים שיש לכם צד שיודע להילחם. רבים מכם נמצאים בתחושה של אובדן דרך. דרך אחת הסתיימה, השנייה עוד לא התחילה ואתם בינתיים לומדים להילחם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם נאלצים לקחת יותר אחריות ולומדים גם להלחם. קחו את האווירה והאנרגיה של התקופה הזו כדי ללמוד להלחם בצורה נכונה. רבים מכם רגילים לתת מכה ולברוח, והשבוע תלמדו איך להישאר ולהמשיך את ההתמודדות.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.